.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قناعت:مازندران امن ترين استان كشور است
(ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
استاندار:كاهش 5/1درصدی بيكاري در مازندران
استاندار مازندران گفت: دولت نهم با شعار عدالت محوري و مهروزي فعاليت خود را به منظور ايجاد رفاه و ارتقاي سطح زندگي مردم آغاز كرده و محروميت زدايي وشناخت كاستي هاي دولت از عمده برنامه هاي محوري دولت احمدي نژاد است. (ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
انتخاب شهردار جديد لاهيجان
سخنگوي شوراي اسلامي شهر لاهيجان از انتخاب " عليرضا گنجه خسروي " به عنوان شهردار جديد اين شهر خبر داد. "جواد نجار تميز كار" روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر لاهيجان به اتفاق آراء مهندس "عليرضا گنجه خسروي" را به‌عنوان شهردار جديد لاهيجان انتخاب كردند. وي اضافه كرد: "عليرضا گنجه خسروي" پيش ازاين مسووليت امور عمراني شهرداري لاهيجان را عهده دار بود و داراي مدرك تحصيلي مهندسي عمران است. به گفته وي ، داشتن تجربه مديريتي ، تخصص ، آگاهي به مسايل شهر، تعامل با شوراي شهر از مشخصه هاي شهردار جديد لاهيجان است. وي در مورد برنامه‌هاي شوراي شهر لاهيجان نيزاظهار داشت: دنبال ماجرا جويي نيستيم و مي‌خواهيم در اين دوره شهر خوبي داشته باشيم و پيشرفت كارهاي عمراني در اين شهر براي ما مهم است. وي اضافه كرد: با توجه به نظارت اعضاي شوراي اسلامي شهر و تعامل وهمدلي بين اعضا و شهردار اميد است نتايج خوبي داشته باشيم تا مردم از عملكرد ماراضي باشند. وي گفت: اميدواريم دراين دوره كارهاي فرهنگي چشمگير تراز گذشته باشد و دراين زمينه دعوت از هنرمندان بزرگ كشور و پيگيري ايجاد و تكميل مجتمع هاي فرهنگي هنري از برنامه‌هاي آتي است.(ادامه)
تقسیم بندی های اعضای شورای شهر قائمشهر که خاطرات دوره گذشته آن هنوز در اذهان مردم وجود دارد و یادشان نرفته است که تعدادی از این اعضا با نشست های قبل از آغاز دوره ،رئیس و اعضای هیات ... 5 بر2 در شورای شهر قائمشهر
تقسیم بندی های اعضای شورای شهر قائمشهر که خاطرات دوره گذشته آن هنوز در اذهان مردم وجود دارد و یادشان نرفته است که تعدادی از این اعضا با نشست های قبل از آغاز دوره ،رئیس و اعضای هیات ...(ادامه)
40 گزينه براي شهرداري رامسر
(ادامه)
انتخاب هيات رييسه جدیدشوراي شهر رشت
معاون سياسي فرماندار رشت، از انتخاب اعضاي جديد هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي اين شهر خبر داد. (ادامه)
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.(ادامه)
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست خداحافظی جنجالی
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست (ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
 رييس شوراي شهر ساري گفت: شوراي دوم شهر تا پايان عمر اداري خود به كارهايي كه مربوط به شرح وظايفش، ادامه خواهد داد. بايد همه امور شورا و شهرداري به صورت قانوني و ضوابط اداري پيش برود...
تا آخرین روز می مانیم !!
رييس شوراي شهر ساري گفت: شوراي دوم شهر تا پايان عمر اداري خود به كارهايي كه مربوط به شرح وظايفش، ادامه خواهد داد. بايد همه امور شورا و شهرداري به صورت قانوني و ضوابط اداري پيش برود... (ادامه)
قديمي‌ترين زنداني كشور در زندان آمل پس از گذشت 28 سال براي نخستين بار روز گذشته به مدت يك ماه به مرخصي رفت. دادستان آمل گفت: اين تصميم با همكاري رئيس اداره زندان شهرستان آمل در شوراي طبقه زندان ... قديمي‌ترين زنداني كشور به مرخصی رفت
قديمي‌ترين زنداني كشور در زندان آمل پس از گذشت 28 سال براي نخستين بار روز گذشته به مدت يك ماه به مرخصي رفت. دادستان آمل گفت: اين تصميم با همكاري رئيس اداره زندان شهرستان آمل در شوراي طبقه زندان ...(ادامه)
نتايج نهايي منتخبين شوراي شهر در‌ 28 شهر گيلان
اعضاي شوراي اسلامي شهر در 28 شهر گيلان معرفي شدند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، نتايج آراي شوراي اسلامي شهر، 28 شهر استان گيلان به اين شرح اعلام شد. (ادامه)
شهردار تنكابن استيضاح و بركنار شد
رييس شوراي اسلامي شهر تنكابن از استيضاح " علي‌اكبر رضواني " شهردار اين شهر به‌دليل هماهنگي نداشتن با اعضا و اجراي نكردن مصوبات اين شورا خبر داد و گفت: نتيجه استيضاح به بركناري شهردار منجر شد. (ادامه)
حادثه در ارتفاعات قله دماوند
يك كوهنورد روسي در ارتفاع 4150 متري قله دماوند دچار ارتفاع گرفتگي شد. به گزارش سازمان امداد و نجات، بدنبال اين حادثه ساعت 3 بعدازظهر يك هلي كوپتر براي كمك به كوهنورد روسي به ارتفاعات دماوند پرواز كرد اما به علت (ادامه)
7هزار بازنشسته با يك بيمارستان درمرکزمازندران
عضو هيات مديره كانون بازنشستگان و مستمري بگيران تامين‌‏اجتماعي ساري گفت‌‏: با وجود 7 هزار كارگر بازنشسته در مركز استان مازندران‌‏, تنها درمانگاه حافظ و بيمارستان حكمت به بيمه شدگان و مستمري‌‏بگيران خدمات ارايه مي كنند و امكانات موجود پاسخگوي نياز اعضا نمي باشد . (ادامه)
عضو شورايي كه در خواب است؟؟
در پي انتشار خبر عزل شهردار ساري و استيضاح رئيس شوراي شهردر سايت شمال نيوز، محمدي کيادهي از اعضاي شوراي شهر ساري در گفتگو با خبرنگاران با قاطعيت اعلام كرده بود هيچ برنامه اي براي استيضاح رئيس شوراي شهر ساري در دستور كار شورا نيست و شوراي شهر ساري با رضايت كامل از عملكرد شهردار ساري از ادامه كار ايشان قاطعانه حمايت مي كند هر چند مشاور .... (ادامه)
انتخاب اعضاي هيات نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان در گيلان
(ادامه)
جلسه خانه احزاب فردا در كلاردشت
(ادامه)
انتخابات نظام مهندسي با طعم فلفل!
تا همين چند روز ديگر انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران برگزار مي شود و كانديداها براي گرمتر شدن فضاي انتخابات به تلاش دست زده اند. گفته مي شود در اين انتخابات دو طيف رقيب جدي يكديگر شده اند. گروه اول اكثراً همان اعضاي هيئت مديره فعلي هستند كه به «قديميها» در ميان اعضا مشهورند و گروه دوم مهندساني هستند كه تابحال در  ....(ادامه)
دومِن همايش نويسندگان دفاع مقدس درمازندران
(ادامه)
تصويب بودجه2???ميلياردي شهرداري گرگان
(ادامه)
بيانيه شهردارگرگان درارتباط با غزل خود
(ادامه)
2عضوشوراي شهرگرگان:نحوه بركناري شهردار غيرقانوني است
(ادامه)
ميزبان نبود، مهمان نيامد!
گراميداشت روز مهندس در استان مازندران در حالي برگزار شد كه انتقاد جمعي از مهندسان شركت كننده در مراسم را در پي داشت. پذيرايي نامناسب، عدم حضور رئيس سازمان، اجراي برنامه‌هاي دور از شأن مراسم همچون قرعه‌كشي مسابقات فوتسال كانونهاي مهندسي استان، عدم حضور برخي از مهمانان ويژه.... (ادامه)
قبلي 1 ... 82 83 84 85 86 87

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.