.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بهترین شروع تاریخ استقلال برابر پرسپولیس+ تصویر
(ادامه)
نشست بررسی مشکلات بخش های مختلف مازندران از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی ، دغدغه کشاورزان از قیمت و بازرگانی برنج،محدودیت های کشت دوم برنج ،طرح های منابع آبی و پسماند امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،رییس برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد.
دغدغه واردات برنج ؛محور نشست مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی فقیه
نشست بررسی مشکلات بخش های مختلف مازندران از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی ، دغدغه کشاورزان از قیمت و بازرگانی برنج،محدودیت های کشت دوم برنج ،طرح های منابع آبی و پسماند امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،رییس برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد. (ادامه)
قیمت برنج نوبرانه شمال چند است؟
برنج‌های نوبرانه مازندران چند روزی است با افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی در مقایسه با پارسال وارد بازار شده است.(ادامه)
قیمت برنج نوبرانه شمال چند است؟
برنج‌های نوبرانه مازندران چند روزی است با افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی در مقایسه با پارسال وارد بازار شده است.(ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
اصلاح قیمت نان؛ مطالبه خبازان مازندران
اگرچه در طی دو ماه اخیر چندین استان در کشور براساس استدلال و ضرورت‌هایی به اصلاح قیمت نان اقدام کردند اما در مازندران تاکنون تغییری در قیمت نان تولیدی خبازان صورت نگرفته با پیگیری‌های به‌عمل آمده اصلاح قیمت و وزن نان در چند روز آینده توسط کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خبر می‌دهد.(ادامه)
در حالیکه به انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای نگهبان نزدیک می‌شویم، زمزمه‌هایی از کناره گیری عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان به گوش می‌رسد. زمزمه کناره گیری کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان
در حالیکه به انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای نگهبان نزدیک می‌شویم، زمزمه‌هایی از کناره گیری عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان به گوش می‌رسد.(ادامه)
 

این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی. همه احتمالات درباره کابینه سیزدهم/ وزرای روحانی و احمدی‌نژاد در کابینه رئیسی؟
این روزها احتمالات زیادی درباره نحوه چینش کابینه رئیسی مطرح می شود؛ از احتمال حضور برخی نمایندگان تا گوشه چشم رئیس جمهور آینده به وزرای دولت فعلی.(ادامه)
قوانلو: افزایش نرخ نان در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مصوبه افزایش قیمت نان باید ازسوی تنظیم بازار کشور ابلاغ شود. (ادامه)
درگیری قالیباف و یک نماینده مجلس در صحن علنی مجلس!
آن‌هایی که به آقای قالیباف احسنت گفتند دقت کنند اگر بنا باشد هر انتقادی تضعیف مجلس محسوب شود پس در موارد محال که انتقادی وارد است، چه باید کرد؟ آیا باید سکوت کنیم تا هیئت‌رئیسه هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد؟(ادامه)
احتمال تشرف ۱۵ درصد سهمیه کشورها به حج ۱۴۰۰+جدول
کم‌تر از ۲ ماه تا آغاز عملیات حج تمتع امسال باقی مانده و هنوز سعودی‌ها به طور رسمی نحوه پذیرش زائران خارجی را اعلام نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد مسؤولان حج عربستان در حال بررسی کاهش سهمیه کشورها به ۱۵ تا ۲۰ درصد هستند.(ادامه)
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از  .... گمانه‌زنی‌ها درباره تایید صلاحیت ۸ کاندیدای ریاست جمهوری
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از ....(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
تکذیب چندباره افزایش قیمت بنزین
به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست و این موضوع برای چندمین بار تکذیب می‌شود. (ادامه)
تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات
ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد. (ادامه)
بر اساس اخبار رسمی و غیر رسمی به نظر می‌رسد که نه اصلاح‌طلبان از حمایت ظریف دست برداشته‌اند و نه خودش مثل قبل به عدم کاندیداتوری اصرار دارد. محمدجواد ظریف نامزد انتخابات می‌شود
بر اساس اخبار رسمی و غیر رسمی به نظر می‌رسد که نه اصلاح‌طلبان از حمایت ظریف دست برداشته‌اند و نه خودش مثل قبل به عدم کاندیداتوری اصرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است. غفوری‌فرد: لاریجانی را در اردوگاه اصولگرایی نگه داریم
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است.(ادامه)
شمال نیوز :  حجت الاسلام دکتر زکوی رییس هیات نظارت گفت : برخی زمزمه های بی اساس مربوط به تاخیر احتمالی زمان انتخابات نباید خللی در عزم مسئولان در تمهید مقدمات انتخابات ایجاد نماید. ۱۵هزار نفر بر برگزاری انتخابات در استان مازندران نظارت می کنند
شمال نیوز : حجت الاسلام دکتر زکوی رییس هیات نظارت گفت : برخی زمزمه های بی اساس مربوط به تاخیر احتمالی زمان انتخابات نباید خللی در عزم مسئولان در تمهید مقدمات انتخابات ایجاد نماید.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم. کرباسچی کاندیدای دقیقه نودی کارگزاران است؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم.(ادامه)
ثبت‌نام ۸ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان در مازندران
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، گفت: هشت نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان ثبت‌نام کردند که مراحل تعیین صلاحیت چندگانه در پیش روی داوطلبان قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجتبی رضوی در خصوص شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» برضرورت همکاری هر سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه و همراهی بخش خصوصی برای رسیدن به راهبرد رهبر معظم انقلاب تأکید کرد. نیاز به همکاری همه ارکان حکومت داریم / مدیران دولتی استان در زمینه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، هر چه سریعتر اقدام کنند
شمال نیوز : سید مجتبی رضوی در خصوص شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» برضرورت همکاری هر سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه و همراهی بخش خصوصی برای رسیدن به راهبرد رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.(ادامه)
چرا «پایتخت ۷» ساخته نشد؟
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال «پایتخت» به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز ۱۴۰۰ به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
لغو مراسم معنوی اعتکاف در مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری برای پیشگیری از کرونا برگزار نمی شود، گفت:اعمال ماه رجب با رعایت پروتکل ها در مساجد برگزار می شود.(ادامه)
محرز: نگران وضعیت کرونایی در اسفند ماه هستیم
استاد بیماری‌های عفونی گفت: نگرانی اسفندماه هستیم؛ زیرا دوباره تعداد مبتلایان کرونا افزایش یافته و این زنگ خطر جدی است و باید برای تعطیلات نوروز تمهیدات جدی اندیشید. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند .... قاسمی : ما دادگاه کارکنان دولت داریم ولی دادگاه کار نکنان دولت نداریم / اگر عرضه ندارید نباید روی صندلی مدیریتی بنشینید اگر عرضه دارید باید شمشیر بکشید و کار کنید
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند ....(ادامه)
پاداش پایان خدمت بازنشستگان حذف می‌شود؟
زمزمه‌های حذف پاداش پایان خدمت بازنشستگان در حالی قوت گرفته است که سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با آن هیچ اظهارنظری نکرده است؛ بازنشستگان نگران امیدوارند این احتمال، تکذیب شده و مانند همیشه زمان بازنشستگی بتوانند مبلغی را به عنوان پاداش دریافت کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.