.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد. برگزاری نخستین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در مازندران
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد.(ادامه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد. میز بهتر است یا میدان؟(ديدگاه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد.(ادامه)
انتقاد روزنامه اصولگرا از فعالیت انتخاباتی وزرا
چهره‌هایی همچون مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه حضور داشته و به سخنرانی پرداختند... (ادامه)
شمال نیوز: بانوی عرصه  جهاد و عرفان سرکار خانم  « آمنه نخعی » همسر سردارحاج.....


بانوی مازندرانی عرصه جهاد و عرفان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: بانوی عرصه جهاد و عرفان سرکار خانم « آمنه نخعی » همسر سردارحاج..... (ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
 « روح الله سلگی» معاون استاندار مازندران به عنوان مسئول هماهنگی امور ایثارگران و شاهد ستاد دهه فجر کشور منصوب شد. «روح الله سلگی» مسئول هماهنگی امور ایثارگران ستاد دهه فجر کشور شد
« روح الله سلگی» معاون استاندار مازندران به عنوان مسئول هماهنگی امور ایثارگران و شاهد ستاد دهه فجر کشور منصوب شد.(ادامه)
برگزاری سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری
سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری برگزار شد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
افت فشار گاز مردم خراسان جنوبی را به سمت استفاده از کرسی و بخاری نفتی کشانده و خاطره‌های گذشته را برای آنان زنده کرده است. بازار داغ خرید کرسی و بخاری برقی/خاطره‌های گذشته زنده شد
افت فشار گاز مردم خراسان جنوبی را به سمت استفاده از کرسی و بخاری نفتی کشانده و خاطره‌های گذشته را برای آنان زنده کرده است.(ادامه)
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اهداء «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» با تمجید از شخصیت و دستاوردهای سردار سلیمانی گفت: ما امروز برای مقابله با چالش‌ها به الگویی مانند حاج‌قاسم نیازمندیم. حاج قاسم شهیدی در ابعاد جهانی است/ در برابر چالش‌ها به الگویی مانند شهید سلیمانی نیازمندیم/ حزب‌الله در حل مشکلات مردم جدیت دارد/ توطئه‌های آمریکا علیه منطقه ادامه دارد(خبر)
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اهداء «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» با تمجید از شخصیت و دستاوردهای سردار سلیمانی گفت: ما امروز برای مقابله با چالش‌ها به الگویی مانند حاج‌قاسم نیازمندیم.(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود. قالیباف: تغییر رئیس کل بانک مرکزی، ضروری، اما ناکافی است
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود.(ادامه)
حسنوند گفت: دشمنان خارجی و خائنان داخلی بدون عبرت گرفتن از حماسه ۹ دی ماه قصد داشتند «نیات شوم» خود را به شکل دیگری در کشور دنبال کنند که به سد ملت ایران برخوردند. حماسه ۹ دی ماه فتنه دشمنان خارجی را در هم شکست
حسنوند گفت: دشمنان خارجی و خائنان داخلی بدون عبرت گرفتن از حماسه ۹ دی ماه قصد داشتند «نیات شوم» خود را به شکل دیگری در کشور دنبال کنند که به سد ملت ایران برخوردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد. عطر ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد.(ادامه)
اظهارات خزعلی درباره قوانین عفاف و حجاب
رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی همواره بر اجرای دقیق و محکم قوانین مربوط به حجاب و عفاف تأکید دارند، گفت: قوانین عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.(ادامه)
گیلان دارای ۵۳ یادمان شهدای گمنام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به پیش بینی برگزاری مراسم سراسری تدفین شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این استان گفت: در حال حاضر ۱۳۹ شهید گمنام در ۵۳ یادمان در سطح استان گیلان تدفین شده اند. (ادامه)
مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد. پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.(ادامه)
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند.
هدایت فرهنگی فقط با ابلاغ سندهای تحول امکان‌پذیر نمی‌شود/ لازم است ساختار فرهنگی کشور بازسازی انقلابی شود
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند. (ادامه)
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد. سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهیدمنصوب شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند. شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.(ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است.

تجلیل از دو دانش آموز نخبه ساروی در جلسه شورای اداری شهرستان
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است. (ادامه)
تشییع پیکر پاک جانباز شهید ایرج پرهنر در تنکابن
پیکر پاک جانباز شهید ایرج پرهنر امروز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ماه در گلزار شهدای وادی تنکابن تشییع شد‌.(ادامه)
آیت الله محمدی لایینی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان محمدتقی و عسکری برزگر را تسلیت گفت. پیام تسلیت نماینده ولی فقیه مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان برزگر
آیت الله محمدی لایینی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان محمدتقی و عسکری برزگر را تسلیت گفت.(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد(ادامه)
مدیر حوزه هنری مازندران گفت: سند زیست بوم استان باتوجه به ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و ارزش‌های موجود از یک سال گذشته تنظیم و در حال حاضر تکمیل شد. تکمیل سند تحول و زیست بوم مازندران/ظرفیت‌ روستاها جهانی دیده شود
مدیر حوزه هنری مازندران گفت: سند زیست بوم استان باتوجه به ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و ارزش‌های موجود از یک سال گذشته تنظیم و در حال حاضر تکمیل شد. (ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.