.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ انتقال مادر باردار با قایق در «گمیشان»
انتقال مادر باردار توسط نیروهای مرکز بهداشت و اورژانس ۱۱۵ توسط قایق در گمیشان (ادامه)
تردد از رودهن به آمل ممنوع شد
2019 رییس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد از رودهن به سوی آمل خبر داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران ۵ استان غربی کشور در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داد. آماده باش کامل به استانداران ۵ استان کشور
سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران ۵ استان غربی کشور در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داد.(ادامه)
عکس/ ماشین عروس در میان خیابان‌های آبگرفته آق قلا!
(ادامه)
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ترافیک در محور کرج- چالوس حدفاصل «گنجسر» تا مرزن آباد و محور تهران- آمل حدفاصل تونل «وانا» تا «بایجان» سنگین است. ترافیک در برخی محدوده های محورهای هراز و چالوس سنگین است
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ترافیک در محور کرج- چالوس حدفاصل «گنجسر» تا مرزن آباد و محور تهران- آمل حدفاصل تونل «وانا» تا «بایجان» سنگین است.(ادامه)
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدیریت دقیقی برای توزیع امکانات در مناطق سیل زده وجود ندارد. سردار غیب‌پرور: مدیریت دقیقی برای توزیع امکانات در مناطق سیل زده وجود ندارد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدیریت دقیقی برای توزیع امکانات در مناطق سیل زده وجود ندارد.(ادامه)
بازدید سردار غیب پرور از مناطق سیل زده گلستان+ تصاویر
سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان از مناطق سیل زده گلستان شامل آق‌قلا، گمیشان و سیمین شهر به صورت هوایی بازدید کردند.(ادامه)
با تصمیمی که به طور رسمی که فدراسیون فوتبال ایران و کمیته داوران اتخاذ کرده‌اند، دربی 89 داور باران خواهد شد! تصمیم عجیب و جنجالی برای دربی 89، فاش شد!
با تصمیمی که به طور رسمی که فدراسیون فوتبال ایران و کمیته داوران اتخاذ کرده‌اند، دربی 89 داور باران خواهد شد!(ادامه)
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ضمن قدردانی از تلاش استاندار مازندران یادآر شد: مردم چهل سال است که در صحنه حضور دارند و ما باید بتوانیم مسائل و مشکلات آنها را حل کنیم.مازندران و گلستان خسارات سنگینی از سیل را تحمل کردند با این وجود مردم صبوری کردند و لازم می‌دانم از مسؤولان بخواهم کمک کنند. ‎ آیت‌الله طبرسی: دولت نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشد
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ضمن قدردانی از تلاش استاندار مازندران یادآر شد: مردم چهل سال است که در صحنه حضور دارند و ما باید بتوانیم مسائل و مشکلات آنها را حل کنیم.مازندران و گلستان خسارات سنگینی از سیل را تحمل کردند با این وجود مردم صبوری کردند و لازم می‌دانم از مسؤولان بخواهم کمک کنند. ‎(ادامه)
جلوگیری از تعرض به رودخانه ها اولویت کاری در مازندران است
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: جلوگیری از تعرض به رودخانه های مازندران که بخش اصلی عامل سیلاب است، اولویت اصلی وزارت راه وشهرسازی است. ‎(ادامه)
تصویری ناراحت‌کننده از سیل در گلستان/ پیکر مادر دو شهید با قایق تشییع شد
کانال محلی شهر آق‌قلا نوشت: پیکر مادر شهیدان "ارازمحمد" و "عبدالرحمن" حبیب لی به دلیل سیل در آق قلا با قایق تشییع و به محل خاکسپرای حمل شد. (ادامه)
شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درجریان سفر به استان مازندران، با حضور در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، ...

جهانگیری: دولت در مرحله بازسازی در کنار مردم سیل زده خواهد بود
شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درجریان سفر به استان مازندران، با حضور در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، ... (ادامه)
وزیر راه: سیل گلستان بی‌سابقه بود
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد، سیل گلستان با این دبی آب در این منطقه سابقه تاریخی ندارد؛ بنابراین هرجا پل و آبرفتی که در این منطقه پیش‌بینی کردیم با مفروضات فعلی اعتبار ندارد و باید پل و آبرفت‌ها را با مفروضات جدید بازبینی کنیم.(ادامه)
تصاویر/ بازدید رئیس مجلس از مناطق سیل زده ساری و میاندورود
رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندارمازندران، برخی نمایندگان مردم مازندران در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی روز شنبه از مناطق سیل زده مازندران بازدید کردند.(ادامه)
برآورد میزان خسارت سیل مازندران تا ۱۰ روز آینده
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از برآورد میزان خسارت سیل مازندران تا ۱۰ روز آینده خبر داد.(ادامه)

سیلابهای روزهای اخیر بیشتر مناطق شهر آق‌قلا را بیش از یک متر دچار آب‌گرفتگی کرده است و مردم مشغول به ترک منازل خود هستند.کمبود امکانات امدادی و غیبت مسئولان، کمبود مواد غذایی و دارو در شهر مشاهده می‌شود.مردم سیل‌زده نیاز به مواد غذایی، لباس گرم، پتو و امکانات اولیه دارند.
سیل‌زدگان همچنان غرق در مشکلات(خبر)
سیلابهای روزهای اخیر بیشتر مناطق شهر آق‌قلا را بیش از یک متر دچار آب‌گرفتگی کرده است و مردم مشغول به ترک منازل خود هستند.کمبود امکانات امدادی و غیبت مسئولان، کمبود مواد غذایی و دارو در شهر مشاهده می‌شود.مردم سیل‌زده نیاز به مواد غذایی، لباس گرم، پتو و امکانات اولیه دارند. (ادامه)
مخفی کاری دولت در واگذاری جزیره کیش به چینی ها؟/ سکوت مدیران ارشد
در حالی چند ماه از مطرح شدن موضوع واگذاری جزیره کیش در قالب قرارداد بلند مدت به چینی ها می گذرد که در این بین مدیران ارشد سازمان مناطق آزاد در این باره سکوت کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : رییس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: دیگر سربازان مناطق سیل زده که محل سکونت انها آسیب چندانی ندیده است نیز به یک هفته مرخصی اضطراری فرستاده می شوند..... اعزام سربازان مشمول مناطق سیل زده به تعویق افتاد+ اسامی شهرها
شمال نیوز : رییس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: دیگر سربازان مناطق سیل زده که محل سکونت انها آسیب چندانی ندیده است نیز به یک هفته مرخصی اضطراری فرستاده می شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور را مأمور می‌نمایم که با حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد ارزیابی و نظارت جدی و دقیق قرار دهند و.... دستور مهم آیت الله رئیسی در پی وقوع سیل مازندران و گلستان
شمال نیوز : رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور را مأمور می‌نمایم که با حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد ارزیابی و نظارت جدی و دقیق قرار دهند و....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری شنبه شب برای بازدید از مناطق سیل زده مازندران از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد این استان شد..... معاون اول رئیس جمهوری وارد مازندران شد
شمال نیوز : شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری شنبه شب برای بازدید از مناطق سیل زده مازندران از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد این استان شد.....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت :  دستگاه قضائی پس از پایان این بحران، مدیرانی را که نتیجه کوتاهی و سوءمدیریت آن‌ها خسارت به مردم را تشدید کرد، تحت پیگرد قرار می‌دهد..... رئیس کل دادگستری : برای مدیران متخلف در سیلاب تشکیل پرونده می شود
شمال نیوز : وی گفت : دستگاه قضائی پس از پایان این بحران، مدیرانی را که نتیجه کوتاهی و سوءمدیریت آن‌ها خسارت به مردم را تشدید کرد، تحت پیگرد قرار می‌دهد.....(ادامه)
 طبق پیش بینی تغییرات جوی در جاده‌ها و راهداری احتمال وقوع سیلاب در دیگر استان‌های کشور نیز وجود دارد. احتمال وقوع سیلاب در استان‌های دیگر کشور
طبق پیش بینی تغییرات جوی در جاده‌ها و راهداری احتمال وقوع سیلاب در دیگر استان‌های کشور نیز وجود دارد.(ادامه)
کاوه رضایی لژیونر فوتبال ایران در لیست فروش کلوب بروژ قرار گرفته است. قیمت کاوه رضایی برای تیم‌های ایرانی مشخص شد
کاوه رضایی لژیونر فوتبال ایران در لیست فروش کلوب بروژ قرار گرفته است.(ادامه)
مدیرعامل آبفای مازندران گفت: بروز سیل در استان مازندران به تاسیسات آبرسانی در شهرستانهای مختلف آسیب جدی وارد کرد. سیل به تاسیسات آبرسانی در مازندران آسیب جدی وارد کرد
مدیرعامل آبفای مازندران گفت: بروز سیل در استان مازندران به تاسیسات آبرسانی در شهرستانهای مختلف آسیب جدی وارد کرد.(ادامه)
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از توزیع 15 هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان خبر داد. :۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین سیل زدگان توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از توزیع 15 هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان خبر داد.(ادامه)
خبر بد برای آبی‌ها در آستانه دربی!
(ادامه)
معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در پی بروز سیل در مازندران ، 5 روستا به صورت کامل و 4 روستا به صورت نیمه تخلیه شدند. بر اثر وقوع سیل 5 روستا در مازندران تخلیه شدند
معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در پی بروز سیل در مازندران ، 5 روستا به صورت کامل و 4 روستا به صورت نیمه تخلیه شدند.(ادامه)
مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند و در شبکه تلفن همراه با قطعی و اختلال گسترده مواجه هستند. اختلال گسترده تلفن همراه در روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری
مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند و در شبکه تلفن همراه با قطعی و اختلال گسترده مواجه هستند.(ادامه)
اجازه آیت‌الله مکارم برای اختصاص قسمتی از وجوهات به سیل زدگان
(ادامه)
وزیر اقتصاد: استاندار گلستان ناچار بود به سفر خارجی برود!
وزیر امور اقتصادی و دارایی رسانه‌ها را برای پرداختن به غیبت سیدمناف هاشمی و حضورش در یک سفرخارجی در زمان وقوع سیل، متهم به سیاسی‌کاری کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.