.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند. روحانی با آذری جهرمی و همتی کاندیدای انتخابات مجلس می‌شوند/ لاریجانی و جهانگیری برای ریاست جمهوری +جزئیات
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
چین ۳۲ تن طلا خریداری کرد
چین از خرید بیش از ۱ میلیون اونس طلا برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ خبر داد.(ادامه)
۵ گزینه روزنامه دولت برای جانشینی کی‌روش
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.(ادامه)
برنامه فدراسیون فوتبال برای آینده نیمکت تیم ملی چیست؟ مهدی تاج قصد دارد با مهم‌ترین نقطه فوتبال ایران چه کند؟ ۳ گزینه داخلی برای جانشینی کی‌روش را بشناسید
برنامه فدراسیون فوتبال برای آینده نیمکت تیم ملی چیست؟ مهدی تاج قصد دارد با مهم‌ترین نقطه فوتبال ایران چه کند؟(ادامه)
«از شنبه»، بهانه‌ای مشترک برای فرار از برنامه‌ها/ گیر کار کجاست؟
تصمیم داریم به اوضاع سر و‌ سامانی‌ بدهیم اما همه چیز را موکول به زمان دیگری می کنیم، ولی باید بدانیم که هیج کاری راحت و بدون زحمت انجام نمی شود، پس باید برای هر کاری با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.(ادامه)
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: طبق قانون کار هزینه سبدخانوار چهار نفره ۹ میلیون تومان بوده در صورتی که حداقل دستمزد چهار میلیون تومان است. سبدهزینه خانوار ۲ برابر دستمزد کارگران است
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: طبق قانون کار هزینه سبدخانوار چهار نفره ۹ میلیون تومان بوده در صورتی که حداقل دستمزد چهار میلیون تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است. زمزمه استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی
شمال نیوز: شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.(ادامه)
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو .... لیست تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر / چهار پرسپولیسی و سه استقلالی در فهرست مسافران دوحه
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو ....(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است. استاندار مازندران می‌رود یا می‌ماند؟ / نماینده بابل : شایعه است !
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است.(ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)
دست رد دانش‌آموز نخبه مازندرانی به بورسیه‌های تحصیلی
دانش‌آموز نخبه مازندرانی می‌گوید؛ از دانشگاه‌های کمبریج لندن، هاروارد آمریکا، سئول کره جنوبی برای من دعوت‌نامه برای بورسیه فرستادند ولی هرچه دارم مدیون کشورم هستم.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی پلتفرم‌های آمریکایی در ایجاد ناآرامی‌های اخیر دخالت داشتند گفت: محدودیت‌های ایجاد شده بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بوده و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع خواهد بود. وزیر ارتباطات زمان پایان فیلترینگ را اعلام کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی پلتفرم‌های آمریکایی در ایجاد ناآرامی‌های اخیر دخالت داشتند گفت: محدودیت‌های ایجاد شده بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بوده و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع خواهد بود.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
ارزش واقعی سهام عدالت چند است؟
ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان همچنان در محدوده ۱۰ میلیون تومان است. البته امکان فروش این سهام هنوز هم وجود ندارد و به طور کلی زمزمه‌های اصلاح آیین‌نامه این سهام به گوش می‌رسد.(ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
حال و هوای زائر اولی دهه نودی در پیاده‌روی اربعین
حوالی عمود ۳۱۳ حال و هوای یک دهه نودی نگاهم را به خودش جلب می‌کند. احسان که برای اولین بار قرار است راهی زیارت امام حسین شود تعریف خودش را از اربعین و زیارت دارد.(ادامه)
با وجود زمزمه‌های چندین‌باره تشکیل وزارت بازرگانی، به‌ویژه از سوی برخی نمایندگان مجلس اما هنوز نه دولت و مجلس طرح ولایحه ای برای آن نداده اند. / اظهاراتِ بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه، ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: یک منبع آگاه درباره شایعه محکومیت یک ساله وزیر اقتصاد دولت روحانی به اتهام شکل گیری حباب بورس در مرداد ۹۹ توضیح و از تبرئه وی در دو دادگاه بدوی و تجدید نظر خبر داد. محکومیت وزیر اقتصاد دولت روحانی به اتهام حباب بورس در مرداد ۹۹ شایعه است
شمال نیوز: یک منبع آگاه درباره شایعه محکومیت یک ساله وزیر اقتصاد دولت روحانی به اتهام شکل گیری حباب بورس در مرداد ۹۹ توضیح و از تبرئه وی در دو دادگاه بدوی و تجدید نظر خبر داد.(ادامه)
در حالی که زمزمه توافق برای احیای برجام، تا همین‌جا موجب کاهش ۸ دلاری قیمت جهانی نفت شده، یک نشریه تخصصی پیش‌بینی کرد قیمت در صورت توافق باز هم کاهش یابد. هیجان‌زدگی رسانه‌های غربی از سقوط قیمت نفت
در حالی که زمزمه توافق برای احیای برجام، تا همین‌جا موجب کاهش ۸ دلاری قیمت جهانی نفت شده، یک نشریه تخصصی پیش‌بینی کرد قیمت در صورت توافق باز هم کاهش یابد.(ادامه)
ورود ستاره محبوب استقلالی‌ها به تهران/عکس
مهدی قایدی دقایقی پیش از دبی به تهران آمد.(ادامه)
اولتیماتوم ساپینتو به مدیران استقلال
ساپینتو نام چند چهره برزیلی را که با فوتبال آنها آشنا است، به مدیران استقلال داده تا برای جذب آنها اقدام کنند.(ادامه)
پیامدهای ناگوار «مدیریت سه هوایی» برای مازندران(يادداشت)
(ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
بالای ۶۵ ساله‌ها، سال آینده به حج مشرف می‌شوند
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امیدواریم متقاضیان حج که امسال به دلیل محدودیت سنی (۶۵ سالگی) اعمال شده از سوی عربستان نتوانستند این فریضه را ادا کنند، بتوانند در سال آینده به این سفر معنوی مشرف شوند.(ادامه)
زمان آغاز ثبت‌نام ریاست فدراسیون فوتبال
ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال از روز سه شنبه ۱۴ تیر آغاز می‌شود تا پس از طی شدن پروسه و روند اداری، این فدراسیون در شهریور ماه رئیس جدید خود را بشناسد.(ادامه)
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح استیضاح وزیران صمت، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی به هیأت‌رئیسه مجلس خبر داد. ‏استیضاح ۴ وزیر دولت ابراهیم رئیسی تحویل هیئت رئیسه مجلس شد
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح استیضاح وزیران صمت، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی به هیأت‌رئیسه مجلس خبر داد.(ادامه)
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد. چرا «تصمیم بزرگ» برای تغییر در ریاست سازمان اطلاعات سپاه گرفته شد؟
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.(ادامه)
بیانیه نکونام در مورد رد پیشنهاد استقلال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیشنهاد باشگاه استقلال برای هدایت این تیم را رد کرد.(ادامه)
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم. صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است / شمارش معکوس برای «استیضاح» وزرا ؟
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.