.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری عاملان جنایت رگباری درکلبه جنگلی گلستان +عکس
(ادامه)

ناطق نوری معتقد است دلیل شکست در انتخابات ۷۶، حمایت او از هاشمی و البته سخنرانی هاشمی درباره احتمال تقلب در نماز جمعه بوده است. او در کتاب خاطراتش می‌نویسد: « دوستان ما به آقای هاشمی زیاد انتقاد می‌کردند و به ایشان هم می‌گفتند. من از آقای هاشمی و دولت ایشان در مجلس، چه برای لوایح و چه برای کابینه و همچنین از خود آقای هاشمی _ چون مورد حمله و هجمه بود_ مفصل دفاع می‌کردم. روایت ناطق نوری از دوم خرداد: دلیل شکستم هاشمی بود
ناطق نوری معتقد است دلیل شکست در انتخابات ۷۶، حمایت او از هاشمی و البته سخنرانی هاشمی درباره احتمال تقلب در نماز جمعه بوده است. او در کتاب خاطراتش می‌نویسد: « دوستان ما به آقای هاشمی زیاد انتقاد می‌کردند و به ایشان هم می‌گفتند. من از آقای هاشمی و دولت ایشان در مجلس، چه برای لوایح و چه برای کابینه و همچنین از خود آقای هاشمی _ چون مورد حمله و هجمه بود_ مفصل دفاع می‌کردم.(ادامه)
شمال نیوز : سردار مرتضی میرزایی با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و .... فرمانده انتظامی استان : ۲۲ اراذل واوباش در مازندران دستگیر شدند
شمال نیوز : سردار مرتضی میرزایی با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و ....(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران که ۵ روز قبل معارفه شد از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش و دستگیری ۲۲ شرور در استان خبر داد. خط و نشان فرمانده جدید انتظامی مازندران برای اراذل و اوباش
فرمانده انتظامی مازندران که ۵ روز قبل معارفه شد از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش و دستگیری ۲۲ شرور در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند..... دستگیری عامل انتشار سوالات آزمون دکتری در گیلان
شمال نیوز : این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.....(ادامه)
در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟
(ادامه)
شمال نیوز : ساداتی ادامه داد: متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله‌اش آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد..... مردی اعضای خانواده اش را در بابلسر به گلوله بست
شمال نیوز : ساداتی ادامه داد: متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله‌اش آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد.....(ادامه)

در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟با وجود خطر ویروس کرونا و گرانی تلفن‌همراه، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد که حداقل قیمت برای خرید یک گوشی اندرویدی با حداقل امکانات، ۲.۵ میلیون تومان است. در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟
در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟با وجود خطر ویروس کرونا و گرانی تلفن‌همراه، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد که حداقل قیمت برای خرید یک گوشی اندرویدی با حداقل امکانات، ۲.۵ میلیون تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. .... رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد دربیمارستان های گرگان+ جزئیات
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. ....(ادامه)
دستگیری زنی که کلاه ۱۴۰ نفر را برداشت
زنی که در پوشش فروش اقساطی خودرو از ۱۴۰ تن از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
دستگیری انتشار دهنده فیلم‌های غیر اخلاقی در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عامل انتشارتصاویر و فیلم‌های غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
عبرت آموز / بدون اطلاع همسرم به پارتی شبانه رفتم / در انجا شوهرم را در کنار زنی با وضع زننده دیدم
(ادامه)
پلیس: دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در گیلان
(ادامه)
راز قتل و آتش‌ زدن جسد آرایشگر جوان
(ادامه)
کشف ۸۷ درصدی جرایم اینترنتی در مازندران
مازندران رئیس پلیس فتای مازندران از کشف ۸۷ درصدی جرایم اینترنتی در این استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان چالوس
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: چهار سوداگر گنج پس از دستگیری هنگام معامله اشیای تاریخی در رامسر متوجه شدند که قصد داشتند سر یکدیگر کلاه بگذارند. وقتی سوداگران گنج سر یکدیگر هم کلاه می‌گذارند
شمال نیوز: چهار سوداگر گنج پس از دستگیری هنگام معامله اشیای تاریخی در رامسر متوجه شدند که قصد داشتند سر یکدیگر کلاه بگذارند.(ادامه)
کارمند معترض اداره دارایی بندر امام را به آتش کشید
(ادامه)
اداره امور مالیاتی بندر امام به آتش کشیده شد +عکس
بخشدار بندر امام خمینی (ره) گفت: حریق توسط کارمند رسمی باسابقه اداره امور مالیاتی با انگیزه اعتراض به استخدام‌های خارج از استانی انجام شده است.(ادامه)
آزار وحشیانه دختر ۲۰ساله در پمپ‌بنزین
(ادامه)
شمال نیوز: زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده به گور شده بود توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد. نجات معجزه آسای زن زنده به گور شده!
شمال نیوز: زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده به گور شده بود توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد.(ادامه)
دستگیری یک شهردار توسط اطلاعات‌سپاه
شهردار منطقه یک تبریز با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند. ماجرای فروش داروهای کمیاب در تلگرام
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی کسب خبری با همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی وارد عمل شدند. خودرو حامل موادمخدر با تیراندازی پلیس زمین گیر شد
شمال نیوز: در پی کسب خبری با همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.(ادامه)
پیرزنی که روز قیامت سربلند خواهد بود+عکس
فرزندان این زن به شهادت رسیدند تا روز جزا خون‌شان گواهی باشد بر خلوص پدر و مادری که همه چیزشان را گذاشتند برای پروردگارشان.(ادامه)
مظفری : ۵ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
(ادامه)
اظهارات زنی که عشق ممنوعه اش باعث جنایت شد!
(ادامه)
شمال نیوز:  فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان حرفه‌ای جواهرات در مازندران و کشف ۷ میلیارد تومان اموال مسروقه خبر داد. انهدام باند سارقان جواهرات و سنگ‌های قیمتی در مازندران/ کشف ۷میلیارد تومان اموال سرقتی
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان حرفه‌ای جواهرات در مازندران و کشف ۷ میلیارد تومان اموال مسروقه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند..... هشدار رئیس کل دادگستری استان مازندران به هرگونه شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی / برخورد قانونی خواهد شد
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند.....(ادامه)
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. دست دزد خانه ام را قطع می کنم!
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.575 seconds.