.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجراهای شنیدنی از مرکز پیوند اعضا
(ادامه)
انتصاب قائم مقام مدیر عامل تعاونی اعتبار بهمن ایثار
(ادامه)
هفتم تیر، فرصتی است برای بهره گیری از بصیرت شهدایی همچون شهید مظلوم بهشتی که مظلومیت و تنهایی و بدنامی و طرد و حتی شهادت را به جان خریدند، اما برای دستیابی به مواهب دنیوی، با دین و آخرت خویش ... هفتم تیر سال 60، نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران!
هفتم تیر، فرصتی است برای بهره گیری از بصیرت شهدایی همچون شهید مظلوم بهشتی که مظلومیت و تنهایی و بدنامی و طرد و حتی شهادت را به جان خریدند، اما برای دستیابی به مواهب دنیوی، با دین و آخرت خویش ... (ادامه)
کارنامه 2 ساله شفقت از دیدگاه برخی فعالین سیاسی
(ادامه)
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بعد از ظهر جمعه در حاشیه مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر شهرستان نور افزود: در همه ادوار باید به اسلام، انقلاب، امام و مقام معظم رهبری به عنوان چهار اصل اعتقادی جامعه پایبند بود.
مراسم سالگرد شهدای7 تیر در نور باحضور ناطق
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بعد از ظهر جمعه در حاشیه مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر شهرستان نور افزود: در همه ادوار باید به اسلام، انقلاب، امام و مقام معظم رهبری به عنوان چهار اصل اعتقادی جامعه پایبند بود. (ادامه)
افتتاح اتوبانک بنام سرداران شهید مازندران
(ادامه)
غزه 2010 فیلمی از فیلمساز گیلانی
(ادامه)
در ششمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ، دکتر سید ناصر عمادی پزشک مازندرانی ، متخصص پوست موفق گردید با عنوان پزشک بدون مرز و پژوهشگر بین المللی لوح تقدیر و تندیس ایثار را از رئیس جمهوردریافت نماید. تقدیر احمدی نژاد از پزشک مازندرانی بدون مرز
در ششمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ، دکتر سید ناصر عمادی پزشک مازندرانی ، متخصص پوست موفق گردید با عنوان پزشک بدون مرز و پژوهشگر بین المللی لوح تقدیر و تندیس ایثار را از رئیس جمهوردریافت نماید. (ادامه)
اهدا خون كاركنان موسسه مهر مازندران
(ادامه)
بشر حیران ز قدر و جاه زهراست
(ادامه)
اصلی ترین عامل فتح خرمشهر، روح اعتماد به خدای جوانان رزمنده بود..  ایستادگی ملت ایران، شجره طیبه نظام اسلامی را سرافرازتر و ریشه دارتر کرده است امروز هم محاسبات دشمنان،‌ محاسبات غلطي است
اصلی ترین عامل فتح خرمشهر، روح اعتماد به خدای جوانان رزمنده بود.. ایستادگی ملت ایران، شجره طیبه نظام اسلامی را سرافرازتر و ریشه دارتر کرده است (ادامه)
یادواره شهدا، یادواره ارزشها و آرمانها و عقایدی است که پاکترین فرزندان جامعه، مفتخر به قربانی شدن در مسلخ‌های دفاع از آنان بوده و گران‌ترین سرمایه عمر خویش یعنی جان شیرین خویش را فدا کردند و زیباترین وداع با ... تجليل شهدا در ديار ستاره شمالي
یادواره شهدا، یادواره ارزشها و آرمانها و عقایدی است که پاکترین فرزندان جامعه، مفتخر به قربانی شدن در مسلخ‌های دفاع از آنان بوده و گران‌ترین سرمایه عمر خویش یعنی جان شیرین خویش را فدا کردند و زیباترین وداع با ...(ادامه)
فتح خرمشهر را به عنوان تبلیغ توانایی انجام کارهای بسیار بزرگ حتی با دستان خالی و در غربت کامل جهانی محسوب نموده و آن را بعنوان الگوی مقاومت ملی دانسته و این واقعه بزرگ را دلیلی برای مرعوب نشدن در مقابل تهدیدات دشمن استکباری می دانیم... بيانيه حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي-شعبه مازندران به مناسبت سوم خرداد
فتح خرمشهر را به عنوان تبلیغ توانایی انجام کارهای بسیار بزرگ حتی با دستان خالی و در غربت کامل جهانی محسوب نموده و آن را بعنوان الگوی مقاومت ملی دانسته و این واقعه بزرگ را دلیلی برای مرعوب نشدن در مقابل تهدیدات دشمن استکباری می دانیم...(ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی چهارشنبه شب در نخستین همایش بزرگ اتحاد اصولگرایان که در مسجد شکوهی شهرستان ساری برگزار شد با ابلاغ سلام رئیس جمهور به اعضای جلسه از مازندران به عنوان نماد ایثار و فداکاری یاد کرد... مازندران رود سرخ رشادت در تاریخ ایران است
اسفندیار رحیم مشایی چهارشنبه شب در نخستین همایش بزرگ اتحاد اصولگرایان که در مسجد شکوهی شهرستان ساری برگزار شد با ابلاغ سلام رئیس جمهور به اعضای جلسه از مازندران به عنوان نماد ایثار و فداکاری یاد کرد...(ادامه)
اورژانس هوایی در مازندران
(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز عروج خونین سردار شهید بصیر بصیر لشکر و بشیر بهشت
دوم اردیبهشت سالروز عروج خونین سردار شهید بصیر(ادامه)
استاندار مازندران با اشاره به سفر گردشگران کشورهای عربی به استان خواستار افزایش تورهای گردشگری مذهبی از طریق این استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس شد ... ضرورت افزايش تورهای گردشگری مذهبی در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به سفر گردشگران کشورهای عربی به استان خواستار افزایش تورهای گردشگری مذهبی از طریق این استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس شد ...(ادامه)
بيانيه سپاه به مناسبت روز ارتش
(ادامه)
گلایه های زیادی حاکی از آن بود که چهره های غرورآفرین مازندران زیاد برای آنها شناخته شده نیستند و نمی دانند این قصور متوجه خودشان است که کمتر اهل تحقیق و تفحص در آثار حوزه دفاع مقدس اند و یا اینکه مقصر نهادها و سازمانها و موسسات ذیربط فرهنگی و اجرائی هستند که ... لطفاً ســـــــاری را مزیّن کنید!
گلایه های زیادی حاکی از آن بود که چهره های غرورآفرین مازندران زیاد برای آنها شناخته شده نیستند و نمی دانند این قصور متوجه خودشان است که کمتر اهل تحقیق و تفحص در آثار حوزه دفاع مقدس اند و یا اینکه مقصر نهادها و سازمانها و موسسات ذیربط فرهنگی و اجرائی هستند که ...(ادامه)
کسب مقام نخست آموزش و پرورش مازندران در ترویج فرهنگ ایثارگری
(ادامه)
سردار شاهچراغی/ ضرورت ترویج فرهنگ شهادت بین جوانان
(ادامه)
وعده احمدی نژاد درباره نرخ بیکاری
(ادامه)
شهید طوسی علمدار لشگر 25 کربلا / "آفتاب شمال" در آستانه انتشار
(ادامه)
شهید طوسی علمدار لشگر 25 کربلا
(ادامه)
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند. سردار شهید طوسی ، ناخدای کشتی عشق
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند.(ادامه)
بیا یک لحظه با خودت خلوت کن .تاریخ را مجددا مرور کن تا بنگری آنانیکه هدف را فدای وسیله کرده اند و مزورانه انقلاب را برای خود خرج کرده اند به چه روز سیاهی افتاده اند ! نامه سرگشاده یک شهروند بابلی به محسن نریمان
بیا یک لحظه با خودت خلوت کن .تاریخ را مجددا مرور کن تا بنگری آنانیکه هدف را فدای وسیله کرده اند و مزورانه انقلاب را برای خود خرج کرده اند به چه روز سیاهی افتاده اند !(ادامه)
دست نوشته "رهبر انقلاب" برای رقیب "دا "
(ادامه)
سندي بر حضور خاتمي در شلمچه + عکس
(ادامه)
تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران
(ادامه)
روحانی: می‌خواهند با یک باند کشور را اداره کنند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.