.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاهها ابلاغ می‌ شود.

ابلاغ دستو رالعمل برگزاری «تجمعات قانونی»+ جزئیات
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاهها ابلاغ می‌ شود. (ادامه)
در جلسه امروز شورای عالی بورس با رای اکثریت اعضا با ادامه عرضه خودرو در بورس کالا موافقت شد. با ادامه عرضه خودرو در بورس موافقت شد
در جلسه امروز شورای عالی بورس با رای اکثریت اعضا با ادامه عرضه خودرو در بورس کالا موافقت شد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است. یارانه نان حذف نمی شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است.(ادامه)
واکنش سخنگوی شورای شهر به حواشی فیش حقوقی دختر عضو شورا
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
شمال نیوز:  دکتر وحید آرایی به عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال منصوب شد . انتصاب یک مازندرانی در کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی به عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال منصوب شد .(ادامه)
دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان مازندران با اشاره به توهین عضو شورای شهر محمودآباد به خانواده شهدا گفت: مرتضی زارعی از حضور در شورای شهر سلب عضویت دائم شد توهین عضو شورای شهر محمودآباد به خانواده شهدا/ سلب عضویت دائم زارعی از شورای شهر
دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان مازندران با اشاره به توهین عضو شورای شهر محمودآباد به خانواده شهدا گفت: مرتضی زارعی از حضور در شورای شهر سلب عضویت دائم شد(ادامه)
مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا چهارشنبه تعطیل شدند
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و کلاس‌های دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.(ادامه)
برگزاری نخستین استارتاپ گردشگری کودک و نوجوان در رامسر
نخستین استارتاپ گردشگری کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مازندران، در رامسر برگزار شد.(ادامه)
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. نوشتن قولنامه در بنگاه‌های املاک ممنوع می‌شود
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
شرایط خرید تارا و پژو ۲۰۷ از بورس کالا اعلام شد.


شرایط خرید تارا و پژو ۲۰۷ اعلام شد
شرایط خرید تارا و پژو ۲۰۷ از بورس کالا اعلام شد. (ادامه)
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند.
هدایت فرهنگی فقط با ابلاغ سندهای تحول امکان‌پذیر نمی‌شود/ لازم است ساختار فرهنگی کشور بازسازی انقلابی شود
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند. (ادامه)
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم. خبر فوری برای دارندگان سهام عدالت / شرایط فروش سهام عدالت اعلام شد
مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، درمورد بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت توضیحاتی داد و گفت: درمورد عرضه خودروهای وارداتی در بورس مشکلی نداریم.(ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند. افراد ناکارآمد را از سازمانها کنار بگذارید/ آبروی افراد مهم است اما...
رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
برگزاری ویژه برنامه یاوران کتاب در مازندران
ویژه برنامه یاوران کتاب با موضوع زیست بوم مازندران برگزار شد.(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
نمایشگاه توانمندی‌های کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت هفته مازندران، با حضور استاندار و مسؤولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر برگزار شد. برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کانون پرورش فکری مازندران
نمایشگاه توانمندی‌های کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت هفته مازندران، با حضور استاندار و مسؤولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
فرشته‌ای که جان چندین بیمار را نجات داد
(ادامه)
فرشته‌ای که جان چندین بیمار را نجات داد
اهدای عضو دختر نونهال ساروی موجب نجات جان آنان شد.(ادامه)
بورس کالا شرایط خرید ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ را که قرار است روز یکشنبه ۸ آبان بر روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. شرایط خرید هایما از بورس کالا برای شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱
بورس کالا شرایط خرید ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ را که قرار است روز یکشنبه ۸ آبان بر روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مرحله استانی جشنواره ملی قصه گویی در مازندران
مرحله استانی جشنواره ملی قصه گویی سوم و چهارم آبان در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
در حالی که پیش‌تر برخی رسانه‌ها شایعاتی مبنی بر تصمیم فیفا برای بررسی حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی مطرح کرده بودند، در نشست اخیر فیفا درباره این مساله هیچ بحثی صورت نگرفت و اعضا صحبتی درباره ایران نداشتند. پایانی بر شایعه حذف ایران از جام جهانی فوتبال / ایران با اقتدار در جام جهانی
در حالی که پیش‌تر برخی رسانه‌ها شایعاتی مبنی بر تصمیم فیفا برای بررسی حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی مطرح کرده بودند، در نشست اخیر فیفا درباره این مساله هیچ بحثی صورت نگرفت و اعضا صحبتی درباره ایران نداشتند.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
هفته ملی کودک از امروز آغاز می‌شود
هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از امروز شنبه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهر ادامه دارد.(ادامه)
 پزشکی قانونی در بیانیه ای اعلام کرد: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه .... نظر نهایی پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی
پزشکی قانونی در بیانیه ای اعلام کرد: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه ....(ادامه)
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند که واحد رصد تورم به منظور کنترل رشد تورم در یکی از معاونت‌های ریاست‌جمهوری تشکیل شود. تشکیل کمیته رصد و کنترل رشد تورم
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند که واحد رصد تورم به منظور کنترل رشد تورم در یکی از معاونت‌های ریاست‌جمهوری تشکیل شود.(ادامه)
ایرنا نوشت: فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت. جلسه سران قوا به میزبانی رئیسی برای توافق بر سر یک برنامه مهم
ایرنا نوشت: فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.(ادامه)
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.