.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تکلیف سخنگوی دولت روشن شد؛ تقسیم کار بین کارگزاران و اعتدال و توسعه/ واعظی و محسن حاجی میرزایی انتخاب نهایی روحانی هستند/ فرد منتخب جهانگیری اطلاع‌رسانی از «هیأت دولت» را بر عهده خواهد داشت (خبر)
(ادامه)
سلطان سکه و باقری درمنی به اعدام محکوم شدند
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و باقری درمنی به اعدام محکوم شدند.(ادامه)
واعظی: سخنگوی دولت به زودی مشخص می‌شود
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: سخنگوی دولت به زودی مشخص خواهد شد.(ادامه)
رئیس شورای شهر فریدونکنار ابقا شد
(ادامه)
شمال نیوز : در این نشست  رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر بحث های مطرح شده در خصوص اکثریت و اقلیت شورا گفت : وقتی ۷،۹ یا ۱۱ نفر به یک شورا راه می یابند به این دلیل است که همه سلیقه ها موجود و تضارب آرا باشد و این .... در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی قائم شهر چه گذشت ؟ + مشروح
شمال نیوز : در این نشست رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر بحث های مطرح شده در خصوص اکثریت و اقلیت شورا گفت : وقتی ۷،۹ یا ۱۱ نفر به یک شورا راه می یابند به این دلیل است که همه سلیقه ها موجود و تضارب آرا باشد و این ....(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند. آیت الله جنتی برای یکسال دیگر دبیر شورای نگهبان شد
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند.(ادامه)
رحمانی‌فضلی جایگزین نوبخت می‌شود؟
گزینه‌های متعددی برای پست سخنگوی دولت به رئیس‌جمهور پیشنهاد شده، اما به نظر می‌رسد شانس رحمانی فضلی در این بین بیش از دیگر گزینه‌هاست.(ادامه)
عباس امیرانتظام، سخنگوی دولت موقت درگذشت
عباس امیرانتظام، عضو نهضت‌ ملی ایران و سخنگو و معاون نخست وزیر در دولت موقت بازرگان، ساعاتی پیش درگذشت. (ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.



چه کسانی بر مسند هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس تکیه زدند+اسامی
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. (ادامه)
فردا؛ انتخاب رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های مجلس
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس فردا انتخاب می‌شوند.(ادامه)
منبع درآمد زندگی مقام‌معظم رهبری از کجاست؟
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی تاکید کرد: خبرگان در سال ۶۸ هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است تا نقش ولی‌فقیه را تضعیف کنند. (ادامه)
شمال نیوز : اولین انتخابات هیات رییسه مجمع استانی نمایندگان ادوار با حضور حسن زمانی، مشاور رییس مجلس و رییس مرکز نمایندگان ادوار و همچنین نمایندگان ادوار استان مازندران برگزار شد..... « مجمع نمایندگان ادوار مازندران » هیئت رئیسه خود را شناخت
شمال نیوز : اولین انتخابات هیات رییسه مجمع استانی نمایندگان ادوار با حضور حسن زمانی، مشاور رییس مجلس و رییس مرکز نمایندگان ادوار و همچنین نمایندگان ادوار استان مازندران برگزار شد.....(ادامه)
شمال نیوز :  مسئول بسیج دانشجویی واحد قائم شهر گفت: به مناسبت سالگرد شهدای عزیز خان طومان، اردیبهشت مقاومت و شهدای مدافع حرم، نخستین یادواره شهدای خوشنام تدفین شده در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران و ده شهید دانشجوی واحد قائم شهر برگزار می شود..... یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود
شمال نیوز : مسئول بسیج دانشجویی واحد قائم شهر گفت: به مناسبت سالگرد شهدای عزیز خان طومان، اردیبهشت مقاومت و شهدای مدافع حرم، نخستین یادواره شهدای خوشنام تدفین شده در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران و ده شهید دانشجوی واحد قائم شهر برگزار می شود.....(ادامه)
سخنی با سخنگوی ملت(يادداشت)
(ادامه)
خبر نوبخت درباره شرایط جدید حصر موسوی و کروبی
عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: تصمیمات جدید درباره محصوران موردی نبود و برای هر سه شخصت این تصمیم گرفته شد. (ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 97 برگزار شد و اعضای هیات رئیسه این کمیسیون مشخص شدند.... یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 شد
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 97 برگزار شد و اعضای هیات رئیسه این کمیسیون مشخص شدند....(ادامه)
انتقاد روزنامه حامی دولت از خاطر "مکدّر" آقای رئیس‌جمهور
روزنامه حامی دولت با انتقاد از خاطر مکدر آقای رئیس‌جمهور به‌دلیل گران‌شدن ارز نوشت: اقتصاد ایران بار دیگر در دوراهی اتخاذ تصمیم سخت (تعدیل نرخ ارز) یا تکرار انتخاب فاجعه‌بار (تثبیت نرخ ارز) قرار گرفته است.(ادامه)
انتشار پیام بسیار مهم سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه داعش، از انتشار پیام بسیار مهم سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر خبر داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه عزادار شد
بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور در سوگ از دست دادن پدر عزادار شد.(ادامه)
آقای نوبخت! چرا استقلال- پرسپولیس؟ کاسپینی ها هم سوپرمن می خواهند(يادداشت)
(ادامه)
اولین جلسه شورای اسلامی استان با حضور معاون استاندار گیلان، حامد عبدالهی عضو شورای پنجم شهر رشت با ۱۱ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی استان و اصغر ...
حامد عبدالهی رییس شورای اسلامی گیلان شد
اولین جلسه شورای اسلامی استان با حضور معاون استاندار گیلان، حامد عبدالهی عضو شورای پنجم شهر رشت با ۱۱ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی استان و اصغر ... (ادامه)
انتخاب اعضای هیئت رئیسه نمایندگان ادوار مجلس
اعضای هیئت رئیسه کمیته کارگروه و امور سیاسی مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با رای اعضای این تشکل، انتخاب شدند. (ادامه)
افزایش ضریب حقوق ۹۷ کارمندان ۵ یا ۱۰ درصد؟
دولت پس از گذشت ۵ سال، اولین بودجه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و بر اساس عملکرد را کلید زده که البته با نکات و ابهاماتی روبه رو است. (ادامه)
عکس/ حجاب سخنگو لاوروف در عربستان
وزیر خارجه روسیه برای دیدار و گفت‌وگو با پادشاه عربستان سعودی درباره تحولات منطقه، وارد شهر جده شده است. (ادامه)
دلنوشته سخنگوی شورای نگهبان برای شهید بی‌سر
محسن عزیز تو می‌آیی و با آمدنت زنده بودن شهید را معنا می‌بخشی. تو هنوز نرفته بازگشتی و شاید نرفته بودی که بازگشتی در پی باشد. تو هستی و خواهی بود. (ادامه)
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرآمل و انتخابات هیات رئیسه این شورا پس از لغو 2جلسه متوالی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، روز پنجشنبه برگزار و اعضای هیات رئیسه درسومین جلسه انتخاب شدند.


شورای شهر آمل هیات رئیسه جدید خود را شناخت
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرآمل و انتخابات هیات رئیسه این شورا پس از لغو 2جلسه متوالی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، روز پنجشنبه برگزار و اعضای هیات رئیسه درسومین جلسه انتخاب شدند. (ادامه)
برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر گلوگاه و انتخاب هیأت رئیسه
مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گلوگاه برگزار شد.(ادامه)
آمادگی محسن هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست شورا
عضو منتخب شورای شهر پنجم در مورد موضوعات مختلف شهرداری تهران اعم از فساد، تعدیل نیرو و نحوه ریاستش در شورای شهر توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.