.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پویش زمزمه همگانی زیارت عاشورا در مازندران برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری پویش زمزمه همگانی زیارت عاشورا برای رفع بلا و گرفتاری در تمامی شهرهای مازندران خبر داد.(ادامه)

مرحوم ایران نامی بزرگ زن مازندرانی بنیانگذار بازارچه خیریه در استان هفت دهه از خدا عمر گرفت که ۵۴ سال آن را صرف مددکاری و رفع مشکلات زنان و دختران بی‌سرپرست و بد سرپرست دیار علویان کرده است روز گذشته براثر بیماری دار فانی را وادع گفت. یادبودی برای بانوی خیر مازندرانی « ایران نامی»(يادداشت)
مرحوم ایران نامی بزرگ زن مازندرانی بنیانگذار بازارچه خیریه در استان هفت دهه از خدا عمر گرفت که ۵۴ سال آن را صرف مددکاری و رفع مشکلات زنان و دختران بی‌سرپرست و بد سرپرست دیار علویان کرده است روز گذشته براثر بیماری دار فانی را وادع گفت.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
حدود یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره افرادی که احیانا کاندیدای این رقابت خواهند شد، مطرح می‌شود. ۲۳ نامزد احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ را بشناسید
حدود یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره افرادی که احیانا کاندیدای این رقابت خواهند شد، مطرح می‌شود.(ادامه)
بعد از انتشار اسامی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شواری اسلامی، زمزمه‌هایی مبنی بر مداخله سازمان‌یافته برخی اعضای هیئت رئیسه برای چینش نمایندگان در کمیسیون‌ها و طراحی انتخابات اعضای هیئت رئیسه آنها به گوش می‌رسد. هیئت رئیسه یازدهم نیامده رفتنی می‌شود؟
بعد از انتشار اسامی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شواری اسلامی، زمزمه‌هایی مبنی بر مداخله سازمان‌یافته برخی اعضای هیئت رئیسه برای چینش نمایندگان در کمیسیون‌ها و طراحی انتخابات اعضای هیئت رئیسه آنها به گوش می‌رسد.(ادامه)
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد. تا شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
میزان مطالبات «بشار رسن» از پرسپولیس مشخص شد
هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس، بیشترین طلب را در بین اعضای فصل جاری این تیم دارد.(ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
کرونا و گرما علیه فوتبال!
شرایط برگزاری بازی های لیگ برتر در شهرهای جنوب ایران به نظر چندان مساعد نیست.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در پیام تبریکی به نمایندگان مازندران در این مجلس خواستار مساعدت و معاضدت.... پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران به نمایندگان استان
شمال نیوز: همزمان با آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در پیام تبریکی به نمایندگان مازندران در این مجلس خواستار مساعدت و معاضدت....(ادامه)
هر وزیری ضعیف عمل کند، استیضاحش می‌کنیم/ مردم مهم هستند نه از نصاب افتادن دولت
«مهم نیست که با استیصاح یک وزیر، دولت از نصاب می افتد، مهم این است که آیا این استیضاح به نفع مردم خواهد بود یا خیر». این جمله را دو تن از نمایندگان عضو شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس درباره احتمال استیضاح وزیرای دولت در همین ماه آغازین دوره یازدهم بیان کردند.(ادامه)
قیمت پراید پرواز کرده است/ احتمال استیضاح وزیر صمت
یک نماینده مجلس گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت آن برخی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را مطرح کرده‌اند.(ادامه)
زمزمه وجود اشکال در مدارک تحصیلی برخی منتخبان گیلان و اصفهان
پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره بی اعتبار بودن مدرک تحصیلی منتخب تفرش در مجلس یازدهم، زمزمه‌هایی از اشکالات مدرک تحصیلی برخی منتخبان دیگر نیز به گوش می‌رسد.(ادامه)
 سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به یکی از آخرین دیدارهای خود با سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه رمضان سال گذشته پرداخته است.
یادداشت اختصاصی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دفاع مقدس از آخرین دیدار با «حاج قاسم» در رمضان۹۸ +عکس
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به یکی از آخرین دیدارهای خود با سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه رمضان سال گذشته پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که بررسی موضوع دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در دستور جلسه فردای ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است، زمزمه‌هایی مبنی بر موافقت دولت با افزایش 30 درصدی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی مطرح شده است. زمزمه‌های موافقت افزایش 30 درصدی قیمت کارخانه‌ای خودرو
شمال نیوز: در حالی که بررسی موضوع دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در دستور جلسه فردای ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است، زمزمه‌هایی مبنی بر موافقت دولت با افزایش 30 درصدی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی مطرح شده است.(ادامه)
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که استان مازندران سال های متمادی به بهانه « کشاورزی » از محدودیت استقرار صنایع رنج برده است و به استقرار و توسعه صنایع توجه نشده بود  .... مونسان : اینکه مازندران به کشاورزی و گردشگری محدود شده، اتفاق خوبی است و سیاست‌گذاری درستی است !
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که استان مازندران سال های متمادی به بهانه « کشاورزی » از محدودیت استقرار صنایع رنج برده است و به استقرار و توسعه صنایع توجه نشده بود ....(ادامه)

دورهمی مجازی اصولگرایان مجلس یازدهم یکی از همان بحث‌هایی است که در میان خبرهای داغ کرونا گاهی به گوش می‌رسد موضوعی که اما و اگرهای زیادی را در صفحه سیاست داخلی و معادلات آینده مجلس مطرح می‌کند. انتخاب رئیس مجلس یازدهم از پشت «مانیتورهایِ سیاسی»/ تکلیف ۱۲ کرسی مهم پارلمان در جلسات مجازی روشن می‌شود؟/ تحرکات مجازی لیدرهای پشت پرده اصولگرایان(خبر)
دورهمی مجازی اصولگرایان مجلس یازدهم یکی از همان بحث‌هایی است که در میان خبرهای داغ کرونا گاهی به گوش می‌رسد موضوعی که اما و اگرهای زیادی را در صفحه سیاست داخلی و معادلات آینده مجلس مطرح می‌کند.(ادامه)
منتظر سهمیه بنزین تابستان باشیم؟
(ادامه)
۱۴۰۰ برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز است، یا سورپرایز انتخابات می شوند و در روزهای سرخوشی اصولگرایان کاندیدایی رو می کنند که برگ برنده شان در انتخابات شود یا باید سنگری دیگر را هم به رقیب واگذار کنند. برگ برنده اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰؛ ظریف،عارف، مطهری، جهانگیری یا ....؟
۱۴۰۰ برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز است، یا سورپرایز انتخابات می شوند و در روزهای سرخوشی اصولگرایان کاندیدایی رو می کنند که برگ برنده شان در انتخابات شود یا باید سنگری دیگر را هم به رقیب واگذار کنند.(ادامه)
فوتبالیست هایی که سال 98 عروس و داماد شدند + تصاویر
سال 98 با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که داشت، برای فوتبالیست ها سال چندان بدی نبود و تعدادی از آن ها ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. (ادامه)
حمله تند کیهان به یک برنامه زنده تلویزیونی
روزنامه کیهان با اشاره به برنامه زنده تلویزیونی فرمول یک در شبکه اول و حضور امیرحسین رستمی به محتوای آن انتقاد کرد. (ادامه)
 ایرنا - توقف ناگهانی و چشمگیر روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران طی دو روز اخیر ابهاماتی را برای مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده است. توقف عجیب رشد تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران
ایرنا - توقف ناگهانی و چشمگیر روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران طی دو روز اخیر ابهاماتی را برای مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده است.(ادامه)
پیکر پیشکسوت موسیقی مقامی مازندران تشییع شد
پیکر استاد ابوالحسن خوشرو خنیاگر و پیشکسوت موسیقی مقامی مازندران در قائمشهر تشییع شد.(ادامه)
عربستان ورود زائران حج عمره را ممنوع کرد
وزارت خارجه عربستان سعودی بامداد پنجشنبه اعلام کرد، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود افراد برای انجام حج عمره و زیارت مسجد النبی (ص) به خاک این کشور را به حالت تعلیق درآمده است.(ادامه)

این روز‌ها به رغم تکذیب‌های متعدد مقام‌های دولتی و نزدیکان رئیس جمهور درباره عدم استعفای رئیس جمهور، خبر استعفای رئیس جمهور در شبکه‌های اجتماعی همچنان داغ است. برخی از قول منابع موثق و درگوشی شان می‌گویند که حسن روحانی می‌خواسته استعفا دهد، اما از او خواسته اند پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا دهد؛ برخی دیگر هم مدعی اند... چرا حسن روحانی، رئیس جمهور ایران باید استعفا دهد؟(يادداشت)
این روز‌ها به رغم تکذیب‌های متعدد مقام‌های دولتی و نزدیکان رئیس جمهور درباره عدم استعفای رئیس جمهور، خبر استعفای رئیس جمهور در شبکه‌های اجتماعی همچنان داغ است. برخی از قول منابع موثق و درگوشی شان می‌گویند که حسن روحانی می‌خواسته استعفا دهد، اما از او خواسته اند پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا دهد؛ برخی دیگر هم مدعی اند...(ادامه)
دلنوشته شمخانی برای سردار سلیمانی
شمخانی در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی، دلنوشته‌ای برای ایشان نوشت.(ادامه)
یلدای انتظار(يادداشت)
(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اتفاقات آبان ماه در بستر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، گفت: باید دولت خسته و نشسته را وادار به کار کرد.

برای هر اقدامی منتظر اینستکس و FATF هستند/ حرف اصلاح‌طلبان درباره استعفای رئیس‌جمهور مشکوک است/ باید دولت خسته را وادار به کار کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اتفاقات آبان ماه در بستر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، گفت: باید دولت خسته و نشسته را وادار به کار کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.