.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق‌ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است. خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان واریز شد؟
شمال نیوز: سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق‌ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است.(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان و صاحب نظران یکی از ارزشمندترین انتصابات دولت سیزدهم در استان مازندران را  در حوزه صنعت ، معدن و تجارت می دانند .... سکان سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در دستان مدیری انقلابی ، متخصص و توانمند + دکتر مجید فانی کیست ؟
شمال نیوز: کارشناسان و صاحب نظران یکی از ارزشمندترین انتصابات دولت سیزدهم در استان مازندران را در حوزه صنعت ، معدن و تجارت می دانند ....(ادامه)
ندای الغوث الغوث علوی‌تبارها در نخستین شب قدر طنین‌انداز شد
مردم شهرهای مختلف مازندران با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی با حضور در مساجد، مصلی‌ها و امامزادگان استان ندای الغوث الغوث سر دادند.(ادامه)

هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند. دستور عجیب معاون وزیر برای کاهش شبانه قیمت‌ها؛ ماجرا چیست؟
هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
علت سرد شدن ناگهانی بدن
هیپوترمی یک مشکل پزشکی اورژانسی است که در آن بدن شخص سریع تر از آنکه بتواند گرما تولید کند آن را از دست می دهد و باعث پایین آمدن درجه حرارت بدن خواهد شد.(ادامه)
ساخت سد فینسک هنوز در بین منتقدانش دارای نقاط مبهم و تاریکی است؛ ابهاماتی که به خاطر سکوت مراجع رسمی در اقناع سازی افکار عمومی مازندران هر روز پررنگ‌تر می‌شود تا جایی که منتقدان اکنون از وجود شائبه‌هایی در صدور مجوز زیست‌محیطی این پروژه....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
 نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد. از دودستگی در روزهای حساس پایان سال تا تصمیمات فراتر از قانون مخالفان شهردار ساری
نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد.(ادامه)
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند. خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می‌گویند
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند.(ادامه)


عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد. مجازات قاتل اهوازی چیست؟
عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد.(ادامه)
 برجام؛ مهم‌ترین دستاورد دولت روحانی که از منظر منتقدان آورده‌ای جز ضرر برای ما نداشت. برجامی که دولت تامین آب شرب مردم را نیز در گرو آن می دانست. از کوبورگ تا کرملین، سناریویی جدید برای ایران قوی(يادداشت)
برجام؛ مهم‌ترین دستاورد دولت روحانی که از منظر منتقدان آورده‌ای جز ضرر برای ما نداشت. برجامی که دولت تامین آب شرب مردم را نیز در گرو آن می دانست.(ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت درمجلس گفت : اگر فقط به دارو‌های تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر فکر کنیم، باید فرانشیز مردم از ۳۰ درصد به ۵ درصد برسد و چه بسا خیلی از دارو‌ها که تحت پوشش بیمه نیستند آن‌ها هم فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کنند. محسنی بندپی : نسخه ۱۰۰ هزار تومانی دارو می شود ۶۰۰ هزار تومان !
شمال نیوز: نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت درمجلس گفت : اگر فقط به دارو‌های تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر فکر کنیم، باید فرانشیز مردم از ۳۰ درصد به ۵ درصد برسد و چه بسا خیلی از دارو‌ها که تحت پوشش بیمه نیستند آن‌ها هم فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : دو عامل وعده های وزراء در کنار انتظار مجلس از دولت باعث شده تا برخی نمایندگان زودتر دست به کار نظارت در مرحله آخر آن که استیضاح است شوند.

زمزمه استیضاح سه وزیر اقتصادی دولت در صحن مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز : دو عامل وعده های وزراء در کنار انتظار مجلس از دولت باعث شده تا برخی نمایندگان زودتر دست به کار نظارت در مرحله آخر آن که استیضاح است شوند. (ادامه)
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند. دریابیگی: 95 درصد جامعه کارگری امنیت شغلی ندارند/ صدای کارگر را بشنوید
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد
شرکت سایپا قیمت جدید محصولات خود برای تحویل ماه آبان را اعلام کرد که به طور متوسط شامل افزایش ١٣ درصدی قیمتها برای نیمه دوم آبان تا پایان امسال شده است.(ادامه)
۱۶ آبان ماه؛ پایان ۹ ماه انتظار برای تولدی دوباره در فوتبال مازندران!
انتخابات هیٱت فوتبال استان مازندران بعد از ۹ ماه تاخیر قرار است یکشنبه ۱۶ آبان در ساری برگزار شود، انتخاباتی که چشم و امید هزاران عاشق فوتبال در مازندران به رای‌های اعضای مجمع است!(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
۳۹۵ بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۵ نفر رسید. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وضعیت واکسیناسیون کرونا را در کشور در حد استاندارد عنوان نکرد. او با بیان اینکه نباید به اقدامات انتحاری خود در زمان شیوع کرونا ادامه دهیم، بر کاهش اثربخشی واکسن های کرونا علیه سویه های جدید کرونا و ایمن نگه داشتن شرایط دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد. محسنی بندپی: بازگشایی مدارس یک اقدام انتحاری است / پیک ششم غیر منتظره می آید / اثربخشی همه واکسن ها کم شده، حتی فایزر!
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وضعیت واکسیناسیون کرونا را در کشور در حد استاندارد عنوان نکرد. او با بیان اینکه نباید به اقدامات انتحاری خود در زمان شیوع کرونا ادامه دهیم، بر کاهش اثربخشی واکسن های کرونا علیه سویه های جدید کرونا و ایمن نگه داشتن شرایط دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. حسن روحانی و علی لاریجانی، « هاشمی رفسنجانی » می‌شوند؟
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. (ادامه)
وضعیت بازگشایی مدارس و ثبت نام جاماندگان مشخص شد
مدارس کشور آموزش سال گذشته را به صورت غیرحضوری به پایان رساندند؛ اما نگرانی از دور ماندن دانش آموزان از تحصیل حضوری و تبعات آن مسئولان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت را بر آن داشت که سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری - ولو حضور یک روز در هفته‌ای دانش آموزان - برگزار کنند و به این منظور واکسیناسیون معلمان و رانندگان سرویس مدارس در دستورکار قرار گرفت؛ در حالیکه والدین در دو به شک نحوه آموزشها بودند، رئیس جمهور در آخرین اظهارات خود در این باره از غیرحضوری بودن آموزشهای دانش آموزان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : فصل ثبت‌نام مدارس برای خانواده‌ها ایامی پرتلاطم است و این اوضاع در روز‌های کرونایی که روال کار‌ها تغییر کرده و گاه مبهم بوده، دوچندان شده است.
دریافت بی حساب و کتاب شهریه در مدارس و نظارتی که جا ماند / دریافت شهریه‌هایی عجیب و غریب و معلمان بی‌نصیب !
شمال نیوز : فصل ثبت‌نام مدارس برای خانواده‌ها ایامی پرتلاطم است و این اوضاع در روز‌های کرونایی که روال کار‌ها تغییر کرده و گاه مبهم بوده، دوچندان شده است. (ادامه)
شمال نیوز :خکایت این روزهای شهرداری ساری ، حکایت عجیبی شده است که برخی اتفاقات به قبل از استقرار شورای ششم و برخی نیز در این دوره چند روزه رقم خورده است و آدم را یاد برنامه کودکانه « محله برو و بیا » می اندازد.... شهرداری ساری یا عمارت برو و بیا ! / تغییر زودهنگام سرپرست شهرداری ساری؛ طالبی به شهرداری بازگشت
شمال نیوز :خکایت این روزهای شهرداری ساری ، حکایت عجیبی شده است که برخی اتفاقات به قبل از استقرار شورای ششم و برخی نیز در این دوره چند روزه رقم خورده است و آدم را یاد برنامه کودکانه « محله برو و بیا » می اندازد....(ادامه)
چمن‌های وطنی مصنوعی می‌مانند؟
رییس هیات فوتبال استان مازندران گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز بازدیدی از چمن های وطنی نداشتند که چیزی را رد یا تایید کنند.(ادامه)
شمال نیوز :  در شرایطی که  رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است..... چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر
شمال نیوز : در شرایطی که رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است.....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.