.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)
شمال نیوز: نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: نظر این کمیسیون به آقای عبدالملکی به‌عنوان یکی از وزرای جوان با رویکرد انقلابی در گام دوم انقلاب مثبت است. بابایی :نظرمثبت کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس به وزارت عبدالملکی
شمال نیوز: نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: نظر این کمیسیون به آقای عبدالملکی به‌عنوان یکی از وزرای جوان با رویکرد انقلابی در گام دوم انقلاب مثبت است.(ادامه)
ثبت کد بورسی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان تمدید شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از تمدید ثبت کد بورسی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.(ادامه)
استقلال و پرسپولیس بزودی در بورس پذیرش می‌شوند
معاون پذیرش فرابورس ایران گفت: علت طولانی شدن فرآیند عرضه استقلال و پرسپولیس در فرابورس، کندی ساختار تصمیم‌گیری در این شرکت‌ها است. (ادامه)
واکسن‌های کرونا با چه داروهایی تداخل دارند؟
از آنجایی که تزریق واکسن کرونا برای اولین بار در دنیا و کشورمان اتفاق می‌افتد، سوالات زیادی درباره آن برای مردم وجود دارد؛ به عنوان مثال آیا این واکسن با داروهای دیگر تداخل دارد؟ (ادامه)
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای به عنوان نوزدهمین شهردار پایتخت پس از پیروزی انقلاب برگزیدند. در رای گیری امروز و قبل از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران، «علیرضا جاوید»... علیرضا زاکانی با ۱۸ رای رسما شهردار تهران شد
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای به عنوان نوزدهمین شهردار پایتخت پس از پیروزی انقلاب برگزیدند. در رای گیری امروز و قبل از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران، «علیرضا جاوید»...(ادامه)
عضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد. سرپرست شهرداری و هیئت رئیسه شورای شهر آمل معرفی شدند
عضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.(ادامه)
هیئت رئیسه شورای ششم سه شهر شیرگاه، پل‌سفید و آلاشت انتخاب شدند
(ادامه)
یک زن سرپرست شهرداری گزنک آمل شد
شورای اسلامی شهرکوهستانی گزنک از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل سرپرستی شهرداری این شهر را به یک زن واگذارکردند.(ادامه)
همزمان با پایان کار دولت حسن روحانی، هشتگ محاکمه او و وزرایش در شبکه‌های اجتماعی ترند شد. پخش کردن هشتگ محاکمه روحانی و وزرایش در شبکه‌های اجتماعی
همزمان با پایان کار دولت حسن روحانی، هشتگ محاکمه او و وزرایش در شبکه‌های اجتماعی ترند شد. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
ممنوعیت فصلی واردات برنج برداشته شد
با تصویب کارگروه تنظیم بازار ممنوعیت فصلی واردات برنج در سال جاری به منظور تنظیم بازار و تامین نیاز داخلی لغو شد.(ادامه)
ویروس دلتا را با سرماخوردگی اشتباه نگیرید
یک متخصص عفونی گفت: علائم ابتلا به سویه دلتا، شبیه سرماخوردگی شدید است. (ادامه)
شمال نیوز: ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد. راه‌اندازی سامانه معرفی مدیران دولت سیزدهم به رئیس جمهور منتخب
شمال نیوز: ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب از انحلال شورای شهر دوره پنجم  این شهر خبر داد و گفت: ۷ تن از اعضای این شورا به اتهام ارتشاء بازداشت شده اند. انحلال یک شورای شهر دیگر/همه اعضا به اتهام ارتشاء دستگیرشدند
دادستان عمومی و انقلاب از انحلال شورای شهر دوره پنجم این شهر خبر داد و گفت: ۷ تن از اعضای این شورا به اتهام ارتشاء بازداشت شده اند.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
تایید صلاحیت ۱۵۸ داوطلب شورای شهرهای آمل
فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: بنابراعلام اسامی تایید صلاحیت شده‌ها از مجموع ۲۰۴ نفر ثبت نام شده در نهایت ۱۵۸ نفر تایید و ۴۶ نفر رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ، اعضا و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند. استعفای رئیس ، اعضا و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران
شمال نیوز: رئیس ، اعضا و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند.(ادامه)
گزارش داماد، فرزندان و همسر علی لاریجانی به رهبر انقلاب
نماینده سابق مجلس گفت: داماد، بچه‌ها و همسر علی لاریجانی، اطلاعات را به رهبری رساندند و ایشان احساس کردند که در حق این خانواده ظلم شده است و ثابت شد که گزارش‌ها دروغ بوده است. (ادامه)
واکنش جبهه اصلاحات به نامه مهرعلیزاده
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد، تاکید کرد: آرا اعضا مخفی و کتبی بوده است. کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد، تاکید کرد: آرا اعضا مخفی و کتبی بوده است.(ادامه)
زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تغییر برنامه مناظره های انتخاباتی به دلیل همزمانی با مسابقات فوتبال خبر داده است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری : داوطلبان انتخابات قوانین و اخلاق را رعایت کنند
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه با فعالان مجازی که فضای انتخابات را ملتهب کنند برخورد قانونی می‌شود از داوطلبان خواست درتمامی مراحل انتخابات، قوانین واخلاق را رعایت کنند.(ادامه)
۸ محکوم به قصاص در مازندران رهایی یافتند
رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی هشت محکوم به قصاص از پای چوبه دار از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری :تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در استان خبر داد.(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد.
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد. (ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود. کدخدایی: سه شنبه، برگزاری جلسه نهایی برای بررسی صلاحیت‌ها
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.(ادامه)
یاد میناوند، انصاریان و یاوری در کنگره فیفا
در مراسم کنگره فیفا که با حضور ۲۰۸ کشور به صورت آنلاین برگزار شد به ایرانی ها ادای احترام شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.812 seconds.