.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:
با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد. لیست کاندیداهای جدید تایید شده انتخابات مجلس در استان گیلان
شمال نیوز: با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد.(ادامه)
تصویر هوایی دیدنی از اتوبان قزوین - رشت
تصویری زیبا از اتوبان قزوین - رشت حد فاصل رودبار تا رشت را می‌بینید.(ادامه)
شمال نیوز: در نزاع خونین ۵ جوان در رشت یک نفر با ضربه چاقو کشته شد. نزاع خونین در رشت/ قتل جوان 17 ساله با ضربات چاقو
شمال نیوز: در نزاع خونین ۵ جوان در رشت یک نفر با ضربه چاقو کشته شد.(ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
برف و باران در جاده‌ها؛ ترافیک در هراز و چالوس
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی شمال کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : فرامرز گلشنی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای  اسلامی در شهرستان رودبار  بوده که خدمات ارزنده وی در دوران نمایندگی هیچ‌وقت از اذهان مردم پاک نخواهد شد..... تشییع پیکر نماینده ادوار شمالی در نخستین روز ثبت‌نامی داوطلبان
شمال نیوز : فرامرز گلشنی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودبار بوده که خدمات ارزنده وی در دوران نمایندگی هیچ‌وقت از اذهان مردم پاک نخواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز :  ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد..... گزارش اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در گیلان/ استقبال در روز اول
شمال نیوز : ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.....(ادامه)
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است. مناطق و شهرستان هایی که فردا مدارس تعطیل است
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است.(ادامه)
 وی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است و ساعاتی پیش به علت عارضه قلبی درگذشت. نماینده شمالی مجلس هشتم دار فانی را وداع گفت/ تسلیت رییس مجلس
وی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است و ساعاتی پیش به علت عارضه قلبی درگذشت.(ادامه)
حضور بعضی از این افراد  در لیست احمدی نژاد  می تواند حضور احتمالی  آن ها را در لیست اصولگرایان تحت شعاع خود قرار دهد. احمدی نژاد به دنبال لیست انتخاباتی در گیلان+گزینه ها
حضور بعضی از این افراد در لیست احمدی نژاد می تواند حضور احتمالی آن ها را در لیست اصولگرایان تحت شعاع خود قرار دهد.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم. کشور‌های دوست، ما را فراموش نکرده‌اند؛ با زبان به آمریکا احترام می‌گذارند، اما در عمل با ما کار می‌کنند / از دوستانمان، ممنونیم؛ هرچند بخاطر ترس از تحریم شرکت هایشان، با زبان گرم هم با کاخ سفید حرف زده باشند(خبر)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.(ادامه)
شمال نیوز : در طول هفته گذشته چندین زمین لرزه نقاط مختلف استان مازندران را لرزاند که برخی از زمین لرزه‌ها به دلیل پایین بودن میزان لرزش مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته است و در حد و اندازه‌های کانال‌های تلگرامی اطلاع رسانه شده است..... زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند/فعالیت گسل زلزله شمال کشور از گیلان تا گلستان
شمال نیوز : در طول هفته گذشته چندین زمین لرزه نقاط مختلف استان مازندران را لرزاند که برخی از زمین لرزه‌ها به دلیل پایین بودن میزان لرزش مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته است و در حد و اندازه‌های کانال‌های تلگرامی اطلاع رسانه شده است.....(ادامه)
تصاویر: برداشت زیتون از باغات گیلان
زیتون ، میوه ای پرخاصیت که در رودبار ، جنوبی ترین شهر گیلان می روید.گیلان در مساحت و تولید زیتون، رتبه سوم کشور را دارد و زمان برداشت زیتون از شهریورماه آغاز و تا پایان آذر ادامه دارد.(ادامه)
دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد. جزئیات دستگیری شهردار و سه عضو شورای شهر
دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد.(ادامه)
تصاویر: برداشت فندق در روستای ناش رودبار گیلان
روستای ناش با جمعیت حدود ۲۰۰ خانوار در بخش خورگام رودبار واقع شده است، این روستا حدود ۱۰۰ هکتار باغ فندق دارد که پیش‌بینی می‌شود امسال حدود بیش از ۲۵۰ تن فندق توسط باغداران این روستا برداشت شود.(ادامه)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بسیج سازندگی را درحال نمایش مردم‌سالاری دینی در عرصه خدمات‌رسانی توصیف کرد و از افتتاح 21 خانه محروم ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه نکا در روزهای آینده دراین شهرستان خبر داد. فعالیت 3500 جهادگر بسیجی در نکا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بسیج سازندگی را درحال نمایش مردم‌سالاری دینی در عرصه خدمات‌رسانی توصیف کرد و از افتتاح 21 خانه محروم ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه نکا در روزهای آینده دراین شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مجریان طرح، از آن زمان تا امروز، دست کم سه بار مطالعه تکمیلی روی این اَبَرآرزوی پیمانکاران انجام شده، اما مشخص نیست با وجود صرف هزینه های گزاف مطالعاتی در این سال ها، چرا باز هم مجلس شورای اسلامی در اقدامی مبهم و پرسش برانگیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای مطالعه مجدد.... از « عوام فریبی » و « باج دادن » تا « حق السکوت » برای اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان !
شمال نیوز : به گفته مجریان طرح، از آن زمان تا امروز، دست کم سه بار مطالعه تکمیلی روی این اَبَرآرزوی پیمانکاران انجام شده، اما مشخص نیست با وجود صرف هزینه های گزاف مطالعاتی در این سال ها، چرا باز هم مجلس شورای اسلامی در اقدامی مبهم و پرسش برانگیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای مطالعه مجدد....(ادامه)
سد میجران، زیبایی مسحور کننده رامسر+ تصاویر
در ۲۰ کیلومتری جنوب‌ شرقی رامسر و بر روی رودخانه نسارود، سدی خاکی احداث شده است که مرز ناشناخته‌های ایران را دگرگون کرده است. رامسر که به دیار شگفتی‌های مازندران بنام است، میزبان این سد منحصربفرد خاکی است. (ادامه)
مصدوم شدن 7نفر در انفجار کپسول گاز پیک‌نیک در سوادکوه
هفت نفر در منطقه سرخ‌آباد سوادکوه به دلیل انفجار کپسول پیک‌نیک مصدوم شدند که به دلیل شدت سوختگی چهار نفر از طریق بالگرد به مرکز سوانح و سوختگی شهید زارع ساری منتقل شدند.(ادامه)
شمال نیوز :  تعداد زلزله‌های خاموش در استان مازندران زیاد شده است، زلزله‌های که میزان لرزش آنها به سه ریشتر نمی‌رسد ولی می‌تواند هشدارهای جدی برای مردم استان مازندران و حتی دیگر نقاط کشور باشد.
.... زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند / آیا سد شهید رجایی در نقطه گسل زلزله قرار دارد؟
شمال نیوز : تعداد زلزله‌های خاموش در استان مازندران زیاد شده است، زلزله‌های که میزان لرزش آنها به سه ریشتر نمی‌رسد ولی می‌تواند هشدارهای جدی برای مردم استان مازندران و حتی دیگر نقاط کشور باشد. ....(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
شمال نیوز : آزاد گفت : انتظار من از عموم مردم بخصوص نخبگان این است که بیایند و به بنده مشورت دهند تا با همفکری همه مردم بتوانیم شاخص‌های رامسر را روز به روز افزایش دهیم..... اولتیماتوم فرماندار رامسر به توزیع برق غرب مازندران / دعوت از مسئولان رودسر گیلان برای حل مشکل یک روستای رامسر
شمال نیوز : آزاد گفت : انتظار من از عموم مردم بخصوص نخبگان این است که بیایند و به بنده مشورت دهند تا با همفکری همه مردم بتوانیم شاخص‌های رامسر را روز به روز افزایش دهیم.....(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس راهور گفت: چرا زیبایی‌های کشور را فقط در شمال می‌بینیم، آیا فقط تهرانی‌ها دوست دارند به شمال بروند مگر ساکنان شهرهای شمال کشور نباید به سایر نقاط سفر کنند؟ چرا همیشه باید جاده‌ها را به سمت شمال برای تهرانی‌ها یک طرفه کنیم؟ .... چرا جاده‌های منتهی به شمال فقط باید برای تهرانی‌ها یک طرفه شود؟
شمال نیوز: رئیس پلیس راهور گفت: چرا زیبایی‌های کشور را فقط در شمال می‌بینیم، آیا فقط تهرانی‌ها دوست دارند به شمال بروند مگر ساکنان شهرهای شمال کشور نباید به سایر نقاط سفر کنند؟ چرا همیشه باید جاده‌ها را به سمت شمال برای تهرانی‌ها یک طرفه کنیم؟ ....(ادامه)
اولین بخشدار بخش دالخانی رامسر معرفی شد
احمد علیزاده به عنوان اولین بخشدار بخش دالخانی در شهرستان رامسر معرفی شد.(ادامه)
 تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد. ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد(خبر)
تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.(ادامه)
تصاویر/ طبیعت بهاری رودبار گیلان
(ادامه)
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شمال کشور
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند. (ادامه)
 شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان و جزئیات‌ آن را قرائت کرد. تعداد نماینده کدام حوزه انتخابیه مازندران اضافه شد ؟ + جزئیات
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان و جزئیات‌ آن را قرائت کرد.(ادامه)
بنا بر شنیده ها از منابع موثق با نزدیک شدن به مهلت نهایی استعفای مدیران تا ۱۶ خرداد ماه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی،بزودی ... شایعه استعفای معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قوت گرفت
بنا بر شنیده ها از منابع موثق با نزدیک شدن به مهلت نهایی استعفای مدیران تا ۱۶ خرداد ماه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی،بزودی ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.