.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالي كه برخي از سايت‌هاي خبري و روزنامه‌هاي سراسري از آغاز رايزني‌هاي رياست جمهوري با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي جلب نظر مساعد در زمينه معرفي علي كردان به عنوان وزير نفت خبر داده‌اند، وي بر ... كردان: چيزي درباره وزیر شدنم نشنيده‌ام
در حالي كه برخي از سايت‌هاي خبري و روزنامه‌هاي سراسري از آغاز رايزني‌هاي رياست جمهوري با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي جلب نظر مساعد در زمينه معرفي علي كردان به عنوان وزير نفت خبر داده‌اند، وي بر ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
محراب ايرانى تغييرات در دولت و چند نكته(ديدگاه)
محراب ايرانى(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
انتقام آقای رئیس در وقت اضافه !!
در حالیکه زمزمه جابجایی حسینی مدیر کل تربیت بدنی مازندران بر سر زبانهاست ،وی روز گذشته در اقدامی ناگهانی رئیس هیئت کاراته این استان را برکنار کرد . (ادامه)
دكتر حسين علايي فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟(بخوانيد)
دكتر حسين علايي(ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
دستور مستقيم عزل فرماندار يكي از شهرستانهاي استان گيلان كه در آخرين سفر استاني توسط رئيس جمهور داده شد، تاكنون از سوي استاندار عملي نشده و موجب نارضايتي شديد در سطح استان شده است.اين فرماندار متخلف... ابقاءمدير متخلف گیلانی به‌رغم دستور رئيس‌جمهور
دستور مستقيم عزل فرماندار يكي از شهرستانهاي استان گيلان كه در آخرين سفر استاني توسط رئيس جمهور داده شد، تاكنون از سوي استاندار عملي نشده و موجب نارضايتي شديد در سطح استان شده است.اين فرماندار متخلف...(ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
چرا احمدی‌نژاد به گیلان نرفت؟(ديدگاه)
(ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
دور جديد انتصابات در مازندران
به گزارش خبرنگار شمال نيوز  در جلسه فوق العاده شوراي اداري استان كه با حضور معاون عمراني  وزير كشور صورت گرفت   روح الله قهرماني  معاون عمراني استانداري مازندران معرفي و از خدمات مهندس شاهرخي قدرداني  شد.بر پايه ها اين گزارش شنيده ها حاكي است فرماندار جديد ساري نيز در همين هفته آغاز كار مي كند .... (ادامه)
هشدارنسبت به زمزمه تجزيه طلبي درگيلان
(ادامه)
خواسته مردم شرق گلستان از رييس جمهوري
(ادامه)
همايش زمزمه هاي فاطمي در ساري
(ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.