.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با بیان اینکه با پیگیری ها و برگزاری جلسات متعدد فعالیت صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار ساماندهی می شود، گفت: در حال حاضر مشکلی از بابت سپرده گذاری، سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات وجود ندارد ... تعاونی های اعتبار در مسیر قانونمندی قرار دارند
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با بیان اینکه با پیگیری ها و برگزاری جلسات متعدد فعالیت صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار ساماندهی می شود، گفت: در حال حاضر مشکلی از بابت سپرده گذاری، سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات وجود ندارد ... (ادامه)
 به واسطه نگاه والای مهندس مشایی نسبت به مقوله هنر و موسیقی، وی مورد غضب برخی علمای بزرگ کشور قرار گرفته است. دفاع تمام قد استاندار مازندران از رحیم مشایی !
به واسطه نگاه والای مهندس مشایی نسبت به مقوله هنر و موسیقی، وی مورد غضب برخی علمای بزرگ کشور قرار گرفته است.(ادامه)
رییس جمهوری بارها تاکید کرده که حق باید به حق دار برسد،بنابراین من حق خودم را می خواهم/از کار بیکار،فرزندان وکارگران بی روزی وصدایم از ناراحتی وفریاد گرفته است/ رفع مشکلات مشتریان بانک بهمن ایثار باقوت در دستور کار قرار دارد/ تجمع چندصد نفری شهروندان گیلانی مقابل استانداری
رییس جمهوری بارها تاکید کرده که حق باید به حق دار برسد،بنابراین من حق خودم را می خواهم/از کار بیکار،فرزندان وکارگران بی روزی وصدایم از ناراحتی وفریاد گرفته است/ رفع مشکلات مشتریان بانک بهمن ایثار باقوت در دستور کار قرار دارد/(ادامه)
چه می شد با اطلاع رسانی و اخطارهای اساسی و جدی به مسئولین و گردانندگان این تعاونی ها و صندوقهای جدید التاسیس هم مردم را از افتتاح حساب جدید منع می کردید و هم این بنگاه ها را ملزم به پرداخت پس اندازهای مردم می کردید ... تدبیر مسئولان چه خواهد بود؟
چه می شد با اطلاع رسانی و اخطارهای اساسی و جدی به مسئولین و گردانندگان این تعاونی ها و صندوقهای جدید التاسیس هم مردم را از افتتاح حساب جدید منع می کردید و هم این بنگاه ها را ملزم به پرداخت پس اندازهای مردم می کردید ...(ادامه)
خبرهایی کوتاه از شبکه طبرستان
(ادامه)
هم اکنون تعداد زیادی از مشتریان با حضور در شعب این تعاونی در بیشتر شهرهای استان خواستار بازپس گیری مبالغ سپرده گذاری خود هستند... تجمع سپرده گذاران در شعب تعاونی اعتباری وحدت
هم اکنون تعداد زیادی از مشتریان با حضور در شعب این تعاونی در بیشتر شهرهای استان خواستار بازپس گیری مبالغ سپرده گذاری خود هستند...(ادامه)
بدنبال مسدود شدن حسابهای تعاونی اعتبار بهمن ایثار در بانکهای دیگر و تعطیلی شعب ، تعداد زیادی از مشتریان این تعاونی با تجمع در مقابل شعب، خواستار بازپس دهی سپرده‌های خود شدند... تجمع مردم در مقابل تعاونی اعتبار بهمن ایثار
بدنبال مسدود شدن حسابهای تعاونی اعتبار بهمن ایثار در بانکهای دیگر و تعطیلی شعب ، تعداد زیادی از مشتریان این تعاونی با تجمع در مقابل شعب، خواستار بازپس دهی سپرده‌های خود شدند...(ادامه)
آغاز آموزش تکاوران امداد و نجات ایران
(ادامه)
والفجر 8 نماد حماسه آفرینی های لشکر 25 کربلای مازندران(ديدگاه)
(ادامه)
در این هنگام که وی مورد ضرب و شتم این فرد قرار گرفته بود یکی از محافظان لاریجانی با صدای بلند گفت: این چه برخوردی است که با وی می کنید ،که با نامبرده با هماهنگی این مخافظ به بیرون مراسم هدایت شده بود. مشخص نشده بود ...

حاشیه های شمال نیوز از سفر لاریجانی به بابلسر
در این هنگام که وی مورد ضرب و شتم این فرد قرار گرفته بود یکی از محافظان لاریجانی با صدای بلند گفت: این چه برخوردی است که با وی می کنید ،که با نامبرده با هماهنگی این مخافظ به بیرون مراسم هدایت شده بود. مشخص نشده بود ... (ادامه)
سومین یادواره سرداران و 542 شهید بابلسر با سخنراني رئيس مجلس برگزار شد
(ادامه)
ایثاگری در تحقق بانکداری اسلامی
(ادامه)
بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مازندران
(ادامه)
جوادی آملی: سونامی سهمگین برای نظام سلطه در راه است
(ادامه)
اولین یادواره سرداران و 366 شهید مخابرات مازندران برگزار شد
(ادامه)
شعری از آیت الله صافی به مناسبت اربعین حسینی
(ادامه)
حاشیه های دیدار رئیس جمهور با خانواده ایثارگران و جانبازان
(ادامه)
اهدا نشان ملی ایثار به 6 خانواده شهید گیلانی توسط رییس جمهور
(ادامه)
سالروز معراجی ترین پرواز سردار چالوسی(ديدگاه)
(ادامه)
زندان عاقبت مامور وظیفه شناس!؟
(ادامه)
شهید علمدار، تجلی بصیرت و ایثار(ديدگاه)
(ادامه)
نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران
(ادامه)
علیرضا قلی زاده عاشورا شناسی و عاشورا زیستی(ديدگاه)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
جزئیات چهار نوع سهمیه در کنکور 90
(ادامه)
 در جلسه استانی هیئت دولت که سه شنبه در مرکز استان مازندران برگزار شد، مصوباتی در راستای اعتلای فضای فرهنگی، پیشرفت اقتصادی و عدالت در ۲۱۰ بند به تصویب رسید.
اهم مصوبات دور سوم سفر استاني هيات دولت
در جلسه استانی هیئت دولت که سه شنبه در مرکز استان مازندران برگزار شد، مصوباتی در راستای اعتلای فضای فرهنگی، پیشرفت اقتصادی و عدالت در ۲۱۰ بند به تصویب رسید. (ادامه)
تحویل واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی
(ادامه)
تسلیت محسن رضایی در پی فوت پدر 5 شهید
(ادامه)
تشییع پیکر پدر صبر و ایثار
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، ایجاد شكاف میان ملت، فاصله انداختن میان مردم و مسئولان و ایجاد سوءظن و بگومگو بر سر مسائل هیچ و پوچ را، روزنه امید دشمن دانستند و افزودند: همه باید مراقب این حركات دشمنان باشند. ایجاد «بدبینی و یأس و تفرقه» خیانت واضح است
رهبر انقلاب اسلامی، ایجاد شكاف میان ملت، فاصله انداختن میان مردم و مسئولان و ایجاد سوءظن و بگومگو بر سر مسائل هیچ و پوچ را، روزنه امید دشمن دانستند و افزودند: همه باید مراقب این حركات دشمنان باشند.(ادامه)
پیامک هاي زیبا برای عید قربان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.