.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: بلومبرگ نوشت توقیف نفتکش «استنا امپرو» نشان می‌دهد چقدر برای ایران آسان است که مانع کشتی‌رانی در تنگه هرمز شود و سرنوشت انتقال روزانه 14.7 میلیون نفت از این آبراه در دستان ایران است. سرنوشت انتقال روزانه 15 میلیون بشکه نفت در دستان ایران
شمال نیوز: بلومبرگ نوشت توقیف نفتکش «استنا امپرو» نشان می‌دهد چقدر برای ایران آسان است که مانع کشتی‌رانی در تنگه هرمز شود و سرنوشت انتقال روزانه 14.7 میلیون نفت از این آبراه در دستان ایران است.(ادامه)
معاون استاندار به اتهام فساد مالی دستگیر شد
در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تخلفات مالی و اقتصادی در استان، معاون استاندار به اتهام فساد مالی دستگیر و بازداشت شد.(ادامه)
واکنش ترامپ به خبر دستگیری جاسوسان سیا در ایران
(ادامه)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد. ۱۷ جاسوس مرتبط با سیا دستگیر شدند / این افراد در مراکز حساس به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بوده‌اند / احکام آنها صادر شده؛ برخی از آنها اعدام می‌شوند(خبر)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد.(ادامه)
سارقان کابل برق در عباس‌آباد دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس‌آباد گفت: سارقان کابل برق در عباس‌آباد دستگیر و به زندان معرفی شدند.(ادامه)
کشف ۵ میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در محمودآباد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر ۱۴ در شهرستان "محمودآباد" خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز گفت:حادثه درگیری امروز در لپوصحرای جویبار ۶ زخمی داشت که هر ۶ نفر به بیمارستان اعزام شدند.
.... درگیری موافقان و مخالفان ساخت سالن ورزشی حسن یزدانی در جویبار با ۶ زخمی!
شمال نیوز : سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز گفت:حادثه درگیری امروز در لپوصحرای جویبار ۶ زخمی داشت که هر ۶ نفر به بیمارستان اعزام شدند. ....(ادامه)
۳۸ دستگاه بیت کوین در ساری کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۸ دستگاه بیت کوین و متعلقان آن به ارزش سه میلیارد ریال در ساری خبر داد.(ادامه)
کشف ۲۰ فقره سرقت در اماکن خصوصی گلوگاه
فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
بازتاب پخش «گاندو» در رسانه‌های خارجی/ دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای تبرئه جیسون رضائیان
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه‌ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.(ادامه)
کشف خودروهای لوکس خارجی از یک خانه روستایی
(ادامه)
عاقبت دوستی داماد جوان با زن مطلقه همسایه
اوایل سال ۹۳ زنی تنها که در غرب تهران زندگی می‌کرد در تماس با پلیس از ماجرای سرقت میلیونی از خانه‌اش خبر داد و همین کافی بود تا تجسس‌های تخصصی آغاز شود. (ادامه)
 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به دستگیری متهم توزیع ساندیس‌های سمی در اطراف گلزار شهدا گفت: تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت و عوامل این موضوع ادامه دارد. دستگیری عامل توزیع ساندیس‌های آلوده در بهشت زهرا (س)
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به دستگیری متهم توزیع ساندیس‌های سمی در اطراف گلزار شهدا گفت: تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت و عوامل این موضوع ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی از شناسایی سارق که غیر‌بومی و از مستأجران قدیمی یکی از همسایگان پدر بود، اظهار کرد: دادستان شهرستان و فرماندار سوادکوه پیگیری‌های خوبی داشتند..... از سرقت خانه پدر شهید در سوادکوه تا دستگیری سارق در شازند اراک
شمال نیوز : وی از شناسایی سارق که غیر‌بومی و از مستأجران قدیمی یکی از همسایگان پدر بود، اظهار کرد: دادستان شهرستان و فرماندار سوادکوه پیگیری‌های خوبی داشتند.....(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۲۰ عضو یک شرکت هرمی از ۷ استان کشور در ساری، خبر داد. دستگیری ۱۲۰ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۲۰ عضو یک شرکت هرمی از ۷ استان کشور در ساری، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ادیانی با اشاره اینکه متأسفانه برخی منکرات در بین مدیران در حال رواج است اظهار کرد: برخی از افراد که اخیراً هنجار شکنی کردند و توسط نهادهای مسئول دستگیر شدند فرزندان برخی از مدیران ما هستند؛ باید از خودمان شروع کنیم...... ادیانی : برخی از هنجارشکنان اخیر فرزندان برخی از مدیران ما هستند !
شمال نیوز : ادیانی با اشاره اینکه متأسفانه برخی منکرات در بین مدیران در حال رواج است اظهار کرد: برخی از افراد که اخیراً هنجار شکنی کردند و توسط نهادهای مسئول دستگیر شدند فرزندان برخی از مدیران ما هستند؛ باید از خودمان شروع کنیم......(ادامه)
دستگیری ۱۲۰ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۲۰ عضو یک شرکت هرمی از ۷ استان کشور در ساری، خبر داد.(ادامه)
جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری شرور سابقه دار متهم به قتل معروف به «غول» را تشریح کرد. جزییات دستگیری «غول قاتل»
جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری شرور سابقه دار متهم به قتل معروف به «غول» را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک این پلیس با ماموران انتظامی شهرستان "میاندورود" خبر داد. کشف 20 کیلو گرم تریاک در میاندورود
شمال نیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک این پلیس با ماموران انتظامی شهرستان "میاندورود" خبر داد.(ادامه)
قتل تازه داماد درپی اختلاف خانوادگی
(ادامه)
هنوز سه سال هم از پیروزی انقلاب نگذشته بود که حذفش کردند . دشمنان قسم خورده این انقلاب ، همواره برای حذف مهره هایی تلاش میکردند که حضورشان تاثیرگذار و نافع ملت بود. مظلومی که خدا خریدار آبروی او شد!(يادداشت)
هنوز سه سال هم از پیروزی انقلاب نگذشته بود که حذفش کردند . دشمنان قسم خورده این انقلاب ، همواره برای حذف مهره هایی تلاش میکردند که حضورشان تاثیرگذار و نافع ملت بود.(ادامه)
بازداشت مدیر «فن پیج» بازیگر معروف
رئیس پلیس فتا پایتخت، گفت: با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، مدیر یک فن پیج که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون یکی از مدیران کل استان به اتهام فساد اخلاقی و اشاعه فحشا حین رابطه‌ نامشروع دستگیر گردید. دستگیری معاون یکی از مدیران کل به اتهام فساد اخلاقی!+ جزئیات
شمال نیوز: معاون یکی از مدیران کل استان به اتهام فساد اخلاقی و اشاعه فحشا حین رابطه‌ نامشروع دستگیر گردید.(ادامه)
ماجرای عصبانی شدن شهید بهشتی از دستگیر کردن همسر و دختر بنی صدر
(ادامه)
بریدن سر مرد تهرانی توسط معشوقه زن سومش + عکس
زن جوان بخاطر پول با اصرارهای خانواده اش با یک مرد ۵۰ ساله ازدواج کرد اما وقتی دلباخته مردی دیگری شد سناریوی یک جنایت را رقم زد و پس از قتل سعی بر بی آبرو کردن شوهرش داشت که دخترش دست به افشاگری زد.(ادامه)
دستگیری عاملان حمله به نیروهای حفاظتی منابع طبیعی در چهاردانگه
رئیس منابع طبیعی ساری از دستگیری عاملان حمله به نیروهای حفاظتی منابع طبیعی در چهاردانگه خبر داد.(ادامه)
سرهنگ رضوانی در ادامه تصریح کرد : متهم ضمن اعتراف به11 فقره کلاهبرداری از شهروندان جمعا به مبلغ 250 میلیون ریال ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است ..... دستگیری کلاهبردارحرفه ای در بابلسر + جزئیات
سرهنگ رضوانی در ادامه تصریح کرد : متهم ضمن اعتراف به11 فقره کلاهبرداری از شهروندان جمعا به مبلغ 250 میلیون ریال ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .....(ادامه)
کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از کشف 2 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
اعضای باند نفوذی در وزارت نفت دستگیر شدند +جزئیات
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس، گفت: اخیرا نهاد‌های امنیتی باند نفوذی در وزارت نفت را دستگیر کردند که در راس آن خانمی با ایجاد ارتباط با ۱۶ نفر از مقامات ارشد این وزارتخانه توانسته بود در جهت تکمیل پازل دشمن ضرباتی را به کشور وارد کند.(ادامه)
شکارچی خرس در نکا دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک شکارچی خرس در این شهرستان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.545 seconds.