.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند. پیغام ویژه و عجیب به سرمربی استقلال!
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.(ادامه)
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند. انتخابات مجلس تناسبی می‌شود؟/ منظور از انتخابات تناسبی چیست؟
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران  گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد. اسفندیاری : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال به سایر بیمه‌های دولتی را دارد/ همه خدمات درمانی بیمه سلامت مشمول بیمه شدگان این صندوق نیز می‌شود
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد.(ادامه)
 رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به واگذاری‌های بی‌ضابطه اراضی ملی ‌در شمال گفت: مدیران مازندرانی از تخلفات و تغییر کاربری‌ها خبر ندارند. بی‌اطلاعی مدیران از تغییر کاربری‌ اراضی ملی / واگذاری‌های بی‌ضابطه اراضی ملی ‌در شمال
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به واگذاری‌های بی‌ضابطه اراضی ملی ‌در شمال گفت: مدیران مازندرانی از تخلفات و تغییر کاربری‌ها خبر ندارند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود. انتخابات مجلس در تهران به صورت «تناسبی» برگزار می‌شود / هر داوطلب می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شود / رأی‌دهندگان می‌توانند به نامزد‌های منفرد یا یک «فهرست» رای دهند / تعداد منتخبان هر «فهرست» بر اساس درصد رای آن فهرست تعیین می‌شود(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز:  

دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. گزینه‌های احتمالی هیات رئیسه مجلس یازدهم در ایستگاه چهارم
شمال نیوز: دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
گزینه‌های نامزدی هیئت رئیسه چهارم مجلس مشخص شدند/ نماینده مازندرانی برای چهارمین بار در لیست گزینه ها /قالیباف تنها نامزد فراکسیون اکثریت برای ریاست(خبر)
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است. (ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)

رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری دستور داد در کوتاه ترین زمان .....


سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد. دستور ویژه سرپرست آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف رتبه‌بندی معلمان/ صحرایی: مسأله رتبه بندی معلمان با جدیت دنبال و تا اعلام وصول و تعیین تکلیف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به طور ویژه پیگیری می‌شود(خبر)
رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری دستور داد در کوتاه ترین زمان ..... سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.(ادامه)

"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند. پهلوان «خلیل عقاب» درگذشت
"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند.(ادامه)
با گذشت ۲۴ ساعت از انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه مشخص شد کریمی به هیچ وجه علاقه ای به جانشینی فتح‌الله‌زاده نداشته است. افشای اتفاقات جلسه استعفای مدیرعامل استقلال
با گذشت ۲۴ ساعت از انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه مشخص شد کریمی به هیچ وجه علاقه ای به جانشینی فتح‌الله‌زاده نداشته است.(ادامه)
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد.

«یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن» ادارات کلید خورد / پرداخت «بن کمک هزینه خرید مانتو و شلوار اداری»
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد. (ادامه)
آقامجتبی تهرانی گفت: امشب باید بگوییم هرچه خیر است، خدایا نصیب من کن و از سویی هرچه شر است، از من دور کن. امشب باید این را از خدا بخواهیم. شب قدر از خدا چه بخواهیم؟
آقامجتبی تهرانی گفت: امشب باید بگوییم هرچه خیر است، خدایا نصیب من کن و از سویی هرچه شر است، از من دور کن. امشب باید این را از خدا بخواهیم.(ادامه)
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند. مخالفت هیات مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

ماموریت ویژه رئیسی به وزیر کار برای اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد. (ادامه)
دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
در دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان آمده است: «برای عبادت در ماه مبارک رمضان دعا کنید که خداوند توفیق عبادت را به ما بدهد، در این ماه از خداوند بخواهیم که بتوانیم روزه خاص بگیریم یعنی اعضا و جوارحمان هم روزه باشند.»(ادامه)


فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

حجاب در محیط‌های عمومی را با دقت بیشتری رعایت کنید / سرنشینان وسایل نقلیه و افرادی که از فضای پارک‌ها استفاده می‌کنند از تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی اجتناب کنند(خبر)
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
پس از کش‌وقوس‌های فراوان و ماه‌ها بلاتکلیفی، روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوست و AFC آن را تایید کرد. فدراسیون فوتبال روسیه طی ماه‌های اخیر به‌واسطه مشکلاتی که پس از جنگ با اوکراین برایشان به‌وجود آمده بود درخواست انتقال از اتحادیه فوتبال اروپا به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به AFC داد، اما بلاتکلیفی برای فدراسیون فوتبال روسیه شرایط آن‌ها را پیچیده می‌کرد. با اعلام AFC، فوتبال روسیه به آسیا پیوست
پس از کش‌وقوس‌های فراوان و ماه‌ها بلاتکلیفی، روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوست و AFC آن را تایید کرد. فدراسیون فوتبال روسیه طی ماه‌های اخیر به‌واسطه مشکلاتی که پس از جنگ با اوکراین برایشان به‌وجود آمده بود درخواست انتقال از اتحادیه فوتبال اروپا به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به AFC داد، اما بلاتکلیفی برای فدراسیون فوتبال روسیه شرایط آن‌ها را پیچیده می‌کرد.(ادامه)
سرمربی کنونی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از بازی امروز این تیم با نفت مسجد سلیمان رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود. قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد/ نبی سرپرست می ماند
سرمربی کنونی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از بازی امروز این تیم با نفت مسجد سلیمان رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.(ادامه)

سخنگوی هیأت دولت با طرح این سوال که چرا یک نفر باید ۳۰ سال وزیر باشد و هنوز طلبکار؟ میانگین سنی هیأت وزیران دولت سیزدهم ، نسبت به دولت سابق را ۱۰ سال جوانتر برشمرد. سخنگوی دولت: چرا یک نفر باید ۳۰ سال وزیر باشد و هنوز طلبکار؟
سخنگوی هیأت دولت با طرح این سوال که چرا یک نفر باید ۳۰ سال وزیر باشد و هنوز طلبکار؟ میانگین سنی هیأت وزیران دولت سیزدهم ، نسبت به دولت سابق را ۱۰ سال جوانتر برشمرد.(ادامه)
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد. نحوه سازماندهی و پشتیبانی عناصر داعش در ایران / در دادگاه عاملین حادثه شاهچراغ چه گذشت؟
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد. جزئیات جدید افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان / حقوق مددجویان، کمیته امداد و سربازان چقدر اضافه می شود؟
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.(ادامه)
مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اعضای یک خانواده بابلی را روانه بیمارستان کرد
(ادامه)
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.
محمد حسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد. (ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.