.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اهدای مدال جهانی صلح و فداکاری به پزشک مازندانی
مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» به دکتر سید ناصر عمادی اهدا شد.(ادامه)
حماسه خانطومان مهر زینبی بر تداوم راه حسینی شهدای مدافع حرم است
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره سالگرد شهادت ۱۶ شهید مدافع حرم استان عنوان کردند: حماسه خان طومان مهر زینبی بر تداوم راه حسینی شهیدان است.(ادامه)
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود. تجمعات غیرقانونی اخراج همکاران فرهنگی را به‌دنبال دارد
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان مرتب پسغام و پیغام می‌دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید فلان امتیاز را می‌دهیم و فلان تحریم را برمی‌داریم! اما زهی خیال باطل. تقاص حاج قاسم حتمی است / امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود ....(خبر)
(ادامه)
رهایی از چوبه دار در شب قدر
محکوم به قصاص پس از تحمل ۱۳ سال حبس در زندان شهرستان بابل از دار مجازات رهایی یافت.(ادامه)
تجلیل رئیس مجلس از خانواده شهدای حماسه ششم بهمن آمل
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیر وهدایایی از خانواده‌های حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم آمل در ایستادگی برابر گروهک کمونیستی وضدانقلابی تقدیر وتجلیل کرد.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
مازندران در شهادت طلبی و دفاع از حرم پیشتاز است
معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور با اشاره به دلبستگی مازندرانی‌ها به سردار سلیمانی گفت:مردم مازندران در بحث شهادت طلبی و دفاع از حرم پیشگام و پیشتاز میدان است. (ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
شمال نیوز:  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت  شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد . قاضی زاده هاشمی : امروز تأسی به شهید طوسی عزیز، ترویج فرهنگ شهادت طلبی است
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد .(ادامه)
 فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود. شانزدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۰ شهید شهرستان نکا برگزار می‌شود
فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.(ادامه)
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است. تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. فرماندار سابق ساری، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران کشور شد
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.(ادامه)
۱۰ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ثبت نام بیش از هشت هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.(ادامه)
اعزام نخستین کاروان راهیان نور از مازندران
فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد از اعزام نخستین کاروان راهیان نور از این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند امکانات است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیازمند زیرساخت های عمرانی و امکانات لجستیکی است.(ادامه)
قاضی زاده هاشمی: پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری نیاز به حمایت‌های قانونی دارد/ سهم 10 درصدی ایثارگران از دریافت اعتبارات اشتغال
رئیس بنیاد شهید کشور گفت: دولت به صورت ویژه برای رفع مشکل جامعه ایثارگران برنامه دارد که در برخی مواد نیاز به حمایت‌های قانونی دارد. (ادامه)
«این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب .... فایل صوتی منتشر شده ساخته و پرداخته رسانه‌ای است
«این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب ....(ادامه)
شمال نیوز: شمال نیوز: مادر شهیدان محمدزاده پس طی یک دوره بیماری صبح امروز به فرزندان شهیدش پیوست. مادر شهیدان محمدزاده به فرزندانش پیوست
شمال نیوز: شمال نیوز: مادر شهیدان محمدزاده پس طی یک دوره بیماری صبح امروز به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
دیدار وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی مازندران
وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان نخبه و برگزیدگان المپیادهای علمی و مسابقات علوم قرآنی استان مازندران، دیدار و گفت و گو کرد.(ادامه)
مراجعه ۱۲۹ هزار مازندرانی برای اهدای خون در سال جاری
مدیرکل انتقال خون مازندران با تاکید بر مشارکت مردم برای اهدای خون گفت: امسال ۱۲۹ هزار نفر برای اهدای خون مراجعه کردند.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
رویکرد واقع گرایانه و چند جانبه نگر دولت سیزدهم به منظور بهره برداری از همه ظرفیت‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارحجی پنجره‌ای جدید برای تامین منافع ملی به خصوص بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور گشوده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
حرف اول و آخر وصیت سردار سلیمانی چه بود؟
(ادامه)
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست. استان مازندران به علم و شهادت شناخته شده است
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست.(ادامه)
وزیر بهداشت: تولید واکسن قدرت ایران را نشان داد/ همکاری مردم با کادر درمان
وزیر بهداشت با قدردانی از کادر درمان گفت: تلاش شبانه روزی کادر درمان و ساخت واکسن ایرانی موجب موفقیت ایران در مهار کرونا شد.(ادامه)
خبر خوش رئیس بنیاد شهید برای جانبازان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باوجود افزایش ۵۲ درصدی بودجه بنیاد شهید باز هم کمبود اعتبارات جدی داریم. در بودجه ۱۴۰۱ برای نخستین بار، پاداش پایان خدمت جانبازان لحاظ شده است.(ادامه)
اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ اصرار دارم این دولت مسئله‌ تعرفه‌ پرستاری را به طور جدی دنبال کند/ در روایت سختی‌ کار پرستاران کمبود روایت هنری داریم ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.671 seconds.