.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در سوابق لطیفی ، ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بابل و مدیریت مجتمع ایثار مازندران وجود دارد . معاون جدید تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید مازندران منصوب شد
شمال نیوز : در سوابق لطیفی ، ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بابل و مدیریت مجتمع ایثار مازندران وجود دارد .(ادامه)
محمدجواد ظریف نوشت: پس از دو سال مذاکرۀ فشرده و طاقت فرسا برای دستیابی به یک توافقِ قابل قبول، نیز ۶ سال کوشش نفس گیر برای حراست از حقوق ملّت شریف ایران و جلوگیری از متلاشی شدن توافق همراه با هشت سال ناسزا شنیدن ....(خبر)
(ادامه)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود. یک شمال و یک رحیم(يادداشت)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود.(ادامه)
فرمانده هوافضای سپا بابیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند. با استقرار دولت جدید می توانیم برای نخستین بار دولت اسلامی را شکل بدهیم / متأسفم که برخی از مسئولان می‌گویند از کلمه دشمن بدم می‌آید(خبر)
فرمانده هوافضای سپا بابیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند.(ادامه)
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت.

جفایی که دولت در حقم کرد هیچ‌وقت یادم نمی‌رود/ برخی بزرگان اصلاحات، امروز و فردا کردند و در نهایت حمایتی نکردند
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه شاهد روز‌مرگی توأم با پایین بودن انگیزه و رضایت شغلی معلمان هستیم، گفت: نه تنها در جذب معلمان، بلکه در تربیت معلمان و نظام سنجش و کسب صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای آنان، با یک آشفتگی مواجه هستیم. شاهد روز‌مرگی و کاهش رضایت شغلی معلمان هستیم
شمال نیوز : عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه شاهد روز‌مرگی توأم با پایین بودن انگیزه و رضایت شغلی معلمان هستیم، گفت: نه تنها در جذب معلمان، بلکه در تربیت معلمان و نظام سنجش و کسب صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای آنان، با یک آشفتگی مواجه هستیم. (ادامه)

 آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً .... نامه سرگشاده مصطفی پورمحمدی درباره بیانات رهبر انقلاب: فراز کلام آخر رهبری، غم نهفته سالیان بود
آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً ....(ادامه)
اجرای طرح راهداری محوری در مازندران
طرح راهداری محوری همزمان با سراسر کشور در جاده‌های مازندران آغاز شد.(ادامه)
رضایی: آمده ام بار دیگر خود را سپر بلای مردم ایران کنم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس، خود را سپر ملت ایران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران بازگردانیم.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)
آثار فاخر مستند و نماهنگ تولیدی در صدا و سیمای مازندران در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد. آثار فاخر مستند و نماهنگ در حوزه دفاع مقدس در مازندران رونمایی شد
آثار فاخر مستند و نماهنگ تولیدی در صدا و سیمای مازندران در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.(ادامه)
آزادسازی خرمشهر اوج جانفشانی ملت ایران بوده است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه را اوج جانفشانی ملت ایران و روحیه توکل و نماد نصرت الهی یاد کردند.(ادامه)
آیت الله کوهستانی الگوی نسل جوان قرار گیرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه سیره علمی و عملی آیت الله کوهستانی باید الگوی نسل جوان قرار گیرد، گفت: آیت الله کوهستانی در دل مردم جای داشت.(ادامه)
سیدناصر عمادی چاشمی به‌دلیل عضویت در تیم پزشکان بدون مرز در آفریقا، کشورهای خاورمیانه فعال و پرتلاش در کمک به مجروحان جنگ و بلایای طبیعی و نیز سلامت عموم مردم و آموزش پرستاران شایسته دریافت مدال جهانی «فرانسیس نایتینگل» ژنو شد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : درباره حضور آقای جهانگیری نیاز به صحبت نیست و اظهر من الشمس است. وعده هایی که ایشان دادند همه عکسش اتفاق افتاد. چمران : دولت روحانی کشور را عقب انداخت/ ریاست جمهوری لاریجانی امتداد دولت روحانی است/ جهانگیری هرچه وعده داد برعکس شد/ آن بغض هم یک شگرد انتخاباتی است/ مردم می‌پرسند دولتی‌ها با چه رویی در انتخابات ثبت نام کردند؟
شمال نیوز : درباره حضور آقای جهانگیری نیاز به صحبت نیست و اظهر من الشمس است. وعده هایی که ایشان دادند همه عکسش اتفاق افتاد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟ روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟(ادامه)
سردار سلامی: قدرت واقعی کشور ما در گرو شهادت و ایثارگری است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سالروز شهادت شهدای مازندرانی مدافع حرم در خانطومان سوریه گفت: گرامی داشت شهدا، امروز عامل اساسی عزت و قدرت ما بوده و قدرت واقعی کشور ما در گرو شهادت و ایثارگری است.(ادامه)
شهدای خان طومان جلوه‌هایی از ایثار و شهادت را به ثبت رساندند
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: یاد و نام خان طومان با گذشت، ایثار، فداکاری و دلاور مردی مدافعان حرم مازندران عجین شده که بار دیگر جلوه‌های ایثار و شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار کردند.(ادامه)
آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری
همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری با حضور مسئولان در ساری آغاز شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه میدان پشتوانه جمهوری اسلامی است، گفت: باید قدردان رشادت های شهدایی همانند سردار سلیمانی باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : سرکار حاجیه خانم زینب خاتون رضایی خواهر فرماندار مرکز استان و شهیدان گرانقدر رضائی که با تأسی به الگوی صبر و مقاومت و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیها سال‌ها در هجر و فقدان برادرانش مروج اندیشه‌های ناب آنان بود، پس از تحمل دوره بیماری درگذشت. فرماندار ساری داغدار شد / خواهر شهیدان رضایی به برادران شهیدش پیوست
شمال نیوز : سرکار حاجیه خانم زینب خاتون رضایی خواهر فرماندار مرکز استان و شهیدان گرانقدر رضائی که با تأسی به الگوی صبر و مقاومت و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیها سال‌ها در هجر و فقدان برادرانش مروج اندیشه‌های ناب آنان بود، پس از تحمل دوره بیماری درگذشت.(ادامه)
نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات ایثارگران بررسی گردید. نشست مدیر کل بنیاد شهید مازندران با نماینده بابل
نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات ایثارگران بررسی گردید.(ادامه)
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و...
اعتراض شدید مدیرکل امورایثارگران شهرداری به اقدام شورای شهر تهران
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و... (ادامه)
استاندار : ارتش نماد و تجلی ماندگار عزت و اقتدار است
استاندار مازندران با گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی نماد و تجلی ماندگار عزت، اقتدار و پایمردی در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب است.(ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
دیدار اعضای ستاد یادواره سردار شهید طوسی با نماینده ولی فقیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر معرفی شهدای شاخص استان گفت: یادواره های شهدا راهی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان است. (ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس: دستاوردهای مدیریتی دوران کرونا مستند سازی شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار مستند سازی دستاوردهای مدیریتی دوران کرونا در کشور شد.(ادامه)


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مهمترین عامل برای خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایمان و اعتقاد به نظام ولایی است و در این مسیر برای جان و آبرو با خدا معامله می‌کنند زیرا معامله با خدا سودمندترین معامله‌ای است که این افراد در دستور کار خود قرارداده‌اند. اعتقاد به نظام ولایی ویژگی بارز سربازان گمنام امام زمان(عج) است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مهمترین عامل برای خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایمان و اعتقاد به نظام ولایی است و در این مسیر برای جان و آبرو با خدا معامله می‌کنند زیرا معامله با خدا سودمندترین معامله‌ای است که این افراد در دستور کار خود قرارداده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 12 فروردین سالروز اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازده فروردین، روز تجلی و اراده یک ملت و ظهور شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران است. پیام مدیر کل بنیاد شهید مازندران به مناسبت 12 فروردین
شمال نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 12 فروردین سالروز اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازده فروردین، روز تجلی و اراده یک ملت و ظهور شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران است.(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت ۱۲ فروردین
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیامی؛ ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.