.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ اصرار دارم این دولت مسئله‌ تعرفه‌ پرستاری را به طور جدی دنبال کند/ در روایت سختی‌ کار پرستاران کمبود روایت هنری داریم ....(خبر)
(ادامه)
ایرنا نوشت : فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت. تبریک فرمانده کل ارتش به فرمانده ناجا
ایرنا نوشت : فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت.(ادامه)
تعبیر جالب آیت الله جوادی آملی از مذاکره | مذاکره کنیم اما بعد از آن انگشتان خود را بشماریم!
آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر امور خارجه اظهار داشتند: مذاکره با جهان، یک فکر جهانی لازم دارد! ما از جهان جدا نیستیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم باید با آنها مذاکره کنیم و با آنها دست بدهیم، اما بعد از آن حتما باید انگشتان خود را بشماریم!(ادامه)
پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز پرستار
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز پرستار پیامی صادر کرد.(ادامه)
فرمانده سپاه کریلا: حضرت زینب (س) الگوی بی مثال استقامت است
فرمانده سپاه کربلا با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) گفت: این بانوی بزرگوار اسوه بی مانند و الگوی بی مثال استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام است.(ادامه)
بسیج مدرسه عشق به انقلاب اسلامی و اسلام است(يادداشت)
(ادامه)
رئیسی: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود
رئیس جمهور با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با متولیان مقابله با کرونا اظهارداشت: اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است و باید از هرگونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پرهیز کرد. (ادامه)
فیروزجایی :مشکلات کشور با تفکر بسیجی حل می شود
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور با تفکر بسیجی حل می شود، گفت: گسترش فرهنگ بسیجی سبب سعادت و بالندگی ملت و انقلاب می شود.(ادامه)
شمال نیوز ش: استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، گفت: بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم حل نشدنی است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود.

استاندار مازندران ماموریت مغفول مانده فرمانداران را گوشزد کرد
شمال نیوز ش: استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، گفت: بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم حل نشدنی است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود. (ادامه)
پیام تبریک استاندار به مناسبت 14 آبان؛ روز مازندران
احمد حسین زادگان؛ طی پیامی، 14 آبان؛ روز مازندران را به همه مردم شریف و بافرهنگ مازندران تبریک گفت و از اهالی اندیشه و قلم خواست تا برای معرفی و ترویج و تعمیق فرهنگ و آیین های دیرسال و دینی این سامان اهتمام نمایند. ‎(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد. پزشک بدون مرز مازندرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل شد / استقبال نخبگان و مردم از جهادی ترین پزشک کشور
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار حاج ناصر فارابی به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
آیت الله لائینی:دوران ماندگاری از ملت ایران در دفاع مقدس ثبت شد
نماینده ولی فقیه در مازندران شهادت را اجر و پاداش جهاد در راه خدا دانست و گفت: دوران ماندگاری توسط ملت در دفاع مقدس ثبت شد.(ادامه)
آسمانی شدن پدر شهیدان دانش
پدر شهیدان جلیل و ابوالقاسم دانش آسمانی شد.(ادامه)
فیروزجایی:قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود، گفت: رسیدگی به مشکلات ایثارگران باید در صدر اولویت های مسئولان قرار گیرد.(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت : باید از همه زنان و مادران جامعه که در روزهای تعطیلی آموزش حضوری، نقش معلم را در خانه‌ها برای فرزندان این سرزمین ایفا کردند صمیمانه قدردانی کنم. این تجربه نشان داد که خانواده و مادر چه ظرفیت‌های مهمی دارند....(خبر)
(ادامه)
پیام تسلیت دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان درپی عروج علی لندی
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور و عضو هیئت رئیسه مجلس عروج شهادت گونه دانش آموز سرافراز مرحوم علی لندی را تسلیت گفت.(ادامه)
آیت الله لائینی:رفع مسائل داخلی را به کشورهای ضعیف و بزرگنمای غرب گره نزنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رفع مسائل داخلی و مشکلات را نباید به کشورهای ضعیف و بزرگ نمای غربی گره زنیم و باید روی پای خود بایستیم. (ادامه)
عکس| استوری معنادار اینستاگرام رهبری
فداکاری مخلصانه‌ی شهیدان عالیمقام و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد. این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست. و ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد ان‌شاءالله.(ادامه)
آیت الله لائینی: آیین های اصیل عاشورایی را درست روایتگری کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ملت ایران عاشورایی و حسینی است، گفت:حرکت های اصیل عاشورایی را با روایتگری درست در جامعه تبیین کنیم.(ادامه)


 در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. تجلیل رهبر انقلاب بخاطر استفاده از لباس ورزشی ایرانی در المپیک توکیو/ ورزشکار سربلند ایرانی نمی‌تواند بخاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار صهیونیستی دست بدهد(خبر)
در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. (ادامه)
شرط سازمان حج برای اعزام زائران ایرانی به مراسم اربعین
رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین ضمن تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده برای مراسم اربعین، شرط اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات (در صورت موافقت دولت عراق با پذیرفتن زائران) را اعلام کرد. (ادامه)
آزادگان ایران اسلامی پیام آزادگی را به مردم جهان رساندند
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن طی بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاقی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور پیوند دفاع مقدس مردم ایران اسلامی با نهضت سرخ حسینی است. (ادامه)
میزان ذخایر خون در مازندران نصف شد
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کمبود شدید خون در استان گفت: ذخایر خونی به ۵۰ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
اطلاعیه ناجا با فرا رسیدن ماه محرم الحرام
نیروی انتظامی با فرا رسیدن ماه محرم در اطلاعیه‌ای بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این ایام تاکید کرد.(ادامه)
لزوم برپایی آیین های ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی
نماینده ولی فقیه در مازندران و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با صدور پیامی به مناسبت ماه محرم بر برگزاری مراسم ها با رعایت پروتکل ها تاکید کردند.(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
روحانی: رهبر انقلاب الگوی خوبی در عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی بودند
رئیس جمهور گفت: علاوه بر حمایت ستاد ملی مقابله با کرونا، رهبر انقلاب دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند و الگوی بسیار خوبی بودند. (ادامه)
پیام مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر سردار شهید اسحاقی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پی درگذشت پدر بزرگوار سردار شهید والا مقام محسن اسحاقی پیام تسلیتی را صادر کرد.(ادامه)
آغاز به کار ستاد استانی صبر در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از آغاز فعالیت ستاد استانی صبر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.