.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهر: برداشت گل محمدی در روستای «الله رودبار» از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است .

برداشت گل محمدی از مزارع مازندران(خبر)
مهر: برداشت گل محمدی در روستای «الله رودبار» از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است . (ادامه)
تصاویر: دریاچه ویستان بره‌سر رودبار گیلان
دریاچه ویستان در روستای بره‌سر رودبار گیلان و در میان جنگل‌های این روستا قرار دارد.(ادامه)
برداشت گل محمدی از مزارع مازندران
برداشت گل محمدی در روستای «الله رودبار» از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است .(ادامه)
شریعت نژاد :جلوی انتقال واحد بین الملل دانشگاهی از رامسر گرفته شد
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: جلوی انتقال واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی از رامسر گرفته شد و دغدغه ای وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور گفت: اقدامات لازم برای تکمیل پروژه اتصال خلیج فارس به دریای خزر تا پایان سال آینده انجام می‌شود. اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر تا پایان سال آینده
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور گفت: اقدامات لازم برای تکمیل پروژه اتصال خلیج فارس به دریای خزر تا پایان سال آینده انجام می‌شود.(ادامه)
عبدالله ناصری: پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره رحمانی فضلی درست از آب درآمد/ آقای هاشمی بارها به روحانی گفتند که رحمانی فضلی در قد و قواره وزارت کشور نیست(خبر)
(ادامه)
طغیان رودخانه تلار در مازندران
شمال نیوز: بر اثر طغيان رودخانه تلار چند منزل مسکوني تخليه شده است.(ادامه)
بارش برف و ترافیک سنگین در چالوس
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اشاره به بارش برف در محور کرج -چالوس گفت: در حال حاضر ترافیک نیز در این محدوده سنگین است.(ادامه)
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ترافیک در محور کرج- چالوس حدفاصل «گنجسر» تا مرزن آباد و محور تهران- آمل حدفاصل تونل «وانا» تا «بایجان» سنگین است. ترافیک در برخی محدوده های محورهای هراز و چالوس سنگین است
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ترافیک در محور کرج- چالوس حدفاصل «گنجسر» تا مرزن آباد و محور تهران- آمل حدفاصل تونل «وانا» تا «بایجان» سنگین است.(ادامه)
استاندار گیلان با اشاره به آمادگی نهادهای خدمات‌رسان در استان برای پذیرایی از گردشگران گفت: با تلاش مسؤولین و ستاد خدمات سفر دو هزار واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، متل، مسافرخانه و واحدهای بوم گردی آماده ارائه خدمات اقامتی برای 17 میلیون مسافران هستند. استاندار گیلان:آمادگی نهادهای خدمات رسان استان برای ارائه خدمات به 17 میلیون مسافر
استاندار گیلان با اشاره به آمادگی نهادهای خدمات‌رسان در استان برای پذیرایی از گردشگران گفت: با تلاش مسؤولین و ستاد خدمات سفر دو هزار واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، متل، مسافرخانه و واحدهای بوم گردی آماده ارائه خدمات اقامتی برای 17 میلیون مسافران هستند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس، به تشریح دلایل نبود برخورد با پرستارنماهایی که بدون برخورداری از تحصیلات و تخصص لازم در منازل به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند، پرداخت. چطور پرستارنماها مجال فعالیت در منزل یافته‌اند؟
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس، به تشریح دلایل نبود برخورد با پرستارنماهایی که بدون برخورداری از تحصیلات و تخصص لازم در منازل به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند، پرداخت.(ادامه)
فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری دو بانوی که با هدف حمل مواد مخدر به سفر می رفتند خبرداد. حمل مواد مخدر توسط دو بانو با بهانه سفر
فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری دو بانوی که با هدف حمل مواد مخدر به سفر می رفتند خبرداد.(ادامه)
جاذبه‌های گردشگری عروس شهرهای ایران + تصاویر
شمال نیوز: شهرستان رامسر با زیبایی وصف‌ناپذیر در انتهای غربی استان مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات اقامتی، به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است. (ادامه)
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. سوت قطار در گیلان به‌صدا درآمد؛ افتتاح رسمی ‌راه‌آهن رشت با دستور رئیس‌جمهور
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. (ادامه)
نام رشت از کجا آمده است
گمانه‌های زیادی درخصوص نام رشت وجود دارد ولی بارزترین آن رَشت از ترکیب کلمه «رِش» به معنی باران بسیار ریز است و جایی که وارش به معنی باران در آن بسیار است.(ادامه)
برگزاری موفقیت آمیز رزمایش بزرگ سلامت در مازندران
(ادامه)
۸ شهر مازندران درگیر برف و کولاک شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه هشت شهر استان دچار حادثه برف و کولاک شده است از امدادرسانی به ۱۴۳ حادثه دیده خبر داد.(ادامه)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد. گیلان در پس‌ کوچه‌های انقلاب(يادداشت)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد.(ادامه)
بارش برف و مه‌آلودگی محورهای سوادکوه و کیاسر/لغزنده بودن محورهای هراز و کندوان
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ارتفاعات محور کیاسر مه‌آلود بوده و شاهد بارش برف در این محور هستیم.(ادامه)
مقبره کدام یک از پیامبران الهی در ایران است؟ + تصاویر
در کشور ایران در ۱۵ استان کشور ۳۳ پیامبر و انبیای الهی مدفون هستند. (ادامه)
تصویر زیبا از سد بیجار
قاب زیبا از سد بیجار در رودبار استان گیلان.(ادامه)
وزیر راه: باند جدید فرودگاه رامسر راه اندازی می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه و راه اندازی باند جدید فرودگاه رامسر عملیاتی می شود.(ادامه)
این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ +اسامی
روز گذشته اسامی ۹۶ نماینده‌ای که به یکی از لوایح جنجالی FATF رای مخالف داده بودند را منتشر کرد؛ پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که ۱۶۴ تن از آن‌ها رای‌شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.(ادامه)
کشته شدن يک نفر در تصادف محور كمربندی نكا
یک فقره تصادف رانندگی در محور كمربندي نكا بر اثر برخورد یک دستگاه كاميون و نيسان رخ داد که در این تصادف یک نفر کشته شد.(ادامه)
تصاویر/ دریاچه حلیمه جان، عروس گیلان
(ادامه)
تملک اراضی مشکل ساخت کمربندی غرب مازندران است
نماینده مردم تنکابن، عباس و رامسر در مجلس درباره احداث کمربندی غرب استان، تملک اراضی را مشکل اصلی اجرای این پروژه اعلام کرد.(ادامه)
این عضو شورای شهر در پیامی عنوان کرد: فرماندار و نماینده شهرستان اگر پیگیر پروژه های روستایی برای اشتغال جوانان نباشند، روبروی ساختمان استانداری با بنزین اقدام به خودسوزی خواهد نمود.
تهدید عضو شورای شهر به خودسوزی در مقابل استانداری
این عضو شورای شهر در پیامی عنوان کرد: فرماندار و نماینده شهرستان اگر پیگیر پروژه های روستایی برای اشتغال جوانان نباشند، روبروی ساختمان استانداری با بنزین اقدام به خودسوزی خواهد نمود. (ادامه)
سفر دو هیئت روسی به مازندران
دو هیئت از استان‌ های کشور روسیه به زودی به مازندران سفر خواهند کرد.(ادامه)
تصویری زیبا از طبیعت بکر رودبار
گیلان، رودبار، دریاچه سد شهر بیجار با نمایی از کوه زیبای درفک.(ادامه)
باغات در اراضی شیبدار ۲ منطقه مازندران توسعه می یابد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به مشکل کم آبی برای کشت و توسعه زارعت گفت: دو منطقه از استان برای توسعه باغ در اراضی شیبدار پایلوت معرفی شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.