.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازداشت ۴ داماد به دلیل نقض مصوبه شورای تامین
دادستان رامشیر از بازداشت چهار داماد که قصد برگزاری مراسم عروسی را داشتند در مقابل یکی از آرایشگاه‌های زنانه این شهر به دلیل نقض محدودیت‌های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.(ادامه)
زندان برای عطسه و سرفه عمدی به صورت
(ادامه)
قتل پدرتوسط ۲ دختر تهرانی با اره برقی!
(ادامه)

روزنامه همدلی صحبت‌های من را تحریف کرد/ دستگیری برخی در رابطه با هواپیمای اوکراینی را تایید می‌کنم/ من گفتم لازم نیست بازداشتی‌ها محاکمه شوند واکنش نماینده مجلس به اظهارات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح
روزنامه همدلی صحبت‌های من را تحریف کرد/ دستگیری برخی در رابطه با هواپیمای اوکراینی را تایید می‌کنم/ من گفتم لازم نیست بازداشتی‌ها محاکمه شوند(ادامه)
تقلید کورکورنه از سریال پایتخت دردسر ساز شد
(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از دستگیری لیدر و طراح اصلی نقشه فرار از زندان سقز خبر داد. دستگیری لیدر و طراح اصلی نقشه فرار از زندان سقز
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از دستگیری لیدر و طراح اصلی نقشه فرار از زندان سقز خبر داد.(ادامه)
خسارت ۲۰میلیونی یک جوان به اورژانس آستارا
خبر حمله یک جوان تبر به دست به بخش اورژانس بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا چنان بازتابی در فضای مجازی داشت که کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیران این شهرستان برای تجهیز کاستی های موجود در همان بیمارستان، از دید این رسانه ها دور ماند.(ادامه)
پلیس: دستگیری 111 نفر از اعضای باند پارتی شبانه
(ادامه)
شمال نیوز: خانمی که با ادعای فروش داروی ضد کرونا از مردم کلاهبرداری کرده بود در مازندران دستگیر شد. گوش بری با داروی ضد کرونا
شمال نیوز: خانمی که با ادعای فروش داروی ضد کرونا از مردم کلاهبرداری کرده بود در مازندران دستگیر شد.(ادامه)
قاتل شهید حججی در سوریه دستگیر شد
(ادامه)
شمال نیوز : هاشمیان گفت : از نخستین ساعت  کشف اجساد رئیس دادگستری و جانشین دادستان پرونده با پلیس سر صحنه حاضر شدند، پس از تحقیق سرنخ هایی از قاتل به دست آمد که دنبال کردن این شواهد قاضی پرونده را به قاتل رساند..... قاتل پرونده خونین «سیمین‌شهر» گلستان بامداد امروز دستگیر شد
شمال نیوز : هاشمیان گفت : از نخستین ساعت کشف اجساد رئیس دادگستری و جانشین دادستان پرونده با پلیس سر صحنه حاضر شدند، پس از تحقیق سرنخ هایی از قاتل به دست آمد که دنبال کردن این شواهد قاضی پرونده را به قاتل رساند.....(ادامه)
قتل موبایل‌فروشی که در شرایط قرنطینه مغازه‌اش را باز کرد
(ادامه)
از آنها به خاطر اينكه به دبيرخانه كنفرانس نوشته‌اند كه اجلاس تهران تأخير بيفتد، گله كردم. هم اميرعبدالله و هم سعود الفيصل منكر شدند و گفتند شايعه از دشمنان است. ولى تا عصر كپى نامه سعود الفيصل را تهيه كرديم و شب در مراسم شام به عبدالله نشان دادم. شرمنده و منفعل شدند و فوراً دستور لغو پيشنهاد را دادند. خاطرات آیت الله هاشمی در ۳ فرورودین ۷۶
از آنها به خاطر اينكه به دبيرخانه كنفرانس نوشته‌اند كه اجلاس تهران تأخير بيفتد، گله كردم. هم اميرعبدالله و هم سعود الفيصل منكر شدند و گفتند شايعه از دشمنان است. ولى تا عصر كپى نامه سعود الفيصل را تهيه كرديم و شب در مراسم شام به عبدالله نشان دادم. شرمنده و منفعل شدند و فوراً دستور لغو پيشنهاد را دادند.(ادامه)

ایرنا - امیر ارسلان فلاح حجت انصاری نماینده دور اول مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و ازمبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی پس از دو سال تحمل بیماری در گذشت. نماینده شمالی دوره اول مجلس درگذشت
ایرنا - امیر ارسلان فلاح حجت انصاری نماینده دور اول مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و ازمبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی پس از دو سال تحمل بیماری در گذشت.(ادامه)
داماد خانواده وقتی سارق جوان را در خوروی پدرزنش دید در یک تعقیب و گریز طولانی با پای پیاده موفق به دستگیر دزد جوان شد. عیدی باورنکردنی داماد تهرانی برای پدرزنش + عکس
داماد خانواده وقتی سارق جوان را در خوروی پدرزنش دید در یک تعقیب و گریز طولانی با پای پیاده موفق به دستگیر دزد جوان شد.(ادامه)
کشف کلاهبرداری میلیاردی در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در این استان خبر داد.(ادامه)
کشف ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در عباس آباد
۶ هزار عدد انواع مواد محترقه از عاملین دو واحد صنفی در شهرستان عباس‌آباد کشف و ضبط شد.(ادامه)
بازداشت پرستار جعلی / عکس
زنی که خود را پرستار اعلام کرده بود و در کلیپی با گریه و ناله اعلام نمود از صبح تا حالا صد نفر جلوی چشمانم کشته شدند، دستگیر شد.(ادامه)
کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در رامسر کشف شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
۲ باند توزیع مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
رئیس کل دادگستری مازندران ازانهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر درمازندران وکشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر دست ساز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دراداره کل اطلاعات خبرداد.(ادامه)
دستگیری ۴ عامل شایعه پراکنی فضای مجازی باموضوع کرونا در مازندران
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به شیوع کرونا ویروس و بازار شایعات در فضای مجازی استان اشاره کرد و گفت: چهار عامل شایعه پراکنی در فضای مجازی استان دستگیر شدند.(ادامه)
۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۸۰ کیلو گرم حشیش و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
کشف ۱۴ هزار ماسک بهداشتی احتکاری در مازندران
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۱۴ هزار ماسک بهداشتی در استان خبر داد.(ادامه)
باند سارقان قطعات داخلی خودرو در جویبار متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان قطعات داخلی خودرو با ۳۷ فقره سرقت در شهرستان جویبار خبر داد.(ادامه)
۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف شد
دادستان بابل از کشف ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ خبر داد.(ادامه)
دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
بازگشایی مرز مهران تا ۲ روز آینده
سخنگوی گمرک ایران گفت: هم اکنون مذاکراتی از سوی مسئولان و اصناف استان ایلام با مسئولان و تجار استان واسط عراق در حال انجام است تا طی یکی دو روز آینده نسبت به بازگشایی مرز مهران اقدام شود.(ادامه)
دستگیری ۳۹ نفر به دلیل خرید و فروش آرای در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران از دستیگری ۳۹ متخلف و عواملی که قصد و اقدام به خرید و فروش آرای را داشتند، در حوزه های انتخابیه استان خبر داد.(ادامه)
دستگیری عاملان انتشار شایعه کرونا در بابل
عاملان انتشار شایعه مشاهده ویروس کرونا در بابل دستگیر شدند.(ادامه)
کلاهبردار میلیاردی در ساری دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون ریالی در ساری که اقدام به کلاهبرداری سریالی با خرید و فروش طلا و سکه می‌کرد، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.415 seconds.