.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سازمان تامین اجتماعی دستگیر شد
یکی از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام واردات گوشی موبایل با ارز ۴۲۰۰ تومانی ویژه واردات تجیزات پزشکی، بازداشت شد.(ادامه)
شمال نیوز : به دنبال انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد..... پشت پرده انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی + توضیح نماینده سابق بهشهر
شمال نیوز : به دنبال انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد.....(ادامه)


حاشیه‌ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از ‏سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می‌‏رسد. از آزادی محمدعلی نجفی گرفته تا دوباره زندانی شدنش، از اعتراض وکلای نجفی به حکم قصاص و ‏نقش این حکم از سوی دیوان عالی کشور و همچنین رد شدن وثیقه برای آزادی نجفی از سوی قاضی پرونده؛ ‏این اتفاق صبح دیروز رخ داد. روایت‌هایی تازه از قتل میترا استاد
حاشیه‌ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از ‏سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می‌‏رسد. از آزادی محمدعلی نجفی گرفته تا دوباره زندانی شدنش، از اعتراض وکلای نجفی به حکم قصاص و ‏نقش این حکم از سوی دیوان عالی کشور و همچنین رد شدن وثیقه برای آزادی نجفی از سوی قاضی پرونده؛ ‏این اتفاق صبح دیروز رخ داد.(ادامه)
دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد. جزئیات دستگیری شهردار و سه عضو شورای شهر
دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد.(ادامه)
شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب
(ادامه)
شرور سابقه داری که با عربده کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان بابلی شده بود ، بازداشت شد. بازداشت شرور سابقه دار در بابل
شرور سابقه داری که با عربده کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان بابلی شده بود ، بازداشت شد.(ادامه)
زمین‌خواری ۳ میلیارد ریالی در کلاردشت کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.(ادامه)
۱۳ واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق در بهشهر تعطیل شد
فرمانده انتظامی مازندران، از کشف دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: ۱۳ واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق تعطیل شدند. (ادامه)
شمال نیوز :  وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی پی به جعلی بودن مدارک تحصیلی ارائه شده به سازمان شدند و پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را دستگیر کردند..... لو رفتن مدارک جعلی کارکنان یک اداره دولتی در ساری
شمال نیوز : وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی پی به جعلی بودن مدارک تحصیلی ارائه شده به سازمان شدند و پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را دستگیر کردند.....(ادامه)
۱۰نفر از کارکنان یک اداره دولتی در ساری با مدرک جعلی لو رفتند
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف و ابطال مدارک جعلی ۱۰ تن از کارکنان یکی از سازمان‌های دولتی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
عوامل حیوان آزاری در بهشهر دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب بهشهر از دستگیری عوامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و افزود: برای افراد مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل پرونده در حال پیگیری است.(ادامه)
شهردار یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد
(ادامه)
شایعه دستگیری برادرزاده نماینده مجلس!
درحالی عده ای مدعی دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری شدند که این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
به دنبال انتشار فیلم بریدن گوش الاغی توسط یک جوان در بهشهر، مدیر کل محیط زیست استان مازندران از شناسایی فرد خاطی خبر داد و گفت: با اهتمام دادستانی بهشهر دستور دستگیری متخلف صادر شده است. دستگیری عامل بریدن گوش الاغ در مازندران + فیلم
به دنبال انتشار فیلم بریدن گوش الاغی توسط یک جوان در بهشهر، مدیر کل محیط زیست استان مازندران از شناسایی فرد خاطی خبر داد و گفت: با اهتمام دادستانی بهشهر دستور دستگیری متخلف صادر شده است.(ادامه)


نیروی دریایی سپاه اعلام کرد یک  کشتی که در حال قاچاق سوخت بوده توقیف و محموله آن ضبط شده است. توقیف کشتی دیگری توسط سپاه در خلیج فارس
نیروی دریایی سپاه اعلام کرد یک کشتی که در حال قاچاق سوخت بوده توقیف و محموله آن ضبط شده است.(ادامه)
بازداشت اراذل عربده کش در بابل
اوباش سابقه دار و عربده کش در عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس در شهرستان بابل دستگیر شد.(ادامه)
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند ریشه فسادهای بزرگ در شوراهای شهر چیست؟ / ردپای برخی نمایندگان مجلس در تخلفات شوراها / سازوکار فعلی انتخابات شوراها بسیار خطرناک و بیمار است
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند(ادامه)
شهردار سابق شهر از کشور گریخت
منوچهر قائدی شهردار اسبق شهر جدید صدرا که به جرم ارتشا محکوم شده بود از کشور فرار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از موفقیت پلیس در دستگیری ضاربان مامور یکی از کلانتری‌های رشت ظرف کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد..... جزئیات درگیری در مسکن مهر رشت از زبان پلیس
شمال نیوز: سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از موفقیت پلیس در دستگیری ضاربان مامور یکی از کلانتری‌های رشت ظرف کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.....(ادامه)
باند سرقت احشام در محمودآباد متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت احشام با اعتراف به سرقت ۱۰۰ راس گاو و گوسفند در شهرستان محمود آباد خبر داد.(ادامه)
مالک باشگاه لیگ دسته اولی فوتبال دستگیر شد
طبق اعلام یک منبع آگاه، مالک یکی از باشگاه‌های دسته اولی فوتبال ایران چندی پیش دستگیر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از بررسی فنی صحنه‌های سرقت، موفق به شناسایی متهم شدند..... "مرد عنکبوتی" در آمل با ۴۷ فقره سرقت دستگیر شد+ جزئیات
شمال نیوز : وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از بررسی فنی صحنه‌های سرقت، موفق به شناسایی متهم شدند.....(ادامه)
۳۹۲ کیلو مواد مخدر در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان از کشف بیش از ۳۹۲ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: تصادف عابر پیاده با خودرو، موتورسیکلت با خودرو و واژگونی عمدی خودرو سه شگرد اصلی اعضای این شبکه در تصادفات ساختگی بوده است..... دستگیری اعضای گسترده ترین شبکه تصادفات ساختگی کشور
شمال نیوز : وی اضافه کرد: تصادف عابر پیاده با خودرو، موتورسیکلت با خودرو و واژگونی عمدی خودرو سه شگرد اصلی اعضای این شبکه در تصادفات ساختگی بوده است.....(ادامه)
حسن عباسی در نامه‌ای سرگشاده نوشته است: آن چه که در بازپرسی توسط «قاضی عرب» به من تفهیم اتهام شد، مبحث «شائبه‌ی رابطه‌ی آمدنیوز و آقای علوی وزیر اطلاعات» بود، نه بیشتر. نامه سرگشاده حسن عباسی درباره بازداشتش / از ۴۲۶سند درباره ارتباط دولت و آمدنیوز، فقط ۲سند رسانه‌ای شده است
حسن عباسی در نامه‌ای سرگشاده نوشته است: آن چه که در بازپرسی توسط «قاضی عرب» به من تفهیم اتهام شد، مبحث «شائبه‌ی رابطه‌ی آمدنیوز و آقای علوی وزیر اطلاعات» بود، نه بیشتر. (ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد + تصاویر
حکم اعدام قاتل حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون صبح امروز اجرا شد.(ادامه)
کشف 500 میلیاردی دستگاه‌های بیت کوین قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 4 هزار و 967 دستگاه تولید ارز دیجیتال"بیت کوین" قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری اینترنتی از ۶۳۵ حساب بانکی در مازندران
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات مازندران از شناسایی متهم به جعل درگاه بانکی و کلاهبرداری اینترنتی ۷۰۰ میلیون ریالی از طریق فیشینگ در یکی از شهرستان های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شاعری اطمینان از آلوده نبودن گندم‌ها را وظیفه دستگاه‌های نظارتی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی و  وزارت صمت و دستگاه‌های قضایی باید با همکاری هم این روند را تحت کنترل خود قرار دهند که خدایی ناکرده آلاینده‌ای وارد آرد و نان مردم نشده باشد..... شاعری : دستگاه های نظارتی از آلوده نبودن گندم گنبدکاووس به فضولات حیوانی مطمئن شوند
شمال نیوز : شاعری اطمینان از آلوده نبودن گندم‌ها را وظیفه دستگاه‌های نظارتی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت و دستگاه‌های قضایی باید با همکاری هم این روند را تحت کنترل خود قرار دهند که خدایی ناکرده آلاینده‌ای وارد آرد و نان مردم نشده باشد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.826 seconds.