.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش ۶۵ درصدی جرایم خشن در مازندران
جانشین انتظامی مازندران از کاهش ۶۵ درصدی جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: امنیت و آسایش عمومی خط قرمز پلیس است.(ادامه)
تامین یک میلیون واکسن کرونا توسط هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:تلاش ما این است از منابع معتبر یک میلیون واکسن کرونا وارد کشور کنیم و این واکسن‌ها از یکی از کشورهای شرق آسیا وارد خواهد شد و قطعا مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه گفت: اصلاح ساختار بودجه حتی در حداقلی‌ترین صورت آن، مثل نان شب برای سیاستگذار ما واجب است. مجوز اخیر رهبر انقلاب، گامی بلند در جهت واقعی کردن ارقام بودجه و پرهیز از هرگونه برآورد غیرواقعی است .... قالیباف : آنچه به نفع مردم نیست را به دیوار می‌کوبیم
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه گفت: اصلاح ساختار بودجه حتی در حداقلی‌ترین صورت آن، مثل نان شب برای سیاستگذار ما واجب است. مجوز اخیر رهبر انقلاب، گامی بلند در جهت واقعی کردن ارقام بودجه و پرهیز از هرگونه برآورد غیرواقعی است ....(ادامه)
این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. 26 آذر روز تجلي شجاعت؛ ايثار و از خودگذشتگي فعالین حمل‌ونقل جاده‌اي(يادداشت)
این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. (ادامه)
پیام تسلیت مجمع نمایندگان مازندران درپی رحلت آیت الله یزدی
رئیس مجمع نمایندگان مازندران و عضو هیئت رئیسه مجلس با صدور پیام هایی درگذشت فقیه پارسا، آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفتند.(ادامه)
باید دادگاه ویژه «مدیران کارنکن» تشکیل شود
وزیر پیشین نفت گفت: در این شرایط مدیری که کار نمی‌کند، راحت‌تر است و بدون اینکه پاسخگو باشد، آدم خوبی هم به نظر می‌رسد؛ در حالی که باید دادگاهی ویژه این مدیران به اصطلاح «کارنکن» دولت تشکیل شود.(ادامه)
واکسن آنفلوآنزا؛ ۱۹۲هزار تومان
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به واردات واکسن آنفلوآنزا با ارز نیمایی، قیمت آن برای مصرف کننده را ۱۹۲ هزار تومان اعلام کرد.(ادامه)

 حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (یکشنبه) دار فانی را وداع گفت. حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس سایق بنیاد شهید درگذشت
حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (یکشنبه) دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
پیام تسلیت روحانی برای شهادت محسن فخری زاده
رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفته و تاکید کرد: بی شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران و شکست‌های پی در پی آنان بوده است.(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: انتظار داریم دولت جدید آمریکا، به سرعت تصمیمات ضد ایرانی ترامپ را لغو کند و در این صورت ایران و آمریکا می‌توانند برگردند به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ و این می‌تواند حل مسئله باشد و شرایط را تغییر بده ....(خبر)
(ادامه)
دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی  داستانی است واقعی؛ داستانی که هر چه به آن بپردازیم باز هم ناگفته های بسیاری دارد. دفاعی که همه ملت را پای کار آورد، پیر و جوان و دکتر و مهندس و زن و مرد و هر کسی که به این آب و خاک احساس تعلق خاطر داشت. دستاوردهای پیچیده ترین عملیات نظامی ایران +تصاویری از آیت الله هاشمی و سردار سلیمانی
دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی داستانی است واقعی؛ داستانی که هر چه به آن بپردازیم باز هم ناگفته های بسیاری دارد. دفاعی که همه ملت را پای کار آورد، پیر و جوان و دکتر و مهندس و زن و مرد و هر کسی که به این آب و خاک احساس تعلق خاطر داشت.(ادامه)
۲ شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر آرام می گیرند
مدیرکف حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: به زودی دو شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس در شهرستان رامسر واقع در غرب استان آرام می گیرند.(ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: مسئولیت پذیری و فداکاری از شاخصه های مهم بسیج و بسیجی است. پیام سید شمس الدین حسینی به مناسبت هفته بسیج
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: مسئولیت پذیری و فداکاری از شاخصه های مهم بسیج و بسیجی است.(ادامه)
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از اقدامات جهادی بسیجیان در مقابله با کرونا قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر حسن زمانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران شد. مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران منصوب شد
شمال نیوز: دکتر حسن زمانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران شد.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید صحرایی از حضور مردم و مسئولین در مراسم شهید
پیام قدردانی خانواده سردار شهید صحرایی از مردم و مسوولین کشوری و لشکری به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید رمضانعلی صحرایی(ادامه)
پیام تسلیت سپاه کربلا درپی شهادت سردار صحرایی
سپاه کربلای مازندران در پی شهادت سردار سرافراز اسلام رمضانعلی صحرایی پیام تسلیتی صادر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: ابوطالب شفقت استاندار سابق مازندران،شهادت سردار صحرایی را تسلیت گفت. ابوطالب شفقت ،شهادت سردار صحرایی را تسلیت گفت
شمال نیوز: ابوطالب شفقت استاندار سابق مازندران،شهادت سردار صحرایی را تسلیت گفت.(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج رمضان صحرائی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎ استاندار مازندران شهادت سردار سرتیپ پاسدار صحرائی را تسلیت گفت
احمد حسین زادگان، مقام استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج رمضان صحرائی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند ، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند.... « سردار قربانی » درگذشت مادر فداکار سرداران شهید نوبخت را تسلیت گفت
شمال نیوز : مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند ، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند....(ادامه)
تشییع پیکر مادر شهید ملائی در بهشهر
پیکر مادر سردار سرافراز سپاه اسلام شهید ملائی مظفری در بهشهر تشییع و به خاک سپرده شد.(ادامه)
این بانوی مازندرانی که در خانواده‌ای با نور علم و حکمت و فقاهت در روستای کِوای هزارجریب شهرستان بهشهر پرورش یافته بود، در سال‌های پیش از انقلاب به همراه همسرش و خانواده اش، در خط نخست فعالیت‌های انقلابی حاضر شد.


مادر سردار شهید ملائی مظفری به فرزند شهیدش پیوست
این بانوی مازندرانی که در خانواده‌ای با نور علم و حکمت و فقاهت در روستای کِوای هزارجریب شهرستان بهشهر پرورش یافته بود، در سال‌های پیش از انقلاب به همراه همسرش و خانواده اش، در خط نخست فعالیت‌های انقلابی حاضر شد. (ادامه)
آیت الله لائینی :حوزه مقاومت جمهوری اسلامی قدرت استکباری غرب را چالش کشانده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حوزه مقاومت جمهوری اسلامی غرب آسیا را فراگرفته و قدرت استکباری غرب را به چالش کشیده است.(ادامه)
شهدای مدافع حرم نماد استکبار ستیزی در عصر کنونی هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از شهدای مدافع حرم به عنوان نماد استکبار ستیزی و اسطوره های بی بدیل مقاومت در عصر کنونی یاد کرد.(ادامه)

یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي. صدای قدم هاي زینب (س) ضرب آهنگ قيام سرخ ماست(يادداشت)
یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي.(ادامه)
محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافت
رئیس کل داد گستری مازندران از بخشش یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش و بزرگی این خانواده از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است.... رونمایی کتاب «ماه پنهان نمی‌ماند» / روایت درخشش بانوان در دفاع مقدس
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است....(ادامه)
عوامل متعددی در شکل گیری دفاع مقدس و کسب پیروزی تاثیر گذار بودند که در جنگ اقتصادی نیز می توان با تکیه بر همان عوامل، بر مشکلات فائق آمد و پیروز میدان شد. پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس(ديدگاه)
عوامل متعددی در شکل گیری دفاع مقدس و کسب پیروزی تاثیر گذار بودند که در جنگ اقتصادی نیز می توان با تکیه بر همان عوامل، بر مشکلات فائق آمد و پیروز میدان شد.(ادامه)
تامین پیش پرداخت خرید واکسن کرونا تا ۱۸ مهر
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با دستور وزیر بهداشت و در راستای مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خرید واکسن کووید۱۹ از ساز و کار کواکس، با هماهنگی‌های انجام شده از سوی اداره کل همکاری‌های بین المللی وزارت بهداشت، توافقنامه‌ای توسط رییس سازمان غذا و دارو امضا و به اتحادیه بین المللی واکسن، ارسال شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.