.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نخستین یادواره سرداران و 180 شهید منطقه دشت نکاء با محوریت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی قائم مقام لشگر 25 کربلا در گلزار شهدای طوسکلا برگزار می شود... یادواره شهیدطوسی و 180 شهید منطقه دشت نکاء با سخنرانی هاشمی رفسنجانی
نخستین یادواره سرداران و 180 شهید منطقه دشت نکاء با محوریت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی قائم مقام لشگر 25 کربلا در گلزار شهدای طوسکلا برگزار می شود...(ادامه)
15 نفر از مادران و پدران شهدای دفاع مقدس در مازندران طی مراسمی که صبح امروز در ساری برگزار شد از دست رئیس جمهور نشان "لیاقت و ایثار" جمهوری اسلامی ایران گرفتند...
نشان "لیاقت و ایثار" به والدین شهیدان مازندرانی اعطا شد
15 نفر از مادران و پدران شهدای دفاع مقدس در مازندران طی مراسمی که صبح امروز در ساری برگزار شد از دست رئیس جمهور نشان "لیاقت و ایثار" جمهوری اسلامی ایران گرفتند... (ادامه)
برگزاری نوزدهمین سالگرد شهید دوامی در ساری
(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
از فرماندار به نظارت ... جواب بده ... بگوشم
(ادامه)
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!! رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!(ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)
همایش 13 ساله ها در نکاء
(ادامه)
جشن ازدواج شکوفه های ایثار در گیلان
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید  انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ... خبر شمال نیوز و اقدام انقلابی شهرداری ساری
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ...(ادامه)
یک مقام دفتر حماس در تهران:رهایی نزدیک است
(ادامه)
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها (ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است.
سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ... تجلیل از رشادت یک فرمانده
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است. سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ...(ادامه)
قبلي 1 ... 47 48 49 50 51 52

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.