.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد. درگیری منافقین در پی نحوه فراری دادن اعضا به کانادا/ برخی از تروریست ها به آلمان می‌روند
با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.(ادامه)
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد. چرا خاک کربلا «تربت» شده است؟
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد.(ادامه)
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: بیش از ۲۷ درصد تولید ناخالص داخلی دنیا را کشور‌های بریکس تامین می‌کنند و دولت باید بریکس و ظرفیت‌ها آن را جدی بگیرد. مزایای عضویت دائمی ایران در بریکس چیست؟
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: بیش از ۲۷ درصد تولید ناخالص داخلی دنیا را کشور‌های بریکس تامین می‌کنند و دولت باید بریکس و ظرفیت‌ها آن را جدی بگیرد.(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
دبیرکل جبهه پایداری گفت: کمیته سیاسی جبهه پایداری نشست های انتخابی خود را از هفته‌های پیش آغاز کرده است. تشریح فعالیت انتخاباتی جبهه پایداری از سوی آقاتهرانی
دبیرکل جبهه پایداری گفت: کمیته سیاسی جبهه پایداری نشست های انتخابی خود را از هفته‌های پیش آغاز کرده است.(ادامه)
درگیری جدید میان اعضای منافقین بر سر کانادا رفتن
(ادامه)
کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی حملۀ تروریستی شاهچراغ بازداشت شد / ۱۹۶ تروریست تکفیری بین دو حادثه حرم معدوم یا بازداشت شدند / انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی کاملاً معنادار است ....(خبر)
(ادامه)
بوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: پیشنهاد شد که این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود. این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه براساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. همچنین احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود. بیش از ۱۵ نفر درخواست بررسی لایحه حجاب بر اساس «اصل ۸۵» را ثبت کرده اند؛ این درخواست هفته آینده به رای گذاشته می‌شود / در صورت موافقت نمایندگان، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه تشکیل می‌شود / نفرات این کمیسیون باید از میان کمیسیون‌های قضایی، حقوقی، فرهنگی و احتمالا اجتماعی باشند / ۷۳ درصد اعضای فراکسیون به بررسی لایحه حجاب به صورت «اصل ۸۵» رأی مثبت دادند(خبر)
بوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: پیشنهاد شد که این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود. این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه براساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. همچنین احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: حدود ۸۵ درصد کمردردهای حاد و مزمن به دلیل نحوه فعالیت نامناسب و نشستن طولانی مدت بروز پیدا می‌کنند. کمردرد مزمن؛ دردسر پشت میزنشین‌ها
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: حدود ۸۵ درصد کمردردهای حاد و مزمن به دلیل نحوه فعالیت نامناسب و نشستن طولانی مدت بروز پیدا می‌کنند.(ادامه)
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای نگهبان امروز برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه شورا با رأی اعضا برای یک سال دیگر ابقا شدند. آیت‌الله جنتی در دبیری شورای نگهبان ابقا شد
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای نگهبان امروز برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه شورا با رأی اعضا برای یک سال دیگر ابقا شدند.(ادامه)
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود. جداسازی واگن‌های مترو برای بانوان و آقایان و تاکید بر رعایت حجاب در مترو
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود.(ادامه)
رفتار تحقیرآمیز دولت‌های غربی با اوکراین و رئیس جمهور آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. کودک گمشده در سیرک ناتو!
رفتار تحقیرآمیز دولت‌های غربی با اوکراین و رئیس جمهور آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.(ادامه)
اهدای خون در مقایسه با حجامت امر پسندیده‌تری است و با اهدای خون می‌توان به بیماران خاص کمک شایانی کرد. آیا خروج خون کثیف از بدن با حجامت، صحت دارد؟
اهدای خون در مقایسه با حجامت امر پسندیده‌تری است و با اهدای خون می‌توان به بیماران خاص کمک شایانی کرد.(ادامه)
منفورترین فرد اپوزیسیون مشخص شد
(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر تعیین پول واحد برای کشورهای عضو پیمان شانگهای، گفت: پول واحد شانگهای به آقایی دلار بر اقتصاد جهان پایان می‌دهد. شانگهای چگونه می‌تواند به آقایی دلار در ایران پایان دهد؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر تعیین پول واحد برای کشورهای عضو پیمان شانگهای، گفت: پول واحد شانگهای به آقایی دلار بر اقتصاد جهان پایان می‌دهد.(ادامه)
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم. فرصت‌هایی که شانگهای در حوزه انرژی برای ایران ایجاد کرده است؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
آلمان و اتریش با ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین مخالفت کرده و نسبت به تبعات آن برای غیرنظامیان هشدار دادند. مخالفت صریح آلمان و اتریش با ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین
آلمان و اتریش با ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین مخالفت کرده و نسبت به تبعات آن برای غیرنظامیان هشدار دادند.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
عضو جبهه اصلاحات گفت: آذر منصوری در جلسه امروز با رأی اعضا، به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد. رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد +عکس
عضو جبهه اصلاحات گفت: آذر منصوری در جلسه امروز با رأی اعضا، به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد.(ادامه)
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند. تروریست‌های کومله چرا به جان هم افتادند؟
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.(ادامه)
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد. عزم جدّی برای اتمام توسعه و تکمیل کتابخانه شهید کشوری کیاکلا
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد.(ادامه)
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود. طعم کتاب و کسب مهارت در کتابخانه‌های عمومی مازندران
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود.(ادامه)
اتاق بازرگانی باید توسط تجار موفق اداره شود/ اتاق حیات خلوت جمع خاصی نیست/ با مدیریت جهادی در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم
شمال نیوز: کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران گفت: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
نجف‌پور کردی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١۴٠١ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: سود مصوب مجمع بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شده است. واریزی جدید به حساب این فرهنگیان
نجف‌پور کردی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١۴٠١ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: سود مصوب مجمع بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شده است.(ادامه)
فرآیند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مازندران از شنبه آغاز خواهد شد. آغاز فرآیند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی از شنبه
فرآیند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مازندران از شنبه آغاز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.