.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وضعیت قرمز گیلان و صحبت‌های ضد و نقیض مسئولان
استان گیلان یکی از استان‌هایی است که از نظر بیماران مبتلا به کرونا وضعیت بسیاری خطرناکی دارد و جزو استان‌های قرمز کشور محسوب می‌شود.(ادامه)
اوضاع مناطق سیل زده در مازندران عادی است
مدیرکل مدیریت بحران مازندران اوضاع مناطق سیل زده استان را عادی توصیف کرد و گفت: راه های ارتباطی مناطق سیل زده بازگشایی شده است.(ادامه)
وقوع سیلاب محلی در بهشهر و جنت رودبار رامسر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از وقوع سیلاب محلی در دو منطقه استان در بهشهر و جنت رودبار رامسر خبر داد.(ادامه)
نماز جمعه فردا در 21 شهر استان گیلان برگزار می شود
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: نماز جمعه فردا در ۲۱ شهر استان گیلان اقامه می‌شود.(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
انتصابات قریب الوقوع مدیریتی در استان
شنیده می شود هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به عنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهرستان کشور در وضعیت سفید قرار دارند که اسامی آنها بدین شرح می باشد ....



کدام شهرستان های شمالی وضعیت سفید کرونایی هستند
شمال نیوز : بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهرستان کشور در وضعیت سفید قرار دارند که اسامی آنها بدین شرح می باشد .... (ادامه)
زلزله گیلان را لرزاند
زمین لرزه ۳ و ۶ دهم ریشتری دقایقی قبل گیلان را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم.
.... فهرست ۱۲۷ شهر بدون فوتی کرونا در دو هفته اخیر اعلام شد/ سیمرغ و کلاردشت بدون فوتی
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم. ....(ادامه)
شمال نیوز: ریزش کوه موجب مسدود شدن لاین شمال به جنوب محور سوادکوه شده است. مسدود شدن یک لاین از جاده سوادکوه به خاطر ریزش کوه
شمال نیوز: ریزش کوه موجب مسدود شدن لاین شمال به جنوب محور سوادکوه شده است.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته، گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ‌ومیر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان‌ها و کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند. رتبه نخست گیلان در کاهش مرگ‌ومیر براثر کرونا
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته، گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ‌ومیر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان‌ها و کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند.(ادامه)
سقوط داربست گیت ارتش در رودبار+ عکس
داربست گیت ارتش که برای انجام طرح غربالگری در ورودی شهر رودبار نصب شده بود با برخورد باربند یک دستگاه کامیون سقوط کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند. معروف‌ترین چهره‌هایی که در چند روز گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند + تصاویر
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند.(ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، این عناوین گزیده ای از اخبار مرتبط با کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته است که بر روی خروجی سایتها قرار گرفته است. کرونا در گیلان؛ به ماسوله نیایید، وضعیت انزلی قرمز است
به گزارش شمال نیوز، این عناوین گزیده ای از اخبار مرتبط با کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته است که بر روی خروجی سایتها قرار گرفته است.(ادامه)
۲۰ نماینده مجلس کرونا دارند!
با مثبت اعلام شدن تست کرونای معصومه آقاپور علمشاهی نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی، تعداد نمایندگان مبتلا به ویروس کرونا به ۲۰ نفر رسید.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
رای «نه» به مجلس فعلی!(يادداشت)
(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت. نتایج انتخابات مجلس یازدهم به تفکیک هر استان / مازندارن 12 نماینده ، گیلان 13 نماینده و گلستان با 8 نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارند + اسامی منتخبین و میزان آراء(خبر)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت.(ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
کشته شدن ۷ نفر‌ در پی‌ بارش سنگین برف در گیلان
ستاد مدیریت بحران خواستار تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی را پیش بینی و اتخاذ کرد . در خصوص همین موضوع ستاد مدیریت بحران استان گیلان و شهرستان ها تشکیل جلسه دادند و تمهیدات لازم را انجام دادند و تمامی دستگاه های عضو این ستاد را در حالت آماده باش کامل قرار دادند که به همین دلیل تمام مرخصی های مدیران ارشد هم لغو شد .(ادامه)
تصاویر/ ترافیک سنگین در جاده‌های برفی گیلان
ترافیک سنگین ناشی از بارش شدید برف در استان گیلان از رودبار شروع می‌شود و تا شهر رشت ادامه دارد. بیشتر وسیله‌های نقلیه تا ۲۰ ساعت در ترافیک مانده بودند.(ادامه)
تصویری زیبا از منظره برفی شهر رودبار
بارش سنگین برف در روزهای اخیر ارتفاعات رودبار در استان گیلان را سفید پوش کرده است. شهرستان رودبار جنوبی‌ترین و وسیع‌ترین شهرستان استان گیلان است.(ادامه)
فوت چند هموطن بر اثر بارش برف در گیلان
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن سه تن در پی بارش برف در استان گیلان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.