.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران باصدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از مجاهدات و تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در برقراری نظم و امنیت عمومی در جای‌جای استان قدردانی کرد. ‎ پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی
سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران باصدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از مجاهدات و تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در برقراری نظم و امنیت عمومی در جای‌جای استان قدردانی کرد. ‎(ادامه)
دوران دفاع مقدس از این نظر که برای نخستین بار در طول ۲۵۰ سال اخیر تمامیت ارضی ایران حفظ شده و بخشی از خاک کشور کم نشده در تاریخ ۲۵۰ ساله جنگ‌های ما بی‌نظیر و استثنائی است. دفاع مقدس واقعه‌ای بی‌نظیر در تاریخ جنگ‌های ۲۵۰ سال اخیر ایران
دوران دفاع مقدس از این نظر که برای نخستین بار در طول ۲۵۰ سال اخیر تمامیت ارضی ایران حفظ شده و بخشی از خاک کشور کم نشده در تاریخ ۲۵۰ ساله جنگ‌های ما بی‌نظیر و استثنائی است.(ادامه)
واکنش قالیباف به حوادث اخیر
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافات‌شان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.


دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاوت به دست می آید نه با تسلیم/ محور تمام حرکات، اقدامات و عملیات در دفاع مقدس تدبیر و عقلانیت بود/ حقایق دفاع مقدس به گوش جوانان برسد/ دفاع مقدس دوران پرهیجان و پرمعنا و پرفایده‌ای بود(خبر)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند. (ادامه)
برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با محوریت دفاع‌مقدس در مازندران
معاون صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با محوریت دفاع مقدس در استان خبر داد.(ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
دستان خالی، دل‌های بزرگ
مسؤول هیأت دانشجویی لبیک یا مهدی (ع)بابل با بیان اینکه با دست خالی و کمک مردم توانستیم برنامه را برگزار کنیم، گفت: باید از این محافل یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا از این دورهم بودن‌ها استفاده کنیم.(ادامه)
فراخوان «قابِ افتخار» مازندران
گروه فرهنگی رزمندگان شمال با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مجموعه نفیس و ماندگارِکتاب‌ عکس دیار علویان را برای انتشار در «روز ملی مازندران» در دست تهیه دارد. (ادامه)
دولت سیزدهم وارث مشکلات انباشته دولت قبل شد/نگاه دولت قبل این بود که مشکلات از مسیر دشمنان حل میشود/ دولت قبل اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در فضای مجازی نداشت و یکی از مؤسسات که دنبال استقلال در فضای مجازی بود ۵۰۰ میلیارد جریمه کرد....(خبر)
(ادامه)
افزایش 33 درصدی کرایه سرویس مدارس در ساری !
عضو شورای شهر ساری در بررسی نرخ کرایه مصوب سرویس مدارس گفت: کرایه جدید سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است این طرح با 7 رای اعضای شورای شهر ساری به تصویب رسید.(ادامه)
پایان لیگ قهرمانی بانوان دانشجوی مازندرانی + تصاویر
نخستین دوره رقابت‌های آزاد لیگ برتر دانشجویان در رشته فوتسال بانوان از روز پنجشنبه دهم شهریور به صورت متمرکز و دوره ای به میزبانی شهرستان بهشهربا قهرمانی دانشجویان محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
ویلاسازی تهدیدی برای خطوط انتقال نفت مازندران
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال بر لزوم رعایت حریم ایمنی مسیر خطوط لوله نفت تاکید کرد و گفت: ویلا سازی و تردد خودروهای سنگین از روی خط لوله نفت، خطر پارگی و شکستگی لوله را دوچندان کرده است. (ادامه)
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند. رئیس‌جمهور: به پزشک و پرستار بیشتری نیاز داریم
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از اجرای ساماندهی مزار شهدا در 12 شهرستان خبردادو نوید داد با همکاری فرمانداری ها این روند شتاب گیزد .. تبدیل وضعیت ۳ هزار و ۸۹ نفر در مازندران / برخی شهرداری ها برای تبدیل وضعیت ایثارگران کارشکنی می کتتد / اجرای ساماندهی مزار شهدا در ۱۲ شهرستان / تولید ۴ هزار ۷۵۰ دقیقه فیلم و ثبت خاطره جامعه ایثارگران در استان
شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از اجرای ساماندهی مزار شهدا در 12 شهرستان خبردادو نوید داد با همکاری فرمانداری ها این روند شتاب گیزد ..(ادامه)
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که « آزادگان ، نویدبخش امید برای ملت هستند » ، گفت : این غیورمردان سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و برای صبوری در شرایط سخت فعلی، بهترین نمونه هستند. آزادگان آملی با حضور معاون استاندار تجلیل شدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که « آزادگان ، نویدبخش امید برای ملت هستند » ، گفت : این غیورمردان سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و برای صبوری در شرایط سخت فعلی، بهترین نمونه هستند.(ادامه)
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «قصه، صدای زندگی است» آغاز به کار کرد. آغاز جشنواره بین المللی قصه گویی در مازندران
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «قصه، صدای زندگی است» آغاز به کار کرد.(ادامه)
منطق ایران در حمایت از مقاومت
(ادامه)
امام جمعه موقت ساری: درس ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم
امام جمعه موقت ساری با اشاره به قرارگرفتن جریان های مختلف مقابل سید الشهدا(ع) گفت: درس ایستادگی، ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم.(ادامه)
پیوستن بیش از هزار مازندرانی به پویش ایثار حسینی برای اهدای خون
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: یک هزار و ۲۲۹ نفر مازندرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به مراکز انتقال خون استان به پویش ایثار حسینی اهدای خون آگاهانه پیوستند.(ادامه)
پیام تقدیر فرمانده سپاه کربلا از مردم مازندران
فرمانده سپاه کربلا از استقبال کم نظیر مردم استان و شرکت در مراسم وداع و تشییع پنج آلاله خونین بال مدافع حرم تقدیر کرد.(ادامه)
کارنامی:حماسه شهدای مدافع حرم عمق راهبردی کشور را وسعت بخشید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم عمق راهبردی و و امنیت آفرین کشور در جغرافیای منطقه را وسعت بخشید.(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک راهبرد کلیدی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک راهبرد کلیدی دانست و گفت: این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.(ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
اینک باز  سوم خرداد،.......کوچه ها مشحون شمیم لاله های پرپر ، کبوتر های آزادی  بر بام شهادت نشسته اند... راست قامتان سرخ تاریخ در خون غلتیده اند... شهر پر از جای خالی همرزمان ... سینه دیوارها گلوله باران ... مناره های مساجد لبریز پژواک تکبیرهای آزادی...  ایران پر از طنین فریاد خرمشهر آزاد شد.. راست قامتان سرخ تاریخ...(يادداشت)
اینک باز سوم خرداد،.......کوچه ها مشحون شمیم لاله های پرپر ، کبوتر های آزادی بر بام شهادت نشسته اند... راست قامتان سرخ تاریخ در خون غلتیده اند... شهر پر از جای خالی همرزمان ... سینه دیوارها گلوله باران ... مناره های مساجد لبریز پژواک تکبیرهای آزادی... ایران پر از طنین فریاد خرمشهر آزاد شد..(ادامه)
آیت الله لائینی :لزوم توجه به سیاست های ابلاغی رهبری درباره خانواده و جمعیت
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شکل گیری خانواده های کم جمعیت و تاخیر ازدواج برنامه دشمنان است از این رو باید به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره خانواده و جمعیت توجه کنیم.(ادامه)
عنوان همیاربرگزیده طرح شاهد به مازندران رسید
(ادامه)
شمال نیوز : درآیین گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» به دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز و عضو هیئت مدیره هلال احمر مازندران اهدا شد. رئیس فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر : دکتر سید ناصر عمادی افتخار جهان است
شمال نیوز : درآیین گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» به دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز و عضو هیئت مدیره هلال احمر مازندران اهدا شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.