.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
حاشيه آخرين روز سفر رييس جمهور به گيلان
* " دكتر احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران در چهارمين و آخرين روز بيست و پنجمين سفراستاني خود به استان گيلان صبح روز جمعه به ديدار مردم شهرستان فومن رفت. (ادامه)
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است... زخمی شدن محافظان رئیس جمهور در یک سانحه رانندگی
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است...(ادامه)
در حاشيه نخستين روز سفر رييس جمهور به گيلان
دكتر " محمود احمدي‌نژاد " رييس جمهوري ايران بيست و پنجمين سفر استاني خود را روز سه‌شنبه اول اسفند به استان گيلان آغاز كرد. هواپيماي رييس جمهور ساعت ‪ ۱۰‬و ‪ ۵۵‬دقيقه در فرودگاه رشت به زمين نشست. (ادامه)
سرعت زیاد جان پنج نفر را در رودبار گرفت
شمال نیوز / رييس عمليات جاده‌اي پليس راه‌استان گيلان گفت: در يك حادثه رانندگي در ساعت ‪ ۱۱‬شب گذشته درشهرستان رودبار پنج نفركشته شدند. (ادامه)
تركيب شوراي شهر رودبار تغيير كرد
نتايح حاصل از سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر رودبار از سوي هيئت عالي نظارت تغيير يافت. (ادامه)
99 درصد مردم رودبار به بانك‌ها بدهكارند
فرماندار رودبار گفت: 99درصد مردم شهرستان رودبار به دليل زلزله خرداد 69، به بانك‌ها بدهكار هستند و اين مساله مشكل ايجاد كرده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ناصر مردان‌پور گفت: بايد مشكلاتي كه در قوانين اعطاي تسهيلات وجود دارد حل شود. متاسفانه مشكلي كه (ادامه)
مخالفت با استقرار صنايع درگیلان، سرمايه‌ها را هدر مى‌دهد
نماينده رودبار و منجيل در مجلس شوراى اسلامى گفت: وضعيت اشتغال در استان گيلان بحرانى است و مخالفت اداره‌کل حفاظت محيط زيست با استقرار صنايع در استان، سرمايه‌هاى استانى را به هدر مى‌دهد.(ادامه)
نتايج نهايي منتخبين شوراي شهر در‌ 28 شهر گيلان
اعضاي شوراي اسلامي شهر در 28 شهر گيلان معرفي شدند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، نتايج آراي شوراي اسلامي شهر، 28 شهر استان گيلان به اين شرح اعلام شد. (ادامه)
انهدام يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار
پليس گيلان از متلاشي شدن يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل فارس ، مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام کرد:در پي گزارشات مردمي از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110(ادامه)
دستگيري سارق كابلهاي برق در رودسر
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام كرد، عليرضا ـ م، 23 ساله به اتهام 3 فقره سرقت سيم برق در ساحل درياي رودسر، يك فقره سرقت در روستاي تميجان، يك فقره سرقت در روستاي وليسه، دو فقره سرقت در كلاچاي، يك فقره سرقت در رحيم‌آباد و 4 فقره سرقت در(ادامه)
بازدید استاندار گیلان از ماسوله دوم ایران
استاندار گيلان در سلسله بازديدهاي خود از مناطق محروم، اين هفته در جمع روستائيان محروم انبوه كه به ماسوله دوم ايران در جنوب اين استان معروف است حضور يافت و از نزديك مشكلات آنان را بررسي كرد.(ادامه)
توقف عملیات ساخت سد شهر بيجار در گيلان
به نقل از يك منبع آگاه اجراي اين پروژه به دليل مخالفت تعدادي از ساكنان روستاهاي اطراف و ضرب و شتم برخي كاركنان و دست اندركاران پروژه از سوي روستائيان متوقف شده است.(ادامه)
طوفان با سرعت ‪ ۱۰۰‬كيلومتر در ساعت استان گيلان را در نورديد
طوفاني با سرعت يكصد كيلومتر در ساعت، روز يكشنبه همراه با ريزش شديد باران استان گيلان را در نورديد و زندگي روزمره مردم را به هم ريخت. (ادامه)
دستگيري قاتلان زن و شوهر گيلاني
(ادامه)
بهره‌برداري از???واحد صنعتي در گيلان
(ادامه)
جشنواره ملي"سوسن چلچراغ "دررودبار
(ادامه)
جشنواره مرتعداري در گيلان برگزار مي‌شود
(ادامه)
کشف???كيلو گرم ترياك در گيلان
(ادامه)
افزايش آمار ازدواج در گيلان
(ادامه)
بازيداستاندارگيلان ازمناطق محروم عمارلورودبار
(ادامه)
10کشته دريک سانحه تصادف رانندگي در رشت
(ادامه)
گيلان؛ بام سبز مهربانان(گزارش)
فرخ پاسواري خبرنگار كيهان در رشت(ادامه)
قبلي 1 ... 23 24 25 26 27 28

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.