.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد. اجرای ۱۵ هزار برنامه هفته‌ی دفاع مقدس در مازندران / رزمندگان مازندرانی نماد ایثار و مقاومت هستند
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
سال تحصیلی جدید از امروز برای دانش آموزان کلاس اولی با جشن شکوفه‌ها و برای دانش آموزان کلاس هفتمی با جشن جوانه‌ها آغاز شد. آغاز سال تحصیلی اولی‌ها و هفتمی‌ها
سال تحصیلی جدید از امروز برای دانش آموزان کلاس اولی با جشن شکوفه‌ها و برای دانش آموزان کلاس هفتمی با جشن جوانه‌ها آغاز شد.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور خبر داد. کشف محموله بزرگ سلاح‌های آمریکایی در مرز‌های آبی جنوب کشور/ ۶ هزار شوکر ساخت آمریکا توقیف شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور خبر داد.(ادامه)
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید. راز عکس شهید آرمان بر دست زائران خارجی چه بود؟
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید.(ادامه)
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های "سرباز روز نهم "و "اسم تو مصطفاست" رونمایی شد + عکس
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند. آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند.(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است. لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره بر اهمیت تلاش برای تامین خواسته‌های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم‌افزایی، بر نظارت وزارتخانه‌های ذی‌ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد / از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استفاده شود ....(خبر)
(ادامه)
فیلم| اولین «وقف جسد» در بابل
اولین جسدی که ۲ سال برای تحقیق و پژوهش وقف دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل بود، تحویل خانواده شد.(ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین ( ع )
(ادامه)
پویش نذر خون ویژه محرم از امروز در مازندران آغاز شده است و تا پایان ماه محرم ادامه دارد. آغاز نذر خون ویژه ماه محرم در مازندران
پویش نذر خون ویژه محرم از امروز در مازندران آغاز شده است و تا پایان ماه محرم ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید. (ادامه)
شهیدی که در عید قربان در راه وطن به خدا پیوست
سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت، او اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظات عمر گرانقدرش، همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام نیز در روز عید قربان، به آرزویش که مقام شهادت بود نائل گردید و نام پرآوازه‌اش در تاریخ پرافتخار ایران جاودانه شد.(ادامه)
پیام تبریک شرکت پتروشیمی مازندران به مناسبت عید سعید قربان
شمال نیوز : روابط عمومی شرکت پتروشیمی گوهر مازندران در آستانه عید بزرگ قربان در پیامی این روز فرخنده را تبریک گفت .(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد. تا اسرائیل هست، حزب‌الله هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد/ در نبرد آینده وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شویم/ با اسلحه حاج عماد وارد قدس خواهیم شد/ ایران تکیه‌گاه قدرت در محور مقاومت است(خبر)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است. مدیریت مشارکتی در شهر(يادداشت)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است.(ادامه)
تولیدکننده و مصرف‌کننده صنعت خودرو امروز ناراضی هستند/ صنعت خودرو چه پیچیدگی دارد که نمی توانیم موفق عمل کنیم؟ / دست نیاز به سوی نخبگان دراز می‌کنیم تا به سمت ثبات اقتصادی پیش برویم و طی ۵ سال بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند. رییس جمهور: روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود/عملکرد دستگاه‌ها نیاز به بازنگری دارد
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند.(ادامه)
سخنگوی دولت در منزل دو شهید مدافع حرم بابل حاضر شد
سخنگوی دولت با حضور در منزل شهیدان سیدرضا طاهر و حسن رجایی فر از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و از مقام آنان تجلیل کرد.(ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد. سردیس سردار احمد متوسلیان رونمایی می‌شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.