.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نيوز:  حیدر پور با انتقاد از نشر اخبار کذب در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: در ابتدای امر و با تشدید شایعه، جو نا مناسب و اخبار کذبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، که قطعا ضرر و زیان‌هایی به پرورش طیور استان وارد کرد....
نتیجه شایعه، زیان‌های زیاد به پرورش طیور مازندران بود
شمال نيوز: حیدر پور با انتقاد از نشر اخبار کذب در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: در ابتدای امر و با تشدید شایعه، جو نا مناسب و اخبار کذبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، که قطعا ضرر و زیان‌هایی به پرورش طیور استان وارد کرد.... (ادامه)
10 والیبالیست ایران و آمریکا تست دوپینگ دادند
با درخواست فدراسیون جهانی والیبال، از پنج بازیکن ایران و پنج بازیکن آمریکا تست دوپینگ گرفته شد.(ادامه)
شمال نیوز : سیف اله علی نیا  که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود .... «سیف الله علی نیا» از عضویت شورای اسلامی شهربابل استعفا کرد
شمال نیوز : سیف اله علی نیا که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود ....(ادامه)
معرفی اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان
شمال نیوز: اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان با برگزاری مراسمی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت معرفی شدند. (ادامه)
مجمع یکتا ربطی به احمدی‌نژاد ندارد
(ادامه)
تماس تلفنی جان کری با ظریف از بیمارستان
(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ...
تکذیب بازداشت احمدی‌ مقدم/ احکام و اسامی برخی از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی/ دستگیری مظنون اسیدپاشی/ رحیمی همچنان در زندان(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ... (ادامه)
جزئیات درگیری لفظی کوچک‌زاده و ظریف
(ادامه)
تازه‌ترین اظهارات هدایتی پس از اعلام کناره گیری‌اش از خرید پرسپولیس
حسین هدایتی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. (ادامه)
درخواست امان نامه نفر دوم جیش العدل از ایران
سعید ترکمان زهی چندی قبل از ترور در پاکستان، رسما از ایران در خواست امان نامه کرده و حتی فرزندان خود را نیز به ایران می‌فرستد. (ادامه)
گفتگوي تلفني اوباما و مرکل درباره ايران
(ادامه)
توصیه‌های سخنگوی شورای نگهبان به رسانه‌ها
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سال آینده شورای نگهبان، مطبوعات و رسانه‌ها در آزمونی دیگر در جهت حفظ امنیت و ثبات و قدرت ایران اسلامی نقش آفرینی خواهند کرد.(ادامه)
استاندار فارس به تهران فراخوانده شد
قائم مقام وزیر کشور از واقعه شیراز و حمله به علی مطهری ابراز تاسف کرد و از تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه و قاصران احتمالی دولتی و نیز فراخوان استاندار فارس به تهران خبر داد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
سخنان سخنگوی ارشاد درباره ممنوع‌التصویری خاتمی و رقص زنان
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تصمیم دادستانی تهران در ارتباط با جلوگیری از درج تصویر و نام وی را هم ما شنیده‌ایم. وزارت ارشاد به تصمیمات و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات قوه قضائیه در چارچوب قانون مطبوعات احترام می‌گذارد و آن را لازم‌الاجرا می‌داند.(ادامه)
انتشار خبر درگذشت صادق طباطبایی سخنگوی دولت ایران در دوره مهدی بازرگان در چند روزگذشته بهانه‌ای برای بررسی این موضوع شد که اعضای کابینه بازرگان چه کسانی بودند؟ کدامیک از اعضای کابینه بازرگان هنوز در قید حیاتند؟ کدامیک بعد از دولت موقت در عرصه سیاست باقی ماندند و سرگذشت هر کدام به کجا ختم شد؟
سرگذشت تمام مردان بازرگان
انتشار خبر درگذشت صادق طباطبایی سخنگوی دولت ایران در دوره مهدی بازرگان در چند روزگذشته بهانه‌ای برای بررسی این موضوع شد که اعضای کابینه بازرگان چه کسانی بودند؟ کدامیک از اعضای کابینه بازرگان هنوز در قید حیاتند؟ کدامیک بعد از دولت موقت در عرصه سیاست باقی ماندند و سرگذشت هر کدام به کجا ختم شد؟ (ادامه)
ایرادهای شریعتمداری به خانم سخنگو
(ادامه)
حذف یارانه خانوارهای بادرآمد بالای۲.۵میلیون
(ادامه)
واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره‌ فجر
خانم ساکی بدون اشاره به فاصله 470 کیلومتری ماهواره‌ «فجر» از زمین، پرتاب این ماهواره را به برنامه موشکی نظامی ایران مرتبط کرد و گفت «برنامه موشکی ایران تهدیدی برای منطقه است.» (ادامه)
علی جنتی:به جناب هاشمی نزديك‌ترم تا پدرم
(ادامه)
وروداحمدی‌نژاد به صلاح خودش وکشورنیست
من خودم را تابع ولایت و سرباز ولایت می‌دانم. بنده همچنین خودم را در بیعت رهبری دانسته و در بیعت هیچ‌کس دیگری نمی‌دانم.(ادامه)
شرط وزارت ارشاد برای شجریان
(ادامه)
صادق خرازی مجوز حزبش را گرفت
(ادامه)
احمدخاتمی: کاندیدای ریاست خبرگان نیستم
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئله اصلی کشور تا اسفندماه موضوع ریاست مجلس خبرگان رهبری نیست، گفت: آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی تمایلی به ریاست خبرگان نداشتند و این مدح علمای ماست.(ادامه)
حاشیه‌های مراسم ترحیم مادر محمدرضا رحیمی
(ادامه)
جوانفکر: احمدی نژاد سخنگوی انتخاباتی ندارد
وی همچنین اظهارکرد: موسسه "هما" و ساختمان ولنجک هیچ ربطی به احمدی نژاد ندارد.(ادامه)
ظریف: اکنون زمان خوبی برای توافق است
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تحریم‌ها قسمتی از راه حل نیست، بلکه قسمتی از مشکلی است که هیچ وقت کمکی به حل موضوع نکرده است.(ادامه)
فاطمه شیرزاد تقبیح اسید پاشی یا تسویه حساب و سم پاشی(يادداشت)
فاطمه شیرزاد (ادامه)
اختلاف میان یاران احمدی‌نژاد
(ادامه)
آیا در ساعات آینده وایبر فیلتر می شود؟
مهلت تمدید شده دستگاه قضا به وزارت ارتباطات ـ که در زمان مطرح شدن سر و صدای زیادی به راه انداخت ـ به پایان رسید، ولی هنوز کسی نمی‌داند در ساعات آینده‌ قرار است چه شود؟ (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.