.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تهران و ۹۱ شهر دیگر در وضعیت قرمز کرونا
تهران و ۹۱ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.(ادامه)
مرگ شالیکاران جوان در رودبار / ماجرا چه بود؟
(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر ییلاق «سلانسر»
سِلانسَر، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبار و یکی از زیباترین ییلاقات رودبار رستم آباد از شهرهای شهرستان رودبار در استان گیلانِ و در ۱۵ کیلومتری رودبار قرار دارد.(ادامه)
واکسیناسیون حدود ۲ هزار سالمند در رامسر
حدود ۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در رامسر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.(ادامه)
عکس/ طبیعت زیبای رودبار گیلان
تصویری دیدنی از طبیعت زیبای رودبار گیلان را می‌بینید.(ادامه)
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است... رنگ بندی شهرستان های نارنجی و قرمز کشور از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فردوردین ۱۴۰۰
شمال نیوز:ستاد ملی مقابله با کرونا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است و ورود به شهرهای آبی و زرد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکانپذیر است...(ادامه)
شمال نیوز :  عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: گسل زلزله شمال کشور همچنان فعال است و زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند .... زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند/فعالیت گسل زلزله شمال کشور از گیلان تا گلستان
شمال نیوز : عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: گسل زلزله شمال کشور همچنان فعال است و زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند ....(ادامه)
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد. مجلس یازدهم تعداد نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه را افزایش می‌دهد؟ + جزییات
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد.(ادامه)
تسخیر ساختمان یک شورای شهر در استان گیلان!
هرچند احترام به قوانین و بیت المال الزامی است، اما باید دید مردم در چه سطحی از گلایه قرار دارند که کاسه صبرشان لبریز شده و ناراحتی خود را به این شیوه نشان می دهند(ادامه)
فوت ۵۸ بیمار و شناسایی ۷ هزار و ۲۹۸ بیمار جدید/ مجموع جانباختگان به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۸ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ... فوت ۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ... آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ بهمن ۹۹
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ... فوت ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۶۹۷ بیمار جدید بستری شدند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته از تعداد بستری ها، فوتی ها و همچنین بهبود یافتگان این بیماری پرداخت.... شناسایی ۷۳۲۱ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ ۶۷ نفر دیگر فوت شدند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته از تعداد بستری ها، فوتی ها و همچنین بهبود یافتگان این بیماری پرداخت....(ادامه)
شهر‌های ممنوع برای سفر در تعطیلات ۲۲ بهمن
در آستانه تعطیلات ۲۲ بهمن، ستاد کرونا ۳۶ شهر را پرخطر و سفر به آن‌ها را ممنوع اعلام کرد. در بین این مناطق، جزایر قشم، هرمز و کیش نیز ممنوع‌الورود شده‌اند البته فقط برای خودرو‌های شخصی و نه مسافران هوایی. (ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۰۶۵ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ... فوت ۵۷ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۴۶۹ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۰۶۵ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ...(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)
ورود خوش نشین‌ها به مناطق ییلاقی سوادکوه ممنوع شد
ورود مسافران غیربومی و خوش نشین‌های محلی به مناطق بالادست سوادکوه ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نمایندگان مجلس دارای بیشترین مشارکت در رای گیری ها و  منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون های مجلس  اعلام شد. اعلام نمایندگان فعال و منظم مجلس/تنها یک نماینده مازنی در فهرست
شمال نیوز: اسامی نمایندگان مجلس دارای بیشترین مشارکت در رای گیری ها و منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون های مجلس اعلام شد.(ادامه)
کدام شهرستان‌ها از ۱۵ آذر وضعیت قرمز کرونا خواهند بود؟
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهر‌های مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده .... 5 شهرستان مازندران از روز شنبه همچنان در وضعیت قرمز / تمدید محدودیت های کرونایی برای یک هفته دیگر
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده ....(ادامه)
عکس/ پاییز در استخرگاه گیلان
در ۳۵ کیلومتری مرکز رودبار گیلان روستایی زیبا با جاذبه‌های طبیعی بکر با نام روستای استخرگاه قرار دارد.(ادامه)
عکس/ غار باستانی دربند رشی در قلب گیلان
غار دربند رشی در شهرستان رودبار گیلان قرار دارد،کهن‌ترین غار ایران بشمار میرود و در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.(ادامه)
تبلور پاییز در پلنگ‌دره گیلان +عکس
یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از پلنگ دره در رودبار گیلان را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  باز هممازندران و گیلان از زمان شیوع کرونا و اپیدمی شدن آن در کشور همواره کانون شیوع این ویروس بوده و با وجود اینکه تاکنون چندین و چند بار وضعیت این استان ها از حیث شیوع ویروس به مرحله فوق حاد و قرمز رسیده است دولتی ها .... موافقت رئیس جمهور با منع رفت و آمد سه روزه در تهران و چند کلانشهر / آیا خون مردم تهران و کلانشهرها از خون مردم مازندران و گیلان رنگین تر است ؟ / چرا سفر به گیلان و مازندران‌ ممنو‌ع نشد؟
شمال نیوز : باز هممازندران و گیلان از زمان شیوع کرونا و اپیدمی شدن آن در کشور همواره کانون شیوع این ویروس بوده و با وجود اینکه تاکنون چندین و چند بار وضعیت این استان ها از حیث شیوع ویروس به مرحله فوق حاد و قرمز رسیده است دولتی ها ....(ادامه)
‏نمایی زیبا از روستای استخرگاه گیلان
‏استخرگاه از توابع بخش رحمت آباد شهرستان رودبار است که در دامنه کوه درفک قرار دارد. این روستا در دل جنگل‌های سربه‌فلک‌کشیده پنهان شده است.(ادامه)
سوادکوه با آب و هوای کاملا متفاوت در منطقه های خود ما را شاهد برداشت شالیزاری روستای کنلگو و امافت بنام آل قوا ، سرتنگه رودبار کرده. بطوریکه ۹۰ درصد شالیزاری های سوادکوه برداشت اول خود رو انجام دادند و به مرحله بعدی میرسند.منطقه سرتنگه رودبار بخاطر شرایط آب و هوایی سرد منطقه، تازه برداشت محصول کشت اول و تنها کشت در طول سال خود نموده است. برداشت برنج از شالیزاری های سرتنگه رودبار سوادکوه(خبر)
سوادکوه با آب و هوای کاملا متفاوت در منطقه های خود ما را شاهد برداشت شالیزاری روستای کنلگو و امافت بنام آل قوا ، سرتنگه رودبار کرده. بطوریکه ۹۰ درصد شالیزاری های سوادکوه برداشت اول خود رو انجام دادند و به مرحله بعدی میرسند.منطقه سرتنگه رودبار بخاطر شرایط آب و هوایی سرد منطقه، تازه برداشت محصول کشت اول و تنها کشت در طول سال خود نموده است.(ادامه)
برگزاری یادواره مجازی شهدای منطقه لایی و یادمان آیت‌الله لائینی
اولین یادواره مجازی ۲۹ شهید منطقه لایی و یادمان حضرت آیت الله «حسین محمدی لائینی» و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» از امشب به مدت شش شب در فضای مجازی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
آخرین نامه صدام به هاشمی رفسنجانی
۲۳ مرداد ۱۳۶۹ روز بزرگی در تاریخ ایران است؛ روز تثبیت پیروزی ایران در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، آن‌هم با امضای صدام حسین، رئیس‌جمهور بعثی عراق.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.