.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بنابر گفته رسول حیدری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان طارم، در جریان تصادف دو دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با یک کامیونت خاور در کیلومتر ۱۵ طارم به منجیل هفت کشته برجای ماندند. مرگ فاجعه‌بار ۷ زن و مرد در منجیل
بنابر گفته رسول حیدری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان طارم، در جریان تصادف دو دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با یک کامیونت خاور در کیلومتر ۱۵ طارم به منجیل هفت کشته برجای ماندند.(ادامه)
درفک نام قله ای در رشته کوه های البرز غربی در شهرستان رودبار گیلان واقع است، این قله حدود ۲۷۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و با تنوع زیست محیطی و چشم اندازهای محصور کننده هر ساله میزبان طبیعت گردان و کوهنوردان بسیاری از اقصی نقاط کشور است. سر در ابرها در ارتفاعات درفک گیلان(خبر)
درفک نام قله ای در رشته کوه های البرز غربی در شهرستان رودبار گیلان واقع است، این قله حدود ۲۷۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و با تنوع زیست محیطی و چشم اندازهای محصور کننده هر ساله میزبان طبیعت گردان و کوهنوردان بسیاری از اقصی نقاط کشور است.(ادامه)
عکس/ ایران زیباست؛ بره سر
«بره سر» در فاصله ۵۵ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار و۴۰ کیلومتری شهر رستم‌آباد واقع شده است.(ادامه)
عکس/ طبیعت بهاری ارتفاعات رودبار
تصویری زیبا از ارتفاعات رودبار استان گیلان که در فصل بهار منظره‌ای دیدنی را به نمایش می‌گذارد.(ادامه)
ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال
در جاده کرج ـ چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا سه‌راهی دیزین و پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های ابتدای تونل شماره ۱۳، ابتدای تونل شماره ۱۶ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک)، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حدفاصل منظریه تا وانا و محدوده‌های بایجان و سه‌راهی چلاو و محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین است(ادامه)
تصویری هوایی از طبیعت رویایی گیلان
تصویری هوایی از طبیعت زیبا و دیدنی ارتفاعات شهرستان رودبار استان گیلان که یکی از پر طرفدارترین جاذبه‌ گردشگری در این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
عکس/ بهشتی در شمال ایران
تصویری دیدنی از ارتفاعات شهرستان رودبار استان گیلان که یکی از جاذبه‌های گردشگری در این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر ارتفاعات رودبار
قابی زیبا از طبیعت زیبای بهاری ارتفاعات رودبار استان گیلان که یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق دیدنی و پر گردشگر در این استان به حساب می‌آید.(ادامه)
عکس/ منجیل شهر بادها
یکی از جاهای دیدنی رودبار در استان گیلان شهر منجیل است. قبل از اسلام نام این شهر مانگیل بوده است. شهر منجیل در یک منطقه‌ی کوهستانی قرار دارد و اکثرا جمعیت آن گیل تات و کرد هستند.(ادامه)
عکس/ طبیعت تماشایی استخرگاه
روستای استخرگاه از توابع بخش رحمت آباد بلوکات در شهرستان رودبار محسوب می‌شود. این روستا در ۷۵ کیلومتری شهر رشت قرار دارد.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر ارتفاعات رودبار
تصاویری زیبا از طبیعت بهاری رودبار گیلان.(ادامه)
عکس/ استخرگاه روستایی در دل گیلان
تصویری دیدنی از طبیعت زیبا روستای استخرگاه که در ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار استان گیلان قرار دارد.(ادامه)
بازگشت از سفر را به پنجشنبه و جمعه موکول نکنید
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر با افزایش ۴۷ درصدی تقریبا ۵۲ میلیون تردد رفت و برگشت در کشور به ثبت رسیده است، گفت: ۱۶ درصد از تصادفات نوروزی مربوط به عابران پیاده و عمدتا با افراد کهنسال و یا کودکان کم سن وسال است.(ادامه)
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس، محور هزار و آزادراه تهران شمال به علت بار ترافیکی سنگین ممنوع شد. ممنوعیت تردد در سه محور شمالی کشور
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس، محور هزار و آزادراه تهران شمال به علت بار ترافیکی سنگین ممنوع شد.(ادامه)
سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به گیلان خبر از ۲۵ اسفند تاکنون خبر داد. افزایش ۶۶ درصدی سفرهای نوروزی مسافران به استان گیلان
سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به گیلان خبر از ۲۵ اسفند تاکنون خبر داد.(ادامه)
عکس/ روستایی دیدنی در رودبار
روستای "استخرگاه" از توابع شهرستان رودبار مازندران می‌باشد که از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید. این روستای بسیار زیبا در دامنه کوه درفک و در دل جنگل‌های سر به فلک کشیده قرار دارد. (ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند. واکنش نمایندگان مجلس به حمله روسیه به اوکراین
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند.(ادامه)
افزایش شهر‌های قرمز کرونایی به ­۱۵شهر
تعداد شهر‌های قرمز در نقشه کرونایی کشور ­افزایش یافته است.(ادامه)
طلب ۳۵۶ میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین خانگی و صنعتی گاز استان به ۳۶۵ میلیارد تومان می‌رسد.(ادامه)
نجات ۲۳۷ فرد گرفتار شده در برف
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران دیشب ۲۳۷ فرد گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.(ادامه)
عکس/ جاده‌ای مارپیچ در گیلان
تصویری از طبیعت دلچسب و جاده مارپیچ شهرستان رودبار استان گیلان را از نمای بالا می‌بینید.(ادامه)
مهار آتش سوزی در جنگل های گیلان
مدیر کل منابع طبیعی گیلان با اشاره به مهار کامل آتش سوزی در جنگل های استان، گفت: سه شهرستان بیشترین میزان آتش سوزی را داشته است. (ادامه)
اجرای پروژه مقاوم سازی فیدر کندوان پایداری شبکه در سال های آینده را تضمین می کند
(ادامه)
آبگرفتگی معابر رامسر بر اثر بارندگی
بارش شدید باران هم اکنون سبب آبگرفتگی معابر رامسر شده است.(ادامه)
عکس/ طبیعت زیبای داماش
روستای داماش، زیستگاه اصلی گل سوسن چلچراغ در استان گیلان در دامنه‌های ارتفاعات البرز و در شهرستان رودبار قرار دارد و یکی از بهترین دیدنیهای استان گیلان به شمار می‌آید.(ادامه)
۳۰ نفر مرتبط با مواد مخدر در رودبار دستگیر شدند
فرمانده انتظامی رودبار گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۳۰ نفر مرتبط با مواد مخدر شامل ۲۶ معتاد متجاهر، سه خرده فروش و یک نفر قاچاقچی موادمخدر، جمع آوری و دستگیر شدند. (ادامه)
اولین برف پاییزی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد
اولین برف پاییزی بخش های مرتفع و روستایی در مناطق مختلف مازندران از جمله گرسماسر بخش جنت رودبار رامسر را سفیدپوش کرد.(ادامه)
شلیک سهوی جان کارآفرین رامسری را گرفت
کارآفرین حوزه شیلات رامسر با شلیک سهوی اسلحه شکاری جان خود را از دست داد.(ادامه)
وضعیت بحرانی کرونا در سراسر کشور/ ۳۵۹ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند
رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. (ادامه)
آبشستگی برخی محورهای سوادکوه/ تردد برقرار است
مدیرکل مدیریت بحران استاندار مازندران گفت: بارندگی سیل آسا سبب آبشستگی برخی محورها در منطقه سوادکوه شده است اما در حال حاضر تردد در این مسیرها جریان دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.