.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی..... نیما زم در دادگاه: بعد از مکرون سنگین ترین تیم حفاظت در فرانسه برای من بود
شمال نیوز: زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی.....(ادامه)
کلاهبردار ۹۰ میلیاردی در آمل به دام افتاد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار ۹۰ میلیاردی در شهرستان آمل خبر داد و گفت: وی با وعده خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر اقدام به کلاهبرداری می کرد.(ادامه)
آخرین وضعیت محیط‌بانان میانکاله/ زخمی شدن ۵ محیط‌بان طی ۲ روز گذشته در مازندران
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طی دو روز گذشته پنج محیط‌بان در میانکاله و بهشهر مازندران زخمی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : نوع وقوع حادثه پلیس را بر آن داشت تا تحقیقات میدانی و تکمیلی را برای چگونگی وقوع این انفجار آغاز کند که در روند پیگیری پرونده مشخص شد فردی با جاسازی ماده انفجاری .... جزییات پرونده قتل راننده سراتویی که با انفجار کشته شد
شمال نیوز : نوع وقوع حادثه پلیس را بر آن داشت تا تحقیقات میدانی و تکمیلی را برای چگونگی وقوع این انفجار آغاز کند که در روند پیگیری پرونده مشخص شد فردی با جاسازی ماده انفجاری ....(ادامه)
شمال نیوز : کلاهبرداران طی تماس با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز نشده، به دروغ ادعای نفوذ در این شورا و حل مشکل پرونده آن‌ها در قبال.... جزئیات دستگیری ۱۲ مدعی نفوذ در فرایند انتخابات / تماس متهمان با کاندیداهای انتخابات
شمال نیوز : کلاهبرداران طی تماس با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز نشده، به دروغ ادعای نفوذ در این شورا و حل مشکل پرونده آن‌ها در قبال....(ادامه)
کشف اشیاء عتیقه دوران اشکانی در میاندورود
فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف اشیاء عتیقه چند هزار ساله مربوط به دوره‌های اشکانی در شهرستان میاندورود خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: داماد یک خانواده با شلیک پدرزن در چمستان نور از پای در آمد. شلیک مرگبار پدر زن به داماد در چمستان نور
شمال نیوز: داماد یک خانواده با شلیک پدرزن در چمستان نور از پای در آمد.(ادامه)
کشف ۶۵۲ قلم اشیای تاریخی اصل و بدلی از قاچاقچیان در مازندران
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۶۵۲ قلم شی تاریخی اصل و بدل از قاچاقچیان در استان کشف شده است. (ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
باند قاچاق سلاح و مهمات در مازندران متلاشی شد
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در استان خبر داد و گفت:۴۳ قبضه شکاری از این باند سه نفره کشف شد.(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در نزاع خونین ۵ جوان در رشت یک نفر با ضربه چاقو کشته شد. نزاع خونین در رشت/ قتل جوان 17 ساله با ضربات چاقو
شمال نیوز: در نزاع خونین ۵ جوان در رشت یک نفر با ضربه چاقو کشته شد.(ادامه)
دستگیری عامل تخریب تصویر سردار سلیمانی
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به پاره کردن تصویر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی کرده بود خبر داد.(ادامه)
کشف زمین خواری ۲۰ میلیاردی در چالوس
فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف ۲۰ هزار متر از اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چالوس خبر داد.(ادامه)

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: قضات قلابی هنگام دریافت وام در گرگان دستگیر شدند.


دستگیری قضات قلابی در گرگان هنگام دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: قضات قلابی هنگام دریافت وام در گرگان دستگیر شدند. (ادامه)
۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در مازندران اجرا شده است
فرمانده انتظامی مازندران از اجرای ۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد و گفت: امسال بیش از پنج هزار معتاد در استان جمع آوری شده است.(ادامه)
کشف ۸۵۸ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی در ساری
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف ۸۵۸ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
بازداشت فیلم‌بردار لحظه اصابت موشک به بوئینگ اوکراینی
فیلم‌بردار صحنه اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی برای بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه مذکور دستگیر شد.(ادامه)
کیفر خواست ۷ متهم سابقه دار بهشهر صادر شد
کیفرخواست هفت متهم سابقه دار در شرارت و اخلال در نظم و تهدید مردم با اسلحه و سرقت در شهرستان بهشهرصادر شد.(ادامه)
جعل و کلاهبرداری ۱۰۸ میلیاردی در چالوس نافرجام ماند
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار که با جعل اسناد، قصد کلاهبرداری به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال از یک شهروند در چالوس را داشتند، خبر داد.(ادامه)
۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در آمل کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با تلاش عوامل انتظامی این شهرستان مقدار ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۳ باند تهیه و توزیع در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.(ادامه)
از کدام روز‌ها سخن بگویم؟! از روز‌های دفاع مقدس و فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله آن زمان، یا از این روز‌ها و هدایت نیرو‌های مقاومت در عراق و سوریه و آن هم در خط مقدم جبهه و ضربه مهلک تو به تروریسم و حامیان آنان در منطقه؟! شهادتت مبارک سردار(يادداشت)
از کدام روز‌ها سخن بگویم؟! از روز‌های دفاع مقدس و فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله آن زمان، یا از این روز‌ها و هدایت نیرو‌های مقاومت در عراق و سوریه و آن هم در خط مقدم جبهه و ضربه مهلک تو به تروریسم و حامیان آنان در منطقه؟!(ادامه)
امسال ۴۵ باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام ۴۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی امسال در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند..... بازداشت ۱۷۰ شهردار و کارمند شهرداری / محکومیت ۳۰۲ سردفتر و دفتریار متخلف به انفصال/بازداشت ۳۰ پرسنل ثبت اسناد
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا امروز فقط در سال جاری، حدود ۲۰ شهرداری، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند.....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری مرد شیطان صفتی که در شبکه‌های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می‌کرد، خبر داد..... مرد شیطان صفت اینترنتی در میاندرود بازداشت شد
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری مرد شیطان صفتی که در شبکه‌های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می‌کرد، خبر داد.....(ادامه)
دختر جوان پس از دوستی با یک پسر در کشور سوئد، نقشه قتل دوست‌پسر سابقش را طراحی کرد. عکس‌های بدون لباس دختر 23 ساله باعث قتل پسر جوان شد
دختر جوان پس از دوستی با یک پسر در کشور سوئد، نقشه قتل دوست‌پسر سابقش را طراحی کرد. (ادامه)
مرد شیطان صفت اینترنتی در میاندرود بازداشت شد
فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری مرد شیطان صفتی که در شبکه‌های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
تایید بازداشت سه قاضی
(ادامه)
دستگیری ۶۰ نفر در پارتی مختلط شبانه در یک روستا
فرمانده سپاه پیشوا گفت: ۶۰ نفر در پارتی مختلط شبانه و حین مصرف مواد مخدر (گل) در پیشوا دستگیر شدند.(ادامه)
دستگیری اعضای باند سارقان اینترنتی در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند سارقان اینترنتی که به شیوه فیشنیگ، اطلاعات حساب بانکی شهروندان را هک و سرقت می‌کردند، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.801 seconds.