.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بامداد امروز 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری دستگیر و بازداشت شدند که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند. دستگیری 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری
بامداد امروز 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری دستگیر و بازداشت شدند که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند.(ادامه)
جنایت خونین در پی ارتباط پنهانی با زن شوهردار
پسری جوان که در جریان ارتباط با زنی متأهل، شوهر او را با همدستی دوستش به قتل رسانده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.(ادامه)
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ... موج عجیبی از بازداشت شهرداران و اعضای شورای شهر به دلیل فساد‌های مالی و اخلاقی راه افتاده است ناظران انتخابات شهری کجا هستند؟!
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ...(ادامه)
نقش پری بلنده فاحشه معروف تهران چه در کودتای 28 مرداد
شهرنو و برخی روسپی‌ها نقش بسیار پررنگی در کودتای 28 مرداد 1332 داشته اند. مشهور است که شعبان جعفری(بی‌مخ)، گروهی از این زنان را اجیر کرد و آن‌ها هم در همراهی با کودتاچیان و با سردادن شعارهای «زنده باد شاه» و «مرگ بر توده‌ای» و «مرگ بر مصدق» از جنوب شهر به خانه مصدق در انتهای خیابان فلسطین و سپس تا خیابان پاستور قشون‌کشی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد. بازداشت های شبانه و پرونده سازی ها برای آملی لاریجانی مشکل ایجاد کرد/اگر در برابر انتقاد ها گارد نمی گرفت اینطور نمی شد
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
کار خطرناک و احمقانه برای افزایش بازدید از کانال! +فیلم
جوان هندی برای آنکه بازدیدهای کانالش را بالا ببرد دست به کار احمقانه ای زد و کپسول گاز را روی ریل قطار گذاشت!(ادامه)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند. انتشار فهرستی از بزرگترین بدهکاران بانکی / از شهرداری مشهد تا مجتمع فولاد / پای یک خیریه هم در میان است!(خبر)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند.(ادامه)
یک شهردار دیگر هم دستگیر شد
وی به دلیل اتهام موارد مالی و اداری شب گذشته دستگیر و تحویل مقامات قضائی استان داده شده است.(ادامه)
کشف ۴۷ دستگاه تجهیزات فنی بیت کوین در بهشهر
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۷ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کوین به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.(ادامه)
بازداشت چند نفر درارتباط با ماجرای حادثه محمودآباد
عصر روز شنبه به‌دنبال تعرض به حریم پادگان نیروی‌هوایی در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد و ورود غیر‌قانونی به باند فرودگاه که با قصد خلع سلاح عوامل انتظامی پادگان نیروی‌هوایی بیشه‌کلاه محمودآباد انجام شد، دو نفر کشته شدند. (ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است..... آخرین جزییات از پرونده شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.....(ادامه)
به دنبال حادثه درگیری روز شنبه در محمود آباد، دادستان نظامی استان مازندران توضیحاتی در این باره ارائه کرد. بازداشت چند تن از کارکنان پایگاه هوایی ارتش در رابطه با حادثه محمودآباد
به دنبال حادثه درگیری روز شنبه در محمود آباد، دادستان نظامی استان مازندران توضیحاتی در این باره ارائه کرد.(ادامه)
متهمان حادثه محمودآباد شناسایی و دستگیر شدند
دادستان نظامی مازندران با اشاره به اینکه متهمان حادثه محمود آباد شناسایی و دستگیر شدند، گفت: از ابتدای وقوع حادثه در محمودآباد در حال انجام تحقیقات هستیم.(ادامه)
شمال نیوز: در جریان یک درگیری خونین میام مردم و سربازان و پرسنل پادگانی در محمود آباد، چند تن جان باخته و مجروح شدند؛ درگیری مرگباری که ابتدا اعلام شد .... ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟/ دو نفر کشته، چند نفر زخمی و برخی نیز بازداشت شدند +فیلم و عکس
شمال نیوز: در جریان یک درگیری خونین میام مردم و سربازان و پرسنل پادگانی در محمود آباد، چند تن جان باخته و مجروح شدند؛ درگیری مرگباری که ابتدا اعلام شد ....(ادامه)
شمال نیوز : این گردشگر آلمانی نوشته است: عمل جراحی که روی من انجام گرفته نیازمند حداقل یک ماه زمان برای مداوا است. چهار ماه از روزی که قصد سفر کردن به ایران را داشتم می گذرد و این حادثه هیچ چیز را درونم تغییر نخواهد داد..... ماجرای کتک زدن وحشیانه گردشگر آلمانی در تنکابن چه بود ؟ / نظر دوچرخه سوار کتک خورده آلمانی درباره مازندرانی ها
شمال نیوز : این گردشگر آلمانی نوشته است: عمل جراحی که روی من انجام گرفته نیازمند حداقل یک ماه زمان برای مداوا است. چهار ماه از روزی که قصد سفر کردن به ایران را داشتم می گذرد و این حادثه هیچ چیز را درونم تغییر نخواهد داد.....(ادامه)
خبرنگاران همیاران پلیس هستند/رفع تصرف ۹۳ هزار مترمربع اراضی ملی
فرمانده انتظامی مازندران، از خبرنگاران به عنوان یکی از مهمترین پایه های امنیت پایدار و همیاران پلیس یاد کرد.(ادامه)

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری هفت خدمه خارجی در خلیج فارس خبر داد.


توقیف یک کشتی خارجی با ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس / ۷ تبعه خارجی دستگیر شدند/ این شناور در حال انتقال سوخت به کشورهای عربی خلیج فارس بود(خبر)
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری هفت خدمه خارجی در خلیج فارس خبر داد. (ادامه)
در حالی برخی رسانه‌ها مدعی سفر سعید ملک‌پور به کانادا هستند اما وکیل وی می‌گوید او صرفا برای مرخصی از زندان خارج شده و برای این مرخصی، وثیقه ارائه کرده است! "سعید ملک‌پور" از ایران فرار کرده است؟!
در حالی برخی رسانه‌ها مدعی سفر سعید ملک‌پور به کانادا هستند اما وکیل وی می‌گوید او صرفا برای مرخصی از زندان خارج شده و برای این مرخصی، وثیقه ارائه کرده است!(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا، با کارشناسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند ..... دستگیری کلاهبردار 15 میلیاردی با وعده فروش وام + جزئیات
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا، با کارشناسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند .....(ادامه)
قتل مادر به دست فرزندش در گرگان
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری عامل جنایت خانوادگی در کمتر از یک ساعت در شهرستان "گرگان" خبر داد.(ادامه)
یک شهردار دیگر دستگیر شد
یک منبع آگاه از دستگیری شهردار شهریار توسط دستگاه‌های امنیتی با حکم قضایی خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی با وعده فروش وام
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.(ادامه)
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم. قتل همسر در شب خیانت
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.(ادامه)
سارقان دستگیر شدند/ تقدیر خانواده توریست آلمانی از اقدام به موقع پلیس
فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به تلاش به موقع پلیس مازندران در دستگیری سارقان اموال توریست آلمانی گفت: اقدام به موقع پلیس مورد توجه خانواده این شخص قرار گرفته و آنها از اقدام و حمایت به موقع پلیس مازندران تقدیر کردند.(ادامه)
۲۰ فقره کلاهبرداری با فروش سوالات تقلبی کنکور در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با وعده فروش سوالات امتحانی کنکور در فضای مجازی از ۲۰ نفر کلاهبرداری کرده بود خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان بابل گفت: این ضارب حدود ۴۵ ساله ابتدا با دستکش وارد طلافروشی شد و با چاقو صاحبان طلافروشی را تهدید و مورد ضرب و جرح قرار داد..... سارق، ۲ طلافروش بابلی را روانه بیمارستان کرد
شمال نیوز : فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان بابل گفت: این ضارب حدود ۴۵ ساله ابتدا با دستکش وارد طلافروشی شد و با چاقو صاحبان طلافروشی را تهدید و مورد ضرب و جرح قرار داد.....(ادامه)
حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ 6 مردادماه 98 یک مرد با در دست داشتن اسید به شعبه بانک پاسارگاد شهرستان آمل مراجعه و با نیت قبلی رئیس این شعبه را از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار داد.

ترور عجیب رئیس بانک پاسارگاد آمل پشت میز کارش ! / مهاجم دستگیر شد
حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ 6 مردادماه 98 یک مرد با در دست داشتن اسید به شعبه بانک پاسارگاد شهرستان آمل مراجعه و با نیت قبلی رئیس این شعبه را از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار داد. (ادامه)
سوء قصد به رئیس یکی از بانک‌های آمل
پیرمرد ۶۳ ساله روی رییس یکی از بانک‌ها در آمل روغن ترمز داغ ریخت(ادامه)
خواستگاری عجیب مهندس از خانم مدیر عامل
مهندس جوان که عاشق خانم مدیرعامل شرکت شده بود، می‌خواست او را به زور نزد خانواده‌اش ببرد تا برای ازدواج جواب مثبت بگیرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.31 seconds.