.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
2 هكتار از اراضی جنگلی نكا در آتش سوخت/ردپای انسانی در وقوع آتش‌سوزی
با وقوع آتش‌سوزي در جنگل‌هاي نكا و با وجود تلاش نيروهاي امدادي، منابع طبيعي و محيط زيست براي اطفاي آتش، 2 هكتار از جنگل‌هاي مناطق جنگلي نكا در آتش سوخت(ادامه)
پخت سمنو در روستای اسطلخ جان - گیلان (عکس)
پخت سمنو یکی از سنت‌های قدیمی در روستاهای ایران از جمله روستای «اسطلخ جان» است که پیش از شروع سال جدید، در میان مردم رواج دارد. روستای اسطلخ جان از توابع رودبار گیلان در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهرستان در حاشیه اتوبان رشت - قزوین قرار دارد و یکی از روستاهای مورد هدف گردشگری استان گیلان است. جشنواره سمنو پزان 24 اسفند امسال در این روستا برگزار می‌شود.(ادامه)
یخ‌زدگی در سطح جاده‌ها ی مازندران/ ریزش سنگ در محور هراز
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: شاهد یخ‌زدگی سطح محورهای مازندران هستیم در صورتی‌که رعایت جوانب احتیاط نشود این موضوع موجب منحرف شدن خودروها می‌شود.(ادامه)
مرگ جوان گیلانی به علت سرما زدگی
(ادامه)
یک گیلانی شهردار منطقه ۱۶ تهران شد
(ادامه)
۱۵ باند قاچاق اشیای تاریخی در مازندران کشف شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از انهدام ۱۵ باند قاچاق اشیای تاریخی و کشف ۱۱۱ قطعه اشیای تاریخی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: اگر در انتخابات بحث 4 درصد و 96 درصد را مطرح کردم، کاملا مبنای علمی دارد. امروز این 4 درصدها افرادی هستند که قانون را در کشور به اسارت گرفته‌اند و با قدرت پست‌ها و افرادی که در اختیار دارند، قانون را به راحتی دور می‌زنند..... 4 درصدی‌ها قانون را به اسارت گرفته‌اند و آنرا دور می زنند
شمال نیوز : وی افزود: اگر در انتخابات بحث 4 درصد و 96 درصد را مطرح کردم، کاملا مبنای علمی دارد. امروز این 4 درصدها افرادی هستند که قانون را در کشور به اسارت گرفته‌اند و با قدرت پست‌ها و افرادی که در اختیار دارند، قانون را به راحتی دور می‌زنند.....(ادامه)
اعتراض امام جمعه رودبار به انتصاب بخشدار اهل سنت
(ادامه)
 مصطفی سالاری استاندار گیلان طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان فرمانداری شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر و ماسال را منصوب کرد.

تغییر فرمانداران در استان گیلان کلید خورد
مصطفی سالاری استاندار گیلان طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان فرمانداری شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر و ماسال را منصوب کرد. (ادامه)
شناسایی 12 نقطه از جنگل هیرکانی برای ثبت در یونسکو
سرپرست پرونده ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی از شناسایی 12 نقطه از این جنگل ها برای ثبت در یونسکو خبرداد.(ادامه)
لزوم اصلاح نگاه غلط دولت ها به زلزله در ایران
(ادامه)
هنر ما این بود که نگذاشتیم تورم به ۵۰ درصد برسد/ قیمت دلار را ما بالا نبردیم/ بنای افزایش یارانه نقدی را نداریم/ مشکل بانکها فقط مربوط به برجام(خبر)
(ادامه)
دست های کوچک کودکان زلزله زده(يادداشت)
(ادامه)
اظهارات تکان‌دهنده یک عضو سازمان نظام مهندسی
یک عضو سازمان نظام مهندسی با بیان این‌که تهران در برابر زلزله تسلیم محض است گفت: بساز و بفروش‌ها از کار می‌زنند؛ شهرداری‌ها برای منافع خودشان مقررات را نادیده می‌گیرند؛ سازمان نظام مهندسی به بنگاه تجاری تبدیل شده و در این شرایط وزارت راه و شهرسازی فقط روی بخش راه تمرکز کرده است. (ادامه)
چرایی کاهش تلفات جانی زلزله ۷ریشتری غرب کشور
دو عامل سبب کاهش تلفات جانی زلزله شدید یکشنبه‌شب در شهر ازگله استان کرمانشاه و استان‌های غرب کشور شد تا شاهد تکرار تراژدی بم و رودبار نباشیم. (ادامه)
برداشت انار در روستای انبوه
روستای تاریخی انبوه در ۱۸۰کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان و ‌۱۱۶کیلومتری نیمه‌شرقی شهرستان رودبار واقع شده است. بر اساس اسناد موجود، سابقه سکونت انسان در این روستا به بیش از ۳هزار سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. هر ساله در روزهای پایانی مهرماه اهالی این روستا از سراسر کشور به آنجا آمده و با پوشیدن لباس‌های محلی به چیدن انار می‌پردازند.(ادامه)
نماز اول وقت فوتبالیست های جوان بابلی +عکس
بر اساس روایات از ائمه اطهار (ع) و سفارش علما پسندیده این است که انسان اگر عذر شرعی نداشته باشد، نماز را در اول وقت آن بجا آورد تا مشمول آثار و ثواب آن شود.(ادامه)
انجام کاوش باستان شناسی در سه منطقه مازندران
برای نخستین بار سه طرح کاوش باسان شناسی در شهر‌های ساری، رامسر و نکا به طور همزمان در مازندران انجام شد.(ادامه)
اولین جلسه شورای اسلامی استان با حضور معاون استاندار گیلان، حامد عبدالهی عضو شورای پنجم شهر رشت با ۱۱ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی استان و اصغر ...
حامد عبدالهی رییس شورای اسلامی گیلان شد
اولین جلسه شورای اسلامی استان با حضور معاون استاندار گیلان، حامد عبدالهی عضو شورای پنجم شهر رشت با ۱۱ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی استان و اصغر ... (ادامه)
۴۶ اثر تاریخی مازندران در فهرست آثار ملی ثبت شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شمار آثار ثبت شده تاریخی استان در فهرست آثار ملی ایران در سال جاری را ۴۶ اثر اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز  : سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اجرای همزمان 3 پروژه باستان شناسی در مازندران، گفت: هویت تاریخی مردم بومی منطقه شناسایی می‌شود.
شناسایی هویت تاریخی مردم مازندران در 3 پروژه باستان‌شناسی
شمال نیوز : سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اجرای همزمان 3 پروژه باستان شناسی در مازندران، گفت: هویت تاریخی مردم بومی منطقه شناسایی می‌شود. (ادامه)
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
شمال نیوز : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی کشور خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : ۲۲ هزار بهره بردار زیتون در رودبار از صبح امروز (سه شنبه) برداشت محصول زیتون از هشت هزار و ۱۰۰ هکتار باغ زیتون این شهرستان را آغاز کردند. برداشت زیتون از ۸۱۰۰ هکتار باغ زیتون شهرستان رودبار آغاز شد
شمال نیوز : ۲۲ هزار بهره بردار زیتون در رودبار از صبح امروز (سه شنبه) برداشت محصول زیتون از هشت هزار و ۱۰۰ هکتار باغ زیتون این شهرستان را آغاز کردند.(ادامه)
یک کشته در سانحه واژگونی پراید در بابل
در سانحه واژگونی پراید در بابل یک نفر کشته شد.(ادامه)
شمال نیوز : دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد. ۲۴۰۴ واحد مسکن مهر به طور همزمان در گیلان افتتاح شد
شمال نیوز : دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد.(ادامه)
شمال نیوز :مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل  19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد..... ابراهیم زاده : دیگر قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت
شمال نیوز :مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل 19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد.....(ادامه)
گازرسانی به شهر کیاسر تا یک ماه آینده/146 میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار هستیم
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گازرسانی به شهر کیاسر تا یک ماه آینده انجام می‌شود، گفت: مردم با پرداخت گاز بها شرکت گاز را در انجام پروژه‌ها یاری کنند.(ادامه)
تخریب روستای رودبار بهشهر با آغاز آبگیری سد گلورد
روستای «رودبار محله» در بخش فعلی هزارجریب نکا واقع شده است. اخیرا با شروع آبگیری سد گلورد، قبل از به زیر آب رفتن روستا خانه ها تخریب شده اند خانه هایی که دولت خریداری کرده و روستاییان پس از دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی از دولت در بالای آن منطقه خانه‌های جدید خود را بنا نهاده‌اند. یکی از مشکلات این روستاییان، از بین رفتن زمین‌های زراعی و باغات آنهاست که حکم منبع درآمدشان را داشته است.(ادامه)
۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت سد گلورد هزینه شد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت سد گلورد هزینه شده است. (ادامه)
موج بازگشت مسافران،جاده‌های شمالی را شلوغ کرد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک در هر سه محور چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.