.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باند ۱۷ نفره سارقان موتورسیکلت در رامسر متلاشی شد
فرمانده انتظامی رامسر از متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت و دستگیری و کشف موتور سیکلت های سرقتی در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: ۱۷ نفر در این زمینه دستگیر شدند.(ادامه)
 سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در امریکا ضربه اساسی وارد کرده اند.





ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا/ «جمشید شارمهد» کیست؟/ سوابق و لیست خرابکاری‌های در دست اقدام + عکس‌ و فیلم(خبر)
سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در امریکا ضربه اساسی وارد کرده اند. (ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
زن خائن مخم را زد و برایم خانه مجردی گرفت تا راحت باشیم+عکس
از روزی که با آن زن آشنا شدم دیگر هیچ چیزی از نظر مالی کم نداشتم و هر چه می خواستم برایم فراهم می کرد اما من نمی دانستم او چه نقشه وحشتناکی را در سر می پروراند. (ادامه)
۱۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: با انهدام ۱۲ باند قاچاق مواد مخدر ۸۴۴ کیلوگرم انواع مخدر تیرماه سال جاری در استان کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. درخواست قصاص برای ابلیس سیاه
شمال نیوز: مرد طمعکار که برای تصاحب اموال پدرخوانده‌اش با اجیر کردن ابلیس سیاه و دو همدستش سناریوی قتل پیرمرد را رقم زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. (ادامه)
دستگیری جاعل مهر و اسناد دفتر رهبری
دستگیری جاعل مهر و اسناد دفتر رهبریجاعل مهر و اسناد رسمی دفتر مقام معظم رهبری دستگیر شد.(ادامه)
۱۱۴ محتکر اقلام بهداشتی در مازندران دستگیر شدند
فرمانده سپاه کربلا از دستگیری ۱۱۴ نفر به اتهام احتکار اقلام بهداشتی در دوران شیوع کرونا در استان خبر داد.(ادامه)
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از دستگیری عامل اصلی درگیری و تخریب خودروهای پارک شده مردم مقابل رستورانی در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد خبر داد. عامل اصلی حمله به رستورانی در سرخرود محمودآباد دستگیر شد
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از دستگیری عامل اصلی درگیری و تخریب خودروهای پارک شده مردم مقابل رستورانی در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند. حکم اعدام سه نفر از عوامل حوادث آبان تایید شده / دو نفر از آنها در حال دزدی دستگیر شدند / در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی از بانکی که خودشان آتش زدند، موجود بود؛ این فیلم‌ها را به خبرگزاری‌های خارجی ارسال کرده بودند / رضا عسگری، کارمند بازنشسته وزارت دفاع به جرم جاسوسی اعدام شد / «سیف» و «احمد عراقچی» در بازداشت نیستند / حکم پرونده مهدی جهانگیری صادر شده(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند.(ادامه)
قاچاقچیان پرندگان شکاری در شرق مازندران دستگیر شدند
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری قاچاقچیان پرندگان شکاری در شرق استان خبر داد و گفت: ۱۱ قطعه پرنده شکاری کشف و ضبط شد.(ادامه)
۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تیرماه در مازندران کشف شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مخدر طی ماه جاری در استان خبر داد و گفت: از این میزان ۴۶۶ کیلوگرم هفته گذشته کشف شده است.(ادامه)
دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عاملان خشونت و قدرت نمایی برای شهروندان در اجرای طرح امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۷۰ نفر از زورگیران در مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در سه ماهه امسال ۷۰ نفر از افرادی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌کردند با همکاری دستگاه قضائی، سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی دستگیر شدند.(ادامه)
دستگیری دستفروشانی که سارق اطلاعات بانکی از آب درآمدند
۳ دستفروش که با استفاده از کارتخوان جعلی اقدام به کپی اطلاعات بانکی مشتریان می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
دستگیری 40 نفر در ارتباط با آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های کشور/ افزایش قاچاق چوب
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ارتباط با آخرین وضعیت دستگیری افراد متخلف در آتش‌سوزی‌های اخیر در کشور گفت: ۴۰ نفر در ارتباط با آتش سوزی‌های اخیر کشور دستگیر شدند که برای این افراد پرونده تشکیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن .... افزایش فعالیت زیرپوستیِ شرکت‌های هرمی و رویای پولدار شدن بدون کار کردن!
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن ....(ادامه)
انهدام باند شرارت و ناامنی در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 2 کیلوگرم شیشه و دستگیری 6 شرور سابقه داری که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌کردند خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز به اعدام و حبس محکوم شد. اسماعیلی گفت: البته این حکم غیر قطعی است و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. روح الله زم به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز به اعدام و حبس محکوم شد. اسماعیلی گفت: البته این حکم غیر قطعی است و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : مسؤولان باید با دردهای مردم آشنا باشند، زیرا یک دکتر تا زمانی که بیماران را از نزدیک معاینه نکند نمی تواند آنها را درمان کند .... آیت الله توکل : برخورد با مفسدان ، قاطع و بدون اغماض باشد / باید کسانی که زمینه تحقق فساد را شکل داده اند نیز دستگیر و با آنها برخورد شود
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : مسؤولان باید با دردهای مردم آشنا باشند، زیرا یک دکتر تا زمانی که بیماران را از نزدیک معاینه نکند نمی تواند آنها را درمان کند ....(ادامه)
شمال نیوز : با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) مازندران سرکرده های اصلی یک شرکت هرمی با نام یونیک فایننس در استان دستگیر شد. دستگیری سرکرده های اصلی یک شرکت بزرگ هرمی در استان مازندران
شمال نیوز : با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) مازندران سرکرده های اصلی یک شرکت هرمی با نام یونیک فایننس در استان دستگیر شد.(ادامه)
کشف ۸۷۲ کیلو انواع مواد مخدر در بهار ۹۹ در مازندران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد کشفیات مواد مخدر در بهار ۹۹ در مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۸۷۲ کیلو انواع مواد مخدر در در سه ماهه اول سال جاری مازندران کشف شده است.(ادامه)
شمال نیوز : شهید قاسمی بارها به‌دلیل سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌هایش علیه رژیم، به اطلاعات شهربانی و ساواک احضار شد و در روند تحرکات سال 1356 به بعد نیز نقش موثری از خود به یادگار گذاشت..... نقشه ساواک برای تبعید روحانی مبارز مازندران به روایت کتاب تاریخ انقلاب اسلامی
شمال نیوز : شهید قاسمی بارها به‌دلیل سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌هایش علیه رژیم، به اطلاعات شهربانی و ساواک احضار شد و در روند تحرکات سال 1356 به بعد نیز نقش موثری از خود به یادگار گذاشت.....(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر و دو نفر از کارمندان شهرداری ساری هفته جاری توسط دستگاه‌های مسئول دستگیر شدند
.... دستگیری ۳ نفر از مدیران و کارکنان شهرداری ساری
شمال نیوز : یک مدیر و دو نفر از کارمندان شهرداری ساری هفته جاری توسط دستگاه‌های مسئول دستگیر شدند ....(ادامه)
انهدام باند شرارت و ناامنی در سوادکوه
فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری و انهدام یک باند شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس پایتخت از کشف انواع خودروهای احتکاری در 2 پارکینگ در غرب تهران خبر داد. کشف انبارهای احتکار خودرو در تهران به ارزش 6 تریلیون ریال
شمال نیوز: رئیس پلیس پایتخت از کشف انواع خودروهای احتکاری در 2 پارکینگ در غرب تهران خبر داد.(ادامه)
مرگ منصوری چه تاثیری بر پرونده طبری می‌گذارد؟
با مرگ منصوری، یکی از مهره های مهم و تاثیرگذار پرونده طبری حذف شد تا بخشی از اسرار این پرونده ناگفته بماند.(ادامه)
شوک داماد در شب عروسی / عروس خانم مرد بود !
مرد اندونزیایی دو روز پس از مراسم عروسی متوجه شد که همسرش یک مرد است.(ادامه)
شرور شهر قدس با اسم مستعار موش دستگیر شد. حسن موش توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد
شرور شهر قدس با اسم مستعار موش دستگیر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.