.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد. تخلفات اعضای شورای شهر به دستگاه های نظارتی و قضایی گزارش می شود
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
تحول اقتصادی؛ پیچ آخر رونق اقتصادی است/ قرار گرفتن مازندران در مسیر تولید
استاندار مازندران گفت: به همت دولت مردمی و شخص رئیس جمهور و به گواه کارشناسان اقتصادی داخلی و خارجی بزرگترین تحول اقتصادی ایران پس از سالیان طولانی انجام شد و این پیچ آخر برای رونق اقتصادی است.(ادامه)
شمال نیوز : شورای هیات های مذهبی به عنوان نماینده بخش مهمی از فعالان دینی و مذهبی جامعه مطرح هستند و قوت آنان منجر به اجرای برنامه‌های عمیق و اثرگذار می‌شود و .... “مرقانون” در انتخابات شورای هیات های مذهبی سوادکوه اجرا شود / حذف سلیقه ای یک نیروی مردمی و توانمند قابل قبول نیست
شمال نیوز : شورای هیات های مذهبی به عنوان نماینده بخش مهمی از فعالان دینی و مذهبی جامعه مطرح هستند و قوت آنان منجر به اجرای برنامه‌های عمیق و اثرگذار می‌شود و ....(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
چه کسانی می‌توانند دز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟
طبق اعلام وزارت بهداشت، دز چهارم واکسن کرونا با در نظر گرفتن شرایطی قابل تزریق است.(ادامه)
حکم قطعی گل‌محمدی به زودی اعلام می‌شود
عضو کمیته استیناف از بررسی پرونده یحیی گل‌محمدی و صدور حکم آن در هفته جاری خبر داد. (ادامه)
شایع‌ترین عامل عفونت‌های قارچی
متخصص قارچ شناسی پزشکی، در ارتباط با اثرات عفونت‌های قارچی سیستمیک بر سلامت بدن و همچنین، اهمیت تشخیص آزمایشگاهی این عفونت‌ها، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس از انتقاد اعضای این فراکسیون از افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت. گرانی کالاهای اساسی بی دلیل است/ دولت حل مشکلات معیشتی را در دستورکار خود قرار دهد
شمال نیوز : سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس از انتقاد اعضای این فراکسیون از افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس خانه صمت مازندران گفت: مشکل اقتصادی آن بوده که هرچند به سمت خصوصی سازی رفتیم ولی در عمل به رانت و رانت بازی تبدیل شده است. خصوصی سازی در عمل به رانت بازی تبدیل شده است
شمال نیوز: رئیس خانه صمت مازندران گفت: مشکل اقتصادی آن بوده که هرچند به سمت خصوصی سازی رفتیم ولی در عمل به رانت و رانت بازی تبدیل شده است.(ادامه)
شورای شهر ساری کوتاه آمد/ادامه گروکشی های اعضا
شورای شهر ساری پس از مدت ها کش وقوس و بحث وجدل درباره ماندن یا رفتن شهردار به اجماع رسیدند و تغییر مدیریتی را در حاضر صلاح ندانستند.(ادامه)
مهدی رحمتی هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک شد
مهدی رحمتی هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت. (ادامه)
وزیر کار با بیان اینکه دستمزد کارگران هیچ‌گاه منجر به افزایش تورم نشده است، گفت: با توجه به اینکه سال آینده رونق تولید خواهیم داشت بنابراین احتمال تعدیل کارگران به دلیل افزایش دستمزد کم است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
تبریک رییس AFC به سرپرست فدراسیون فوتبال
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در تماس تلفنی انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان را تبریک گفت.(ادامه)
 نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد. از دودستگی در روزهای حساس پایان سال تا تصمیمات فراتر از قانون مخالفان شهردار ساری
نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد.(ادامه)
زمان برگزاری نشست برکناری رسمی عزیزی خادم
فدراسیون فوتبال به طور رسمی زمان برگزاری نشست هیات رئیسه جهت برکناری شهاب الدین عزیزی خادم را اعلام کرد.(ادامه)
روزشمار انقلاب: ۱۴ بهمن ۱۳۵۷
جریانات و حاشیه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، به خصوص در دی و بهمن ۵۷ بسیار زیاد، جالب و شنیدنی بوده و هست.(ادامه)
بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی در مازندران
مشکلات ۵ واحد تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی شد.(ادامه)
عوارض خطرناک استفاده از استامینوفن
استامینوفن کدئین یک داروی ترکیبی برای تسکین درد است اما با این حال می تواند عوارض خطرناکی از جمله منجر به مرگ داشته باشد.(ادامه)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد! چرایی های رد کارزار الحاق گردنه حیران به اردبیل(يادداشت)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد!(ادامه)
برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در اردیبهشت سال آینده
نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در نیمه دوم اردیبهشت سال آینده خبر داد.(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود/ به هیچ وجه قیمت کالاها نباید افزایش پیدا کند/ جریان‌هایی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند/ لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون جدید، واحد و عادلانه‌ای....(خبر)
(ادامه)
مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی دارو
سخنگوی کمیسیون تلفیق: اعضا معتقدند منابع تامین دارو در بودجه ۱۴۰۱ کافی نیست و زیرساخت‌های لازم برای حذف ارز دارو مهیا نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: طحان نظیف گفت: سوالات و ابهاماتی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان داریم که در حال بررسی‌ آن هستیم و بزودی نظر خود را درباره‌ آن اعلام می‌کنیم. آیت الله جنتی از ریاست شورای نگهبان کنار می رود؟ سخنگوی شورا پاسخ داد
شمال نیوز: طحان نظیف گفت: سوالات و ابهاماتی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان داریم که در حال بررسی‌ آن هستیم و بزودی نظر خود را درباره‌ آن اعلام می‌کنیم.(ادامه)
رهایی یک محکوم از اعدام در شب شهادت حضرت زهرا (س) در بابل
رئیس کل دادگستری مازندران از راهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با اعلام رضایت اولیای دم در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بابل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: طرح سوال از شهردار ساری که از هفته‌ها قبل زیر سایه بیماری شهردار مورد برسی قرار گرفته بود و در آخر با مصوب استعلام به جلسه بعد موکول شده بود، در هجدهمین جلسه دوباره مورد بررسی و بحث مجدد قرار گرفت.

شعبانی خطاب به موافقان استیضاح : در این شهر به شهردار زندان رفته دوماه فرصت بازگشت داده شد اما به شهردار بیمار یک هفته فرصت پاسخگویی نمی دهید ؟!
شمال نیوز: طرح سوال از شهردار ساری که از هفته‌ها قبل زیر سایه بیماری شهردار مورد برسی قرار گرفته بود و در آخر با مصوب استعلام به جلسه بعد موکول شده بود، در هجدهمین جلسه دوباره مورد بررسی و بحث مجدد قرار گرفت. (ادامه)
یک استقلالی مدیرعامل هوادار شد
سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه هوادار انتخاب شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.