.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 پزشکی قانونی در بیانیه ای اعلام کرد: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه .... نظر نهایی پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی
پزشکی قانونی در بیانیه ای اعلام کرد: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه ....(ادامه)
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند که واحد رصد تورم به منظور کنترل رشد تورم در یکی از معاونت‌های ریاست‌جمهوری تشکیل شود. تشکیل کمیته رصد و کنترل رشد تورم
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند که واحد رصد تورم به منظور کنترل رشد تورم در یکی از معاونت‌های ریاست‌جمهوری تشکیل شود.(ادامه)
ایرنا نوشت: فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت. جلسه سران قوا به میزبانی رئیسی برای توافق بر سر یک برنامه مهم
ایرنا نوشت: فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.(ادامه)
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت گفت: دستگاه قضایی در حال پیگیری تخلفات قاسم مکارم است. توضیحات وزیر اطلاعات درباره بازداشت قاسم مکارم
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت گفت: دستگاه قضایی در حال پیگیری تخلفات قاسم مکارم است.(ادامه)
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: دیشب یکی از دوستان لینک تصویر خانوادگی از ما در دانشگاه استرالیا را برایم ارسال کرد که ظاهرا یک شبکه ... فرزندان وزیر دولت رئیسی تابعیت استرالیا دارند؟ /پاسخ زارع پور درباره عکس خانوادگی در استرالیا
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: دیشب یکی از دوستان لینک تصویر خانوادگی از ما در دانشگاه استرالیا را برایم ارسال کرد که ظاهرا یک شبکه ...(ادامه)
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند. استعفایی که زود پس گرفته شد
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.(ادامه)
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود. ۷ نامزد برای یک صندلی وزارت / قوی ترین و ضعیف ترین گزینه های تصدی وزارت کار کدامند؟
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود.(ادامه)
ادامه تلاش برای یافتن کوهنورد قائمشهری در دماوند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت : پس از سه روز از مفقود شدن یک کوهنورد ۵۰ ساله قائمشهری تلاش برای پیدا کردن این کوهنورد همچنان ادامه دارد . (ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
نوار غزه زیر بمباران جنگنده‌های اسرائیلی/ ۱۰ فلسطینی شهید و ۸۰ نفر مجروح شدند/ هزاران موشک مقاومت خواب صهیونیست‌ها را کابوس کرد/ یکی از خطوط برق تغذیه‌کننده نوار غزه بر اثر حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها آسیب دید + واکنش ایران(خبر)
(ادامه)
صحن شورای اسلامی شهر ساری برای دومین بار در سه هفته اخیر محل برگزاری جلسه استیضاح شهردار مرکز استان شد؛ جلسه‌ای پرتنش و پرحاشیه همراه با مشاجره‌های تند لفظی که خروجی آن مانند استیضاح شهردار در ۲۱ تیر، مخالفت ۶ عضو با برکناری جواد طالبی بود. استیضاح شهردار ساری بازهم شکست خورد/ تنش در جلسه استیضاح + فیلم
صحن شورای اسلامی شهر ساری برای دومین بار در سه هفته اخیر محل برگزاری جلسه استیضاح شهردار مرکز استان شد؛ جلسه‌ای پرتنش و پرحاشیه همراه با مشاجره‌های تند لفظی که خروجی آن مانند استیضاح شهردار در ۲۱ تیر، مخالفت ۶ عضو با برکناری جواد طالبی بود.(ادامه)
«شعبان جعفری» بر کرسی ریاست شورای شهر انزلی باقی ماند
چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر انزلی با موضوع انتخاب هیئت رئیسه جدید این شورا ظهر سه شنبه با حضور همه اعضا برگزار شد.(ادامه)
باقری:پیشگیری از آسیب های جامعه کار و تولید اولویت اصلی است
مدیرکل تعاون مازندران پیشگیری از بروز مشکلات برای جامعه کارگری را اولویت مهم دانست و گفت: هیچ آسیبی نباید به جامعه کار و تولید وارد شود.(ادامه)
حجت الاسلام اکبری:نگاه به تولید باید حمایتی باشد
رئیس کل دادگستری مازندران بر نگاه حمایتی به تولید تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو شورای اسلامی شهر ساری در نامه ای به رئیس شورای شهر دلایل خود را برا عدم حضور در جلسه عصر امروز این شورا اعلام کرد  و خواستار برگزاری جلسات شورا مطابق با آئیس ناه داخلی شد . جلسه عصر امروز شورای ساری مغایر آئین نامه داخلی بود / در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در تهران هستیم
شمال نیوز : یک عضو شورای اسلامی شهر ساری در نامه ای به رئیس شورای شهر دلایل خود را برا عدم حضور در جلسه عصر امروز این شورا اعلام کرد و خواستار برگزاری جلسات شورا مطابق با آئیس ناه داخلی شد .(ادامه)
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست . در جلسه عصر امروز شورای ساری چه خواهد گذشت ؟ / روز وزن کشی در شورا
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست .(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالی استان گفت: برخی از مسؤولان به ویژه فرمانداران و شهرداران برخی از شهرها ساماندهی پسماند شهر خود را رها کردند که باید به مردم و استانداری پاسخگو باشند .... مردم نباید تاوان بازی‌های سیاسی اعضای شورای شهر را بپردازند
شمال نیوز : مقام عالی استان گفت: برخی از مسؤولان به ویژه فرمانداران و شهرداران برخی از شهرها ساماندهی پسماند شهر خود را رها کردند که باید به مردم و استانداری پاسخگو باشند ....(ادامه)
رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان خبر داد. دستور فوری رئیس جمهور درباره حقوق بازنشستگان
رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو شورای شهر قائمشهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد. یک عضو شورای شهر قائمشهر دستگیر شد
شمال نیوز: یک عضو شورای شهر قائمشهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.(ادامه)
یارانه تیرماه معترضان واریز شد
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه تیرماه برای کسانی که اعتراض آن‌ها قبول شده، واریز شده، اما معوقات خرداد و اردیبهشت هنوز قابل برداشت نیست.(ادامه)
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با قهر طراحان استیضاح شهردار ساری/ طالبی در طبقه هفتم عمارت ماند
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت: دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند / باید در مقابل این تهاجم گسترده اقدامات بازدارنده صورت گیرد ....(خبر)
(ادامه)
معرفی اعضای کمیته خرید برنج مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعضای کمیته خرید برنج استان را معرفی کرد.(ادامه)
استیضاح وزیر صمت و حضور وی در مجلس امروز خبرساز ترین سوژه اصلی رسانه ها شد ،نمایندگان هم در مصاحبه های مختلف از کم و زیاد شدن امضاء های استیضاح گفتند.در یکی از این اظهار نظر ها .....(خبر)
(ادامه)
بهترین ورزش برای مغز چیست؟
دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که ورزش علاوه بر سلامت جسمی برای مغز نیز مفید می باشد و با آزمایش هایی که انجام داده اند “بهترین ورزش مغز” را یافته و فواید آن را منتشر کرده اند.(ادامه)
سیاست دستگاه قضایی حمایت از تولیدکنندگان واقعی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سیاست دستگاه قضایی استان حمایت از تولیدکنندگان واقعی است.(ادامه)
تعاونی های مازندران در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی حرکت کنند
مدیرکل تعاون مازندران خواستار تعیین تکلیف تعاونی های راکد شد و گفت: حرکت تعاونی ها در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی باشد.(ادامه)
کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی در این منطقه خبر داد.(ادامه)
واکنش معاون وزیر ورزش به لغو بازی ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه‌ریزی کرده بود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.