.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
لغو مراسم معنوی اعتکاف در مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری برای پیشگیری از کرونا برگزار نمی شود، گفت:اعمال ماه رجب با رعایت پروتکل ها در مساجد برگزار می شود.(ادامه)
محرز: نگران وضعیت کرونایی در اسفند ماه هستیم
استاد بیماری‌های عفونی گفت: نگرانی اسفندماه هستیم؛ زیرا دوباره تعداد مبتلایان کرونا افزایش یافته و این زنگ خطر جدی است و باید برای تعطیلات نوروز تمهیدات جدی اندیشید. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند .... قاسمی : ما دادگاه کارکنان دولت داریم ولی دادگاه کار نکنان دولت نداریم / اگر عرضه ندارید نباید روی صندلی مدیریتی بنشینید اگر عرضه دارید باید شمشیر بکشید و کار کنید
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند ....(ادامه)
پاداش پایان خدمت بازنشستگان حذف می‌شود؟
زمزمه‌های حذف پاداش پایان خدمت بازنشستگان در حالی قوت گرفته است که سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با آن هیچ اظهارنظری نکرده است؛ بازنشستگان نگران امیدوارند این احتمال، تکذیب شده و مانند همیشه زمان بازنشستگی بتوانند مبلغی را به عنوان پاداش دریافت کنند.(ادامه)
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم. زمینه ورود احمدی نژاد به انتخابات مهیا شده است/ انتخابات پیش رو مشابه انتخاباتی است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد/ احتمال اجماع اصلاحات بر روی لاریجانی
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم.(ادامه)
یک سال در سوگ سردار...!(يادداشت)
(ادامه)
استقلال و گل گهر برای صدرنشینی/ بازگشت تارتار به مسجد سلیمان
هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۳ بازی دنبال می شود که در مهم ترین آن استقلال در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود.(ادامه)
سارا و نیکا از پایتخت ۷ حذف شدند
در رسانه‌ها گفته می‌شود دلیل حذف ساران و نیکا حواشی چند وقت اخیر آن‌ها در فضای مجازی است، با این حال این دو بازیگر گفته‌اند از دلیل حذف خود بی‌اطلاع اند.(ادامه)
سیمان کیاسر؛ کارخانه همیشه در بحران مازندران
زمزمه پایان ذخایر معدنی در حالی این روزها کارخانه سیمان کیاسر مازندران را در معرض تعطیلی قرار داده است که از آغاز فعالیت تولیدی آن حتی یک دهه هم سپری نشده است.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس اتحادیه مشاوران املاک بهشهر گفت: افراد غیربومی از تهران، مشهد و شهرهای بزرگ و حتی برخی از فوتبالیست‌ها در منطقه و بندر امیرآباد برای خرید زمین سرمایه‌گذاری کرده‌اند .... حضور فوتبالیست‌ها برای خرید زمین در منطقه امیرآباد بهشهر+ ورود دادستانی
شمال نیوز : رئیس اتحادیه مشاوران املاک بهشهر گفت: افراد غیربومی از تهران، مشهد و شهرهای بزرگ و حتی برخی از فوتبالیست‌ها در منطقه و بندر امیرآباد برای خرید زمین سرمایه‌گذاری کرده‌اند ....(ادامه)
خداحافظی با سوت و پرچم ایرانی در جام جهانی
در روزهایی که فدراسیون فوتبال ایران رئیس جدید خود را نشناخته، اتفاقاتی در این مجموعه رخ می‌دهد و عزل و نصب‌هایی صورت می‌گیرد که در نوع خود عجیب و بحث برانگیز است.(ادامه)
آغاز افزایش کارمزد خدمات بانکی از آذر ماه
طبق اعلام بانک مرکزی بخشنامه تغییرات اعمال شده در کارمزد خدمات بانکی به بانک‌ها ابلاغ شده است و از اول آذر ماه اجرا می‌شود.(ادامه)
واکنش تند سیدجلال حسینی به جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس
مدافع پیشین پرسپولیس در مراسم معارفه اش در باشگاه الریان قطر شادی همیشگی اش پس از گلزنی در پرسپولیس را تکرار کرد و باعث واکنش سیدجلال حسینی شد. (ادامه)
تاثیر پذیری جلسه شورای شهر ساری با انصراف یک عضو علی‌البدل
انصراف محمد جعفری برگزاری امروز جلسه شورای شهر ساری را تحت تاثیر قرار داد و این جلسه فردا با دعوت از دیگر عضو علی‌البدل شورای شهر ساری ممکن است، برگزار شود.(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم..... وزیر بهداشت: دیشب به خاطر خیز جدید کرونا نخوابیدم/تقسیم بندی مناطق غلط است
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم.....(ادامه)
ادعاهای جدید بر سر افزایش حق مسکن کارگری
شمال نیوز: بعد از تصویب افزایش حق مسکن کارگران در هیئت دولت به نظر می‌آمد که پرونده افزایش دستمزد سال 99 دیگر تمام شده تلقی ...(ادامه)
شمال نیوز : -فلات مرکزی کویر در آرزوی رسیدن به خزر است و باید دید آیا با اجرای طرح هایی نظیر شیرین سازی آب دریا و یا ساخت سدی به نام فینسک به دریا راه می یابد و این وصل به چه قیمتی تمام می شود .... سیر تا پیاز ماجرای «فینسک» / حکایت تهدید خزر همچنان باقی است ....
شمال نیوز : -فلات مرکزی کویر در آرزوی رسیدن به خزر است و باید دید آیا با اجرای طرح هایی نظیر شیرین سازی آب دریا و یا ساخت سدی به نام فینسک به دریا راه می یابد و این وصل به چه قیمتی تمام می شود ....(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
لائینی:عزاداری محرم و رعایت اصول بهداشتی منافاتی ندارد
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه رعایت بهداشت و انجام مراسم عزاداری منافاتی با هم ندارند، گفت: آیین های محرم با رعایت بهداشت انجام خواهد شد.(ادامه)
پاسخ به چند سئوال درباره انفجار بیروت / نتانیاهو سال ۲۰۱۸ درباره این بندر چه گفته بود؟ / چه کسانی از بسته شدن شاهراه اقتصادی لبنان سود می‌برند؟ / شدت انفجار دوم به حدی بود که تصاویر و فیلم هایی که از انفجار، امواج انفجار و خرابی ها و ویرانه ها .... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
مدرک رئیس سازمان هواپیمایی جعلی است
روزنامه شرق در گزارشی به چرایی زمزمه‌های تغییر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پرداخته و مدعی شده مدرک وی جعلی بوده و در پرونده فلایت چک علیه رئیس کنونی حکم صادر شده است.(ادامه)

جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است. نامزدهایی که هنوز نیامده‌اند | چهره‌هایی که به‌ عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح می‌شوند | ۶ اصلاح طلب و ۲ چهره معتدل(خبر)
جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است.(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
تورم و گرانی، تیر خلاص را به طبقه متوسط زد
«فقر غذایی» این روزها گریبان طبقات فرودست را گرفته است. وقتی از ابتدای سال جاری همه اقلام خوراکی بیش از ۴۰درصد گران شده‌، طبیعی است که امسال بیشتر از سال‌های قبل، بسیاری از ضروریات از گوشت قرمز و سفید گرفته تا پنیر و تخم‌مرغ در حال محو شدن از سفره‌های کارگران و اقشار کم‌درآمد باشد. (ادامه)
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود. از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری مرکز استان
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود.(ادامه)
دانش‌آموزان مازندرانی لباس فرم تهیه نکنند/اجباری برای خرید لباس فرم نیست
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه دانش آموزان مازندرانی لباس فرم تهیه نکنند، گفت: تهیه پوشاک فرم مدرسه از سوی خانواده‌ها کاملا اختیاری است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.