.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است مدیر متواری گمرک بندرامیرآباد بازداشت شد
قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است(ادامه)
دستگیری یک تیم تروریستی در نزدیکی دفتر علم‌الهدی
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: چندی پیش در نزدیکی دفتر بنده در یکی از همین هتل ها تیم تروریستی خطرناکی را دستگیر کردند، نظام اسلامی دروازه زیارت امام رضا(ع) را برای زائران خارجی باز کرده که حتی بعضی از آن ها نیز خراب کار هستند.(ادامه)
انهدام باند سرقت تلفن همراه در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام یک باند سرقت گوشی تلفن همراه با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
قاتل بابلی 2 ثانیه پس از اجرای حکم قصاص بخشیده شد
قاتل محکوم به قصاص در بابل روز دوشنبه 2 ثانیه پس اجرای حکم و آشنا شدن گردنش با طناب دار، توسط خانواده مقتول بخشیده شد و از مرگ رهایی یافت .(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند. صدای شما مردم، صدای این چند نفر نیست / نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود /هر کسی که به فساد آلوده است باید با او برخورد شود/ در این دولت، یک ریال و یک دلار گم نمی‌شود، آن برای دوران دیگری بود که میلیاردها گم شد و پیدا نکردیم(خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند.(ادامه)
کلاهبرداری میلیاردی با دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در ساری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم به کلاهبرداری میلیاردی که اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ ۴ میلیارد ریال در ساری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
دستگیری ۱۳ جوان در پارتی شبانه در کلاردشت
فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری ۱۳ جوان در پارتی شبانه در یکی از روستاهای شرق کلاردشت خبر داد.(ادامه)


یک اقتصاددان با اشاره به جدیدترین گزارش جهانی کسب و کار ضمن انتقاد از کسب و کار در ایران، نوشت: جایگاه فعلی باید برای مسوولان اقتصادی کشور خجالت آور باشد. جایگاه خجالت‌آور ایران در گزارش جهانی کسب و کار
یک اقتصاددان با اشاره به جدیدترین گزارش جهانی کسب و کار ضمن انتقاد از کسب و کار در ایران، نوشت: جایگاه فعلی باید برای مسوولان اقتصادی کشور خجالت آور باشد.(ادامه)
بازداشتی‌های شهرداری رودهن به 17 نفر رسید
در ادامه پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن دو پیمانکار و یک کارمند شهرداری رودهن در دام قانون گرفتار شدند و مجموع بازداشتی ها به ۱۷ نفر رسید.(ادامه)
قتل 2 خواهر توسط مرد جانی در گنبدکاووس
مرد جوانی در گنبدکاووس به دلیل اختلافات خانوادگی همسر و خواهر همسرش را به قتل رساند. (ادامه)
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد. بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد.(ادامه)
کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی ساری از کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف مواد مخدر صنعتی از دو باند بین المللی در مازندران شدند. انهدام ۲ باند بین‌المللی مواد مخدر در مازندران/ ۵ نفر دستگیر شدند
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف مواد مخدر صنعتی از دو باند بین المللی در مازندران شدند.(ادامه)
کشف ۲ میلیاردی بیت کوین قاچاق در میاندورود
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف مزرعه استخرج ارز دیجیتال و کشف ۲۴ دستگاه بیت کوین خبر داد.(ادامه)
دستگیری سارقان کابل‌های برق و مخابرات در رامسر
فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری سارقان کابل‌های برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : خبر، تکان دهنده بود و امیدبخش؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. حالا کنشگران و متخصصان حوزه منابع طبیعی چشم انتظار نتیجه این دستگیری هستند و منتظرند... کارنامه مردود خلیل آقایی در سازمان جنگل ها و بلایی که بر سر جنگل های شمال آورد !
شمال نیوز : خبر، تکان دهنده بود و امیدبخش؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. حالا کنشگران و متخصصان حوزه منابع طبیعی چشم انتظار نتیجه این دستگیری هستند و منتظرند...(ادامه)
بامداد امروز چهار نفر از اعضای یک خانواده به همراه مهمانشان با سلاح سرد به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند.
قتل یک خانواده پنج‌ نفره در کوچصفهانِ رشت / دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت
بامداد امروز چهار نفر از اعضای یک خانواده به همراه مهمانشان با سلاح سرد به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند. (ادامه)
کشف ۴۸۰ قطعه تاریخی در مازندران
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران از کشف ۴۸۰ قطعه تاریخی طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
امام زمان دروغین در دماوند دستگیر شد
(ادامه)
برخی منابع اعلام کرده‌اند که باجناق ابوبکر بغدادی محل اختفای او را برای نخستین بار لو داده است. چه کسی محل اختفای ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش را لو داد؟
برخی منابع اعلام کرده‌اند که باجناق ابوبکر بغدادی محل اختفای او را برای نخستین بار لو داده است.(ادامه)
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد.
معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگل ها بازداشت شد
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد. (ادامه)
عامل جنایت خانوادگی در گلستان دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از دستگیری متهم به قتل در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
 یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن ها را آزار داد . 
تراژدی تلخ 6 زن داخل مزدا 3 یک شیطان + عکس
یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن ها را آزار داد . (ادامه)
هم‌دست سلطان سکه دستگیر شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی ۱۲تریلیون و ۵۵۲ میلیارد ریالی خبر داد.(ادامه)
کشته و زخمی شدن ۲ برادر در یک درگیری
درگیری چند جوان در ساری یک نفر را به کام مرگ برد و برادر مقتول را نیز راهی بیمارستان کرد.(ادامه)

انتقال آب خزر به سمنان برای ایران از انفجار چرنوبیل شوروی سابق و یا انفجار مخازن مواد شیمیایی شرکت بوپال هند خطرناک‌تر است اما بناست قراردادهایی منعقد شود و در پی آن صنایع بزرگ و سنگین آب‌بر در سمنان مستقر شوند. "انتقال آب خزر به سمنان" برای ایران از انفجار چرنوبیل خطرناک‌تر است/ سرنوشت دریاچه ارومیه در انتظار خزر
انتقال آب خزر به سمنان برای ایران از انفجار چرنوبیل شوروی سابق و یا انفجار مخازن مواد شیمیایی شرکت بوپال هند خطرناک‌تر است اما بناست قراردادهایی منعقد شود و در پی آن صنایع بزرگ و سنگین آب‌بر در سمنان مستقر شوند. (ادامه)
۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان خبر داد. (ادامه)
ادعای همسر زم در خصوص دستگیری شوهرش! +عکس
برخی رسانه‌های خارجی مطالب عجیب و غیر قابل باوری را به نقل از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج او از فرانسه و مقصد سفر او منتشر کرده‌اند.(ادامه)
این گزارش می‌افزاید که نیروهای امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته‌اند و از این طریق توانسته‌اند اطلاعات مهمی درباره «منابع خبری» زم به دست بیاورند. روح الله زم در نجف دستگیر شده
این گزارش می‌افزاید که نیروهای امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته‌اند و از این طریق توانسته‌اند اطلاعات مهمی درباره «منابع خبری» زم به دست بیاورند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.