.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد. اکثریت جبهه اصلاحات در مسیر انتخابات/ قرار است ائتلافی بین اصلاح‌طلبان و طیف لاریجانی شکل بگیرد/ هدفگیری حداقل ۱۷۰ کرسی مجلس
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است. سفیر احتمالی ایران در عربستان کیست؟
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم. خوشحالی عجیب معاون استقلال از باخت در دربی
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.(ادامه)
رسانه‌های روسیه می‌گویند پیشرفته‌ترین تانک‌های این کشور وارد جنگ اوکراین شده‌اند. ورود پیشرفته‌ترین تانک روسیه به جنگ اوکراین
رسانه‌های روسیه می‌گویند پیشرفته‌ترین تانک‌های این کشور وارد جنگ اوکراین شده‌اند.(ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر. واکنش فاطمی امین به شایعه برکناری: شوخی نکنید!
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۲ فروردین
صحبت‌های سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش خطاب به رژیم صهیونیستی ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
دعای روز نوزدهم ماه رمضان را در حالی زمزمه می‌کنیم که از خداوند می‌خواهیم بهره ما را از برکات این ماه افزون کند و راه ما را به سوی خیرهای بهار قرآن هموار سازد، زیرا او راهنما به سوى حق آشکار است.(ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید! با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!(ادامه)
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟ "یوسف نوری" عزل می‌شود؟!
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
محمدحسن آغاز باد بِهارون بیَمو(يادداشت)
محمدحسن آغاز (ادامه)
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟ خودروهای لادا دوباره به ایران می‌آیند/ عکس
گجت‌نیوز نوشت: مذاکره با محوریت صادرات خودروهای برند روسی لادا به ایران در جریان است. آیا باید انتظار ورود این اتومبیل های ساخت روسیه به کشور را داشت؟(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)

 اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد. اصولگرایان حق ندارند از رئیسی عبور کنند / دولت رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!
اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد.(ادامه)
زیاد پیش می‌آمد که حال و حوصله آشپزی کردن را نداشته باشم. اما اینکه احساس کنی به نیت نذری غذا می‌پزی و برای ائمه. آن‌وقت است که همه عشق و علاقه‌ات می‌شود آشپزی روزانه. اصلا دلت می‌خواهد چند وعده غذایی هم اضافه می‌شد تا پای آن قابلمه کوچکت همه هنرمندی‌ات را بگذاری و مدام عطر غذای نذری را استشمام کنی. آشپزی به سبک شهید مدافع حرم!
زیاد پیش می‌آمد که حال و حوصله آشپزی کردن را نداشته باشم. اما اینکه احساس کنی به نیت نذری غذا می‌پزی و برای ائمه. آن‌وقت است که همه عشق و علاقه‌ات می‌شود آشپزی روزانه. اصلا دلت می‌خواهد چند وعده غذایی هم اضافه می‌شد تا پای آن قابلمه کوچکت همه هنرمندی‌ات را بگذاری و مدام عطر غذای نذری را استشمام کنی.(ادامه)
این روزها در ایام ماه رجب حرم مطهر رضوی حال و هوایی دیگر دارد. طعم دلنشین چای در گوشه حرم مطهر رضوی
این روزها در ایام ماه رجب حرم مطهر رضوی حال و هوایی دیگر دارد.(ادامه)
سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد.


استعفای مطهری از سرمربیگری نساجی مازندران/ واکنش باشگاه به این استعفا
سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد. (ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است. «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» شعری ماندگار از قادر طهماسبی
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است.(ادامه)

 انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند. ۵ جریان اصلی انتخابات مجلس آینده
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند. خاندوزی در آستانه جدایی از دولت/شمس الدین حسینی در راه باب همایون
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
سلام اسوه عفاف و عصمت. سلام بانوی تقوا و مظهر شرافت. سلام بانوی مهربانی و عطوفت. فروغ ابدیت خورشید وجودت ... اسوه عفاف و عصمت...(يادداشت)
سلام اسوه عفاف و عصمت. سلام بانوی تقوا و مظهر شرافت. سلام بانوی مهربانی و عطوفت. فروغ ابدیت خورشید وجودت ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.