.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرنوشت مبهم ۳ استیضاح؛ کابینه از حد نصاب می‌افتد؟
نماینده‌ها می‌گویند احتمال منتفی‌شدن استیضاح وزیر نفت نیز وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد ۳۹ استیضاح‌کننده وزیر کشور، بر آرای خود مصر هستند. سؤال اینجا است که سرنوشت این سه استیضاح چه خواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مناسبات سیاسی پیش رو آشکارتر می‌شود و آرام‌آرام زمزمه‌های لیست‌های جناح‌های سیاسی معلوم می‌شود. 
لیست احتمالی اصولگرایان تهران در انتخابات مجلس یازدهم / گمانه‌زنی از سهم هر کدام از جریان‌ها
شمال نیوز: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مناسبات سیاسی پیش رو آشکارتر می‌شود و آرام‌آرام زمزمه‌های لیست‌های جناح‌های سیاسی معلوم می‌شود. (ادامه)
شمارش معکوس برای رونمایی از سورپرایز جهرمی!
از چند روز پیش که آذری‌جهرمی وعده‌ سورپرایز داده تا همین حالا، بلوایی در فضای مجازی راه افتاده. عده زیادی وعده‌ی سورپرایز جهرمی را به کنایه به قطعی احتمالی اینترنت و راه‌اندازی اینترنت ملی ربط دادند که البته از سمت جهرمی و روحانی تکذیب شد. این که چرا مردم تا این اندازه نسبت به مقامات بی‌اعتماد شدند البته مجال دیگری می‌طلبد.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش بنزین با شرایطی که مطرح شده نه تنها نمی‌تواند مانع قاچاق شود بلکه به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم تاثیر کمی نیز بر کاهش مصرف خواهد گذاشت..... موافقان و مخالفان سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین چه نظری دارند؟
شمال نیوز : افزایش بنزین با شرایطی که مطرح شده نه تنها نمی‌تواند مانع قاچاق شود بلکه به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم تاثیر کمی نیز بر کاهش مصرف خواهد گذاشت.....(ادامه)
چندی پیش بود که خبر دیدار دبیرکل این جبهه با آیت الله موحدی کرمانی و برخی اعضای موتلفه خبری شد. دیداری که گفته می شد نوید همراه شدن پایداری ها با تحرکات انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان است....(خبر)
(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
مشهور است که چون بیماری پیامبر (ص) سخت شد، به منبر رفت و مسلمانان را به مهربانی با یکدیگر سفارش فرمود و گفت اگر کسی را حقی بر گردن من است بستاند، یا حلال کند و اگر کسی را آزرده‌ام اینک برای تلافی آماده‌ام. پیامبر(ص) در آخرین لحظات عمرشان چه گفتند؟/ داستان عجیب مردی که خواست رسول خدا(ص) را حد بزند(خبر)
مشهور است که چون بیماری پیامبر (ص) سخت شد، به منبر رفت و مسلمانان را به مهربانی با یکدیگر سفارش فرمود و گفت اگر کسی را حقی بر گردن من است بستاند، یا حلال کند و اگر کسی را آزرده‌ام اینک برای تلافی آماده‌ام.(ادامه)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد». آخرین ساعات عمر پیامبر(ص) چگونه گذشت(يادداشت)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد».(ادامه)
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند.
پیراهن سوگ اربعین /چهل غروب بی حسین
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند. (ادامه)
حذف زبان انگلیسی از دروس آموزشی تصمیم احساسی است
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف زبان انگلیسی از دروس آموزش و پرورش انتقاد کرد و آن را احساسی دانست.(ادامه)
سرمربی سابق نساجی به لیگ برتر باز می‌گردد
مجید جلالی سرمربی سابق تیم نساجی مازندران با مدیران تیم گل گهر سیرجان به توافق رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز: حجت‌الاسلام قاسمی با ابراز گله‌مندی از توقف ایجاد منطقه آزاد در مازندران، گفت: زباله یکی از مشکلات اساسی مازندران است و شایسته نیست دولت بودجه احداث کارخانه زباله‌سوز استان را صرف پروژه ضد اکولوژیست (انتقال آب دریای خزر به سمنان) کند. بودجه زباله‌سوز مازندران نباید صرف انتقال آب دریای خزر شود/توقف ایجاد منطقه آزاد و جوانانی که بیکار می مانند
شمال نیوز: حجت‌الاسلام قاسمی با ابراز گله‌مندی از توقف ایجاد منطقه آزاد در مازندران، گفت: زباله یکی از مشکلات اساسی مازندران است و شایسته نیست دولت بودجه احداث کارخانه زباله‌سوز استان را صرف پروژه ضد اکولوژیست (انتقال آب دریای خزر به سمنان) کند.(ادامه)
شمال نیوز : سوال اینجا است که آیا ناطق نوری که طی سال‌های گذشته در مواضع و اظهارات خود تا اندازه‌ای به اصلاح‌طلبان نزدیک شده بود با بازگشت به جامعه روحانیت مبارز به آنان پشت می‌کند و یا اینکه حلقه وصلی برای ائتلاف میانه‌روها در هر دو جریان سیاسی می‌شود؟
.... معمای بازگشت ناطق نوری ؛ از نامزدی ریاست جمهوری تا اکتفا به شیخوخیت در انتخابات ؟!
شمال نیوز : سوال اینجا است که آیا ناطق نوری که طی سال‌های گذشته در مواضع و اظهارات خود تا اندازه‌ای به اصلاح‌طلبان نزدیک شده بود با بازگشت به جامعه روحانیت مبارز به آنان پشت می‌کند و یا اینکه حلقه وصلی برای ائتلاف میانه‌روها در هر دو جریان سیاسی می‌شود؟ ....(ادامه)
محمدباقر قالیباف بعد از گذشت بیش از دو سال از آخرین انتخاباتی که در آن کاندیدا شده بود حالا دست به کار شده و  برای آنچه در سر می‌پروراند قالیباف منتظر رخصت انتخاباتی اصولگرایان؟ / از سرلیستی مشهد تا تقسیم کار با احمدی‌نژاد
محمدباقر قالیباف بعد از گذشت بیش از دو سال از آخرین انتخاباتی که در آن کاندیدا شده بود حالا دست به کار شده و برای آنچه در سر می‌پروراند(ادامه)
کشف ۳۰ تن برنج مخلوط در قائمشهر
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از کشف 30 برنج تقلبی مخلوط در قائمشهر خبر داد و فروشنده متلق به به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.(ادامه)
معاون بانک مرکزی برکنار شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی برکنار شد.(ادامه)
شمال نیوز:
حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... قرعه جدایی به نام کدامیک از وزیران می‌خورد؟/ دو وزیر در آستانه جدایی از کابینه!
شمال نیوز: حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... (ادامه)
شمال نیوز : محرم، ماه حزن و عزاداری شیعیان در شهادت امام حسین علیه السلام است. امروز روز چهارم محرم است و در ادامه بخشی از آنچه که در این روز در کربلا اتفاق افتاده را می‌خوانید .... روز چهارم محرم در کربلا چه گذشت؟
شمال نیوز : محرم، ماه حزن و عزاداری شیعیان در شهادت امام حسین علیه السلام است. امروز روز چهارم محرم است و در ادامه بخشی از آنچه که در این روز در کربلا اتفاق افتاده را می‌خوانید ....(ادامه)

با لحاظ کردن این موضوع که دور‌ه‌های مدیریت در سازمان صداوسیما پنج ساله در نظر گرفته شده و در نظر گرفتن اینکه علی عسگری تکمیل کننده و پیش‌برنده دوره پنج ساله‌ای بود که با سرافراز ... حسینی جای علی عسگری به اتاق ریاست سازمان صداوسیما می‌رود؟
با لحاظ کردن این موضوع که دور‌ه‌های مدیریت در سازمان صداوسیما پنج ساله در نظر گرفته شده و در نظر گرفتن اینکه علی عسگری تکمیل کننده و پیش‌برنده دوره پنج ساله‌ای بود که با سرافراز ...(ادامه)
شمال نیوز :  نهاد تصمیم‌سازی مشخص نکرده هدف از لغو سیاست مزبور چه بوده است؟ کاهش قیمت، افزایش تولید، افزایش مصرف و … تا بتوان آثار این تصمیم‌سازی را بعد از گذشت زمان ارزیابی کرد که آیا به هدف رسیده است یا نه..... «لغو ممنوعیت فصلی واردات برنج» چه آسیب‌هایی دارد؟
شمال نیوز : نهاد تصمیم‌سازی مشخص نکرده هدف از لغو سیاست مزبور چه بوده است؟ کاهش قیمت، افزایش تولید، افزایش مصرف و … تا بتوان آثار این تصمیم‌سازی را بعد از گذشت زمان ارزیابی کرد که آیا به هدف رسیده است یا نه.....(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه مسؤولان استانی در سایت فرمانداری شهرستان میاندورود اعلام کردند که از غلامیان تکریم کردند اما غلامیان معتقد است که در نحوه تغییرش بد اخلاقی سیاسی را شاهد بوده است...... دلایل برکناری از زبان فرماندار سابق میاندرود و پاسخ معاون سیاسی استاندار مازندران
شمال نیوز : اگرچه مسؤولان استانی در سایت فرمانداری شهرستان میاندورود اعلام کردند که از غلامیان تکریم کردند اما غلامیان معتقد است که در نحوه تغییرش بد اخلاقی سیاسی را شاهد بوده است......(ادامه)
انتصاب استاندار به روش سنگالی
انتصاب استاندار جدید قزوین، در حالی که استاندار مستقر در یک برنامۀ از پیش تعیین شده همراه با نمایندۀ ولی فقیه و جمعی از مقامات ارشد استانی در مراسم رسمی شرکت کرده و در تهران به سر می‌برد، حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.(ادامه)
رئیس و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از 2 طرحی صحبت می کنند که در صورت تصویب و نهایی شدن در مجلس اعضای خانواده درجه یک مقامات و مسئولین از حضور در کشورهای متخاصم منع می شوند. ممنوعیت حضور خانواده مسئولین در خارج با ۲ طرح مجزا در مجلس
رئیس و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از 2 طرحی صحبت می کنند که در صورت تصویب و نهایی شدن در مجلس اعضای خانواده درجه یک مقامات و مسئولین از حضور در کشورهای متخاصم منع می شوند.(ادامه)
رونمایی از جدیدترین گزینه استانداری گیلان+سوابق
با طولانی شدن انتصاب استاندار جدید گیلان و مطرح شدن نام افراد برای تصدی این سمت، اینبار زمزمه ها در وزارت کشور از مطرح شدن نام خسرو ارتقایی حکایت دارد.(ادامه)

درهمین روزهایی که تیغ انتقادات نسبت به عملکرد عارف در فراکسیون امید و شورایعالی سیاستگذاری تیزتر از قبل شده است، زمزمه های سیاسی می گویند او همچنان تمایل دارد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود. تیغ تند انتقاد اصلاح طلبان بر گلوی آقای رئیس /مقدمه چینی عارف برای ورود به رقابت‌های ریاست جمهوری؟(خبر)
درهمین روزهایی که تیغ انتقادات نسبت به عملکرد عارف در فراکسیون امید و شورایعالی سیاستگذاری تیزتر از قبل شده است، زمزمه های سیاسی می گویند او همچنان تمایل دارد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود.(ادامه)
همسرم خیانت کرد، اما نمی‌توانم از او طلاق بگیرم!
مدتی قبل فهمیدم آن زن جوان به خاطر کیان از همسرش جدا شده و با رها کردن فرزندانش به عقد موقت کیان درآمده است وقتی همسرم صیغه نامه او را به من نشان داد دنیا روی سرم خراب شد.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران، در فهرست اصولگرایان حوزه انتخاباتی مشهد و کلات است که می‌تواند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را در استان بر هم بزند. قالیباف، جلیلی یا حدادعادل؛ چه کسی سرلیست شود؟
شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی «محمدباقر قالیباف»، شهردار سابق تهران، در فهرست اصولگرایان حوزه انتخاباتی مشهد و کلات است که می‌تواند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را در استان بر هم بزند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : هر چند در مجلس زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل برخی از استان‌ها ارائه شده، اما وزارت کشور و دولت هیچ طرح و لایحه‌ای را برای تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد.».... تقسیمات استانی در حوزه اختیارات دولت است نه مجلس /تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد
شمال نیوز : وی افزود : هر چند در مجلس زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل برخی از استان‌ها ارائه شده، اما وزارت کشور و دولت هیچ طرح و لایحه‌ای را برای تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد.»....(ادامه)
شمال نیوز: پس از اینکه چک مالک جدید نساجی برگشت خورد، به احتمال زیاد فرهاد صنیعی‌فر مجددا مالک نساجی خواهد شد. چک‌های مالک جدید نساجی برگشت خورد/ احتمال بازگشت صنیعی‌فر و حدادیان به قائم شهر
شمال نیوز: پس از اینکه چک مالک جدید نساجی برگشت خورد، به احتمال زیاد فرهاد صنیعی‌فر مجددا مالک نساجی خواهد شد.(ادامه)
آرامش مازندران؛ قربانی وعده‌های انتخاباتی تجزیه‌طلبانه
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به بهانه رسیدن به اهداف توسعه، شعار تجزیه‌طلبی را در استان سر‌می‌دهند شناسایی شوند تا موجب گسستگی در استان نشوند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.