.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت



بلاخره امیکرون در مرزهای ایران شناسایی شد، ویروسی که علیرغم کشندگی کمتر نسبت به نوع دلتا اما میزان سرایت بالایی دارد. با وجود کشندگی کمتر چرا باید از امیکرون ترسید؟
بلاخره امیکرون در مرزهای ایران شناسایی شد، ویروسی که علیرغم کشندگی کمتر نسبت به نوع دلتا اما میزان سرایت بالایی دارد. (ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه علی لاریجانی در مورد ردصلاحیتش گفت: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل .... واکنش شورای نگهبان به نامه رد صلاحیت علی لاریجانی/ انتخابات ۶ ماه است که تمام شده است
سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه علی لاریجانی در مورد ردصلاحیتش گفت: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل ....(ادامه)
شمال نیوز: محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در جلسه اضطراری امروز ضمن تایید مشاهده سویه جدید کرونا در کشور از سوی همه اعضا درخصوص تدوین پروتکل های جدید بهداشتی ... اُمیکرون وارد ایران شد
شمال نیوز: محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در جلسه اضطراری امروز ضمن تایید مشاهده سویه جدید کرونا در کشور از سوی همه اعضا درخصوص تدوین پروتکل های جدید بهداشتی ...(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان / توانمند سازی ۸۳۲ نفر از بانوان فارغ التحصیل مازندران
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. (ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
نمایندگان مجلس نباید ابایی از شفافیت داشته باشند و بهتر است به این مسئله توجه کنند که اگر مجلس در شفافیت پیش قدم باشد، ممکن است بتواند برخی از مجموعه‌ها و نهادها را هم ملزم به شفافیت کند ....(خبر)
(ادامه)
نماینده مردم بابل در مجلس در حساب توئیتری خود به حواشی نماز خواندنش در جلسه با وزیر واکنش نشان داد. واکنش توئیتری نماینده بابل درباره اقامه نماز در جلسه با وزیر خارجه + عکس
نماینده مردم بابل در مجلس در حساب توئیتری خود به حواشی نماز خواندنش در جلسه با وزیر واکنش نشان داد.(ادامه)
علی باقری: همه مباحث شش دور گذشته قابل مذاکره است
باقری شامگاه دوشنبه بعد از پایان مذاکرات وین در گفتگو خبرنگاران روز نخست مذاکرات وی برای لغو تحریم را سازنده توصیف کرد و گفت که همه مباحث شش دور قبلی مذاکرات قابل مذاکره است. (ادامه)
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با قرائت گزارش این کمیسیون، برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطلوب عنوان کرد و افزود کمیسیون با رای اکثریت اعضا با وزارت نوری موافق است / نوری: جهش به سمت تمدن نوین اسلامی با آموزش و پرورش امکانپذیر است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
واکسن بزنید، خون هم بدید
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، کاهش میزان مراجعه مردم به مراکز اهدای خون را به دلیل سرد شدن هوا تایید کرد. (ادامه)
شمال نیوز :در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی در نجف‌آباد، ویدیوئی از تخریب دیوارهای اطراف محل اجرای پروژه به منظور آزادسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه آزاد توسط نماینده مردم نجف‌آباد منتشر شد. توضیح یک نماینده درباره تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر / یک ماه فرصت داده بودیم
شمال نیوز :در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی در نجف‌آباد، ویدیوئی از تخریب دیوارهای اطراف محل اجرای پروژه به منظور آزادسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه آزاد توسط نماینده مردم نجف‌آباد منتشر شد.(ادامه)
کاهش تراز آب دریای خزر / بروز مشکلات در بنادر روسیه و قزاقستان
مدیرکل مرکز علوم جو و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور از کاهش تراز آب دریای خزر خبر داد که باعث بروز مشکلات زیست محیطی و اختلال در عملیات بندری شده است.(ادامه)
دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد
با تایید اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد.(ادامه)
در جلسه دیروز شورای عالی جمعیت هلال احمر که با حضور اعضا برگزار شد، به موضوع استعفای کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر پرداخته شد. «رئیس جمعیت هلال احمر» استعفا کرد
در جلسه دیروز شورای عالی جمعیت هلال احمر که با حضور اعضا برگزار شد، به موضوع استعفای کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر پرداخته شد.(ادامه)
آیا می‌توان پس از تزریق واکسن کرونا خون اهدا کرد؟
سخنگوی سازمان انتقال خون با تاکید بر نیاز مبرم به همه گروه‌های خونی، شرایط اهدای خون پس از تزریق واکسن کرونا و یا ابتلا به این بیماری را توضیح داد.(ادامه)

پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد. "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شد
پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد.(ادامه)
نمی‌شود پشت‌ درهای بسته یک اصل قانون اساسی را اجرایی کرد/ تمامی ذینفعان به کمیسیون دعوت شوند/ با حوصله، منضبط و حضور فعال کار را پیش ببرید/ نباید تحت فضاسازی گروه‌های خاص و فشارهای خارج از کشور قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
دولت همزمان با در نظر گرفتن تکالیف عدیده برای تشکلهای صنفی، باید اهتمام لازم را برای تخصیص حقوق و منابع مالی لازم داشته باشد. حقوق اصناف را به رسمیت بشناسیم(يادداشت)
دولت همزمان با در نظر گرفتن تکالیف عدیده برای تشکلهای صنفی، باید اهتمام لازم را برای تخصیص حقوق و منابع مالی لازم داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع در حوزه استاندرد خبر داد و گفت: ‌‌۱۲۰۰ واحد تولیدی مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند. ۱۲۰۰ واحد تولیدی استان مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند/ برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع
شمال نیوز: مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع در حوزه استاندرد خبر داد و گفت: ‌‌۱۲۰۰ واحد تولیدی مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند.(ادامه)
خطیب زاده: تغییراتی در ترکیب هیئت مذاکره کننده اعمال می‌شود
سخنگوی وزارت خارجه درباره ترکیب هیئت مذاکره کننده ایران گفت: این موضوع در حال بررسی است طبیعتاً تغییراتی اعمال می‌شود هنوز شکل آن نهایی نشده به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏ همه سرمایه‌های اجتماعی و انسانی ساری پای کار بیایند و به برگزاری بهتر رویداد ۲۰۲۲ کمک کنند
شمال نیوز : نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏(ادامه)
تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران در کمیسیون اقتصادی مجلس
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : چرا از وجود نخبگان و  تحصیلکرده مازنی در سطوح عالیه مدیریت کلان کشوری در دولت سیزدهم استفاده نشده است؟
سهم صفر درصدی مازنی ها از صد منصب اول کشور
شمال نیوز : چرا از وجود نخبگان و تحصیلکرده مازنی در سطوح عالیه مدیریت کلان کشوری در دولت سیزدهم استفاده نشده است؟ (ادامه)


 یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مساله استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان به علت اختلاف نظر در شیوه و نحوه بررسی صلاحیت‌ها بود نه به دلیل مسائل شخصی و صرفا رد صلاحیت برادرش. کنار رفتن برادران لاریجانی از قدرت، اتفاق مطلوبی برای کشور نیست
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مساله استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان به علت اختلاف نظر در شیوه و نحوه بررسی صلاحیت‌ها بود نه به دلیل مسائل شخصی و صرفا رد صلاحیت برادرش. (ادامه)
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس مشخص شد
عسکری امروز و در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شد. (ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به تحولات افغانستان تصریح کرد: موضع خبرگان رهبری در رابطه با مسائل افغانستان، موضع مقام معظم رهبری است. موضع خاتمی درباره روی کار آمدن طالبان در افغانستان
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات افغانستان تصریح کرد: موضع خبرگان رهبری در رابطه با مسائل افغانستان، موضع مقام معظم رهبری است.(ادامه)
علائم ابتلا به کرونا لامبدا چیست؟
لامبدا ویروس جهش یافته و جدیدترین سویه ویروس کرونا که این روزها کل دنیا را نگران کرده است. (ادامه)
نظر مثبت کمیسیون امنیت درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش این کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات را قرائت کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.