.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نظر یک استاد دانشگاه تهران درباره علت سیل استان گلستان
یک استاد دانشگاه تهران جنگل‌تراشی‌ها و ورود رسوبات به رودخانه‌ها را عامل سیلاب‌های اخیر شمال ایران دانست و از مجلس شورای اسلامی، بدون توجه به سود شرکت‌های جنگل‌تراش، خواستار تصویب طرح تنفس جنگل‌ها شد.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: خوشبختانه توانستیم با استفاده از بیل‌های مکانیکی دهنه گرگان رود را باز کنیم و تخلیه آب در این مسیر شدت بیشتری به خود گرفت. دهنه رودخانه گرگان‌رود لایروبی شد
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: خوشبختانه توانستیم با استفاده از بیل‌های مکانیکی دهنه گرگان رود را باز کنیم و تخلیه آب در این مسیر شدت بیشتری به خود گرفت.(ادامه)
وجود تفاوت‌ها و تفاهم‌ها در میان زوجین از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر چگونگی پیشبرد روابط عاطفی آن هاست که باید به این موضوع توجه ویژه شود. بنای زندگی مشترک زوجین بر تفاهم استوار است یا تفاوت؟
وجود تفاوت‌ها و تفاهم‌ها در میان زوجین از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر چگونگی پیشبرد روابط عاطفی آن هاست که باید به این موضوع توجه ویژه شود.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت ۷۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد. نوبخت خبر داد: پرداخت ۷۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت ۷۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد.(ادامه)
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود. علت افزایش وزن در ایام نوروز
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود.(ادامه)
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه دولت‌ها بعد از مدتی مقابل دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی گارد گرفتند البته دستگاه قضایی معصوم نیست اما کوبیدن آن هم به نفع دولت و مبارزه با فساد نیست. البته رؤسای جمهور آلوده نبوده و در زمره دست‌پاک ترین رؤسای جمهور دنیا هستند. باید جهانگیری را به دلیل دلار ۴۲۰۰ تومانی محاکمه کرد/ روحانی و ظریف درباره برجام اشتباه کردند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه دولت‌ها بعد از مدتی مقابل دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی گارد گرفتند البته دستگاه قضایی معصوم نیست اما کوبیدن آن هم به نفع دولت و مبارزه با فساد نیست. البته رؤسای جمهور آلوده نبوده و در زمره دست‌پاک ترین رؤسای جمهور دنیا هستند.(ادامه)
کمیته ملی ریشه‌یابی سیلاب تشکیل می‌شود
رئیس جمهور از تشکیل کمیته ملی ریشه‌یابی سیلاب با هدف انجام اقدامات کوتاه‌ و بلندمدت خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان انتقال خون، میزان ذخیره خون در ایام نوروز را مطلوب دانست و گفت: در حال حاضر میزان ذخیره خون در کشور، ۶ برابر مصرف روزانه است. ذخیره خون در کشور ۶برابر مصرف روزانه/در مناطق سیل زده مشکل نداریم
مدیرعامل سازمان انتقال خون، میزان ذخیره خون در ایام نوروز را مطلوب دانست و گفت: در حال حاضر میزان ذخیره خون در کشور، ۶ برابر مصرف روزانه است.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: پیکر جان‌باختگان پس از تشریفات پزشکی قانونی برای پذیرش به بخش خدمات بار جمهوری اسلامی فرودگاه تحویل و از آن طریق به شهرهایی که به آن‌ها پرواز داریم، ارسال می‌شود..... انتقال پیکر 2 جان‌باخته مازندرانی سیل شیراز به استان
شمال نیوز : وی افزود: پیکر جان‌باختگان پس از تشریفات پزشکی قانونی برای پذیرش به بخش خدمات بار جمهوری اسلامی فرودگاه تحویل و از آن طریق به شهرهایی که به آن‌ها پرواز داریم، ارسال می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : بیاییم کمی انصاف را چاشنی قضاوت هایمان بکنیم. بیاییم اینقدر زود پیام ها و خبرها را باور نکنیم. بیاییم قبل از انتشار هر پست یا مطلبی در هر فضایی قدری دو دو تا چهارتا کنیم..... « مناف هاشمی » را با بتمن و هرکول و سوپرمن اشتباه نگیرید !
شمال نیوز : بیاییم کمی انصاف را چاشنی قضاوت هایمان بکنیم. بیاییم اینقدر زود پیام ها و خبرها را باور نکنیم. بیاییم قبل از انتشار هر پست یا مطلبی در هر فضایی قدری دو دو تا چهارتا کنیم.....(ادامه)
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است.

چه شد به مملكت ما كه هر دمش خبريست /كه داغ قبل نرفته ست داغ تازه تريست ؟
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است. (ادامه)
نخستین استعفای انتخاباتی یک فرماندار پذیرفته شد
حسن ویسمرادی، فرماندار شهرستان روانسر به عنوان نخستین مسؤول اجرایی استان کرمانشاه، به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفاء کرد.(ادامه)
تصاویر/ عروسی زوج سیل زده ولی خوشبخت آق قلایی در محل اسکان موقت
زوج آق قلایی در اقدامی جالب مراسم ازدواج در محل اسکان موقت در روستای محمد آباد گرگان برگزار کردند و با این کار خود نشان دادن با وجود مشکلاتی سخت همچون سیل اخیر زندگی در جریان است. (ادامه)
تصاویر/ خروش سیلاب در پایتخت
بارش مداوم باران در تهران باعث بالا آمدن سطح رودخانه‌ها در مسیل‌ها و آبگرفتگی برخی معابر شد./عکس: مهدی خانلری، فارس(ادامه)
سیل در سمنان یک قربانی گرفت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک خودروی سواری در سیل جنوب سمنان گرفتار شد، گفت: این حادثه متاسفانه یک قربانی گرفت.(ادامه)
آخرین جزئیات از قایق واژگون شده در گمیشان/ ۲ نفر همچنان مفقود
(ادامه)
نکات ساده و مهمی وجود دارد که با رعایت آنها پیش، حین و پس از وقوع سیل می‌توان از خسارات و تلفات آن کاست.
در مواجهه با سیل چه باید کنیم؟(يادداشت)
نکات ساده و مهمی وجود دارد که با رعایت آنها پیش، حین و پس از وقوع سیل می‌توان از خسارات و تلفات آن کاست. (ادامه)
نماینده گرگان و آق قلا از رئیس جمهور خواست تا ضمن حضور در مناطق سیل زده، به مردم خسارت دیده، کمک بلاعوض اختصاص دهد و برای دانش آموزان پشت کنکور سهمیه در نظر گرفته شود.
درخواست نماینده گرگان از رئیس جمهور: سهمیه به کنکوریهای سیل زدگان
نماینده گرگان و آق قلا از رئیس جمهور خواست تا ضمن حضور در مناطق سیل زده، به مردم خسارت دیده، کمک بلاعوض اختصاص دهد و برای دانش آموزان پشت کنکور سهمیه در نظر گرفته شود. (ادامه)
شمال نیوز : سراج به  به سیل اخیر گفت: قصور و تقصیر وجود دارد و مسیرها را به کشاورزی و ساخت و سازهای بی جا و عدم لایروبی سدها تقریبا محرض است و قصور را بررسی و تقدیم رئیس قوه قضائی خواهیم کرد..... گزارش‎های سیل شمال بر روی میز رئیس قوه قضائیه/ قصور وجود دارد
شمال نیوز : سراج به به سیل اخیر گفت: قصور و تقصیر وجود دارد و مسیرها را به کشاورزی و ساخت و سازهای بی جا و عدم لایروبی سدها تقریبا محرض است و قصور را بررسی و تقدیم رئیس قوه قضائی خواهیم کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در برخی استان‌های کشور از جمله استان‌های مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده‌اند..... روحانی امروز به گلستان و مازندران می اید
شمال نیوز : طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در برخی استان‌های کشور از جمله استان‌های مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده‌اند.....(ادامه)
همدلی و مهمان نوازی مردم سمنان در جریان سیل + عکس
تصویری زیبا از همدلی و مهمان نوازی مردم سمنان/ میدان معلم(ادامه)
نماینده اسبق مجلس درگذشت
حجت‌الاسلام شیخ عبدالله حاجیانی، از فعالان سیاسی پیش از انقلاب و نماینده اسبق جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سفر رئیس جمهور به گلستان + عکس
سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در توییتی از سفر رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.(ادامه)
واژگونی یک قایق در گمیشان/ ۱۵ نفر از سرنشینان به مراکز درمانی منتقل شدند
یک فروند قایق حین پیاده کردن تعدادی از شهروندان گمیشانی واژگون شد.(ادامه)
در شرایطی که ژنتیک و برخی شرایط پزشکی، مانند بیماری های تیروئید، در شرایط سوخت و ساز بدن نقش مهمی ایفا می کنند، اما همچنان می توانید اقداماتی را برای بهینه سازی این فرآیند مد نظر قرار دهید که رژیم غذایی و ورزش از آن جمله هستند باورهایی اشتباه درباره سوخت و ساز بدن
در شرایطی که ژنتیک و برخی شرایط پزشکی، مانند بیماری های تیروئید، در شرایط سوخت و ساز بدن نقش مهمی ایفا می کنند، اما همچنان می توانید اقداماتی را برای بهینه سازی این فرآیند مد نظر قرار دهید که رژیم غذایی و ورزش از آن جمله هستند(ادامه)
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: تمامی خطوط ریلی کشور به غیر از مسیر بین‌المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است. آماده‌باش پلیس راه آهن کشور برای خدمات رسانی به مردم
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: تمامی خطوط ریلی کشور به غیر از مسیر بین‌المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.(ادامه)
امروزه با توجه به اشراف وسایل الکترونیک از جمله موبایل و تبلت بر زندگی مردم و استفاده از آنها توسط گروه‌های مختلف سنی، برخی خانواده‌ها برای داشتن چند لحظه سکوت و دوری از هیاهوی نوزادان و کودکان خود، این وسایل را بدون توجه به ضررهای آن در اختیارشان قرار می‌دهند. بچه هایی که بیشتر دست به کارهای خطرناک می زنند!
امروزه با توجه به اشراف وسایل الکترونیک از جمله موبایل و تبلت بر زندگی مردم و استفاده از آنها توسط گروه‌های مختلف سنی، برخی خانواده‌ها برای داشتن چند لحظه سکوت و دوری از هیاهوی نوزادان و کودکان خود، این وسایل را بدون توجه به ضررهای آن در اختیارشان قرار می‌دهند.(ادامه)
 رئیس کل بانک مرکزی بر حمایت سیستم بانکی کشور از هموطنان سیل زده در گلستان و مازندران تاکید کرد. همتی خبر داد: حمایت بانک مرکزی از سیل زدگان
رئیس کل بانک مرکزی بر حمایت سیستم بانکی کشور از هموطنان سیل زده در گلستان و مازندران تاکید کرد.(ادامه)
23 نفر، آخرین تعداد قربانیان سیل در کشور
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار جانباختگان سیل دو روز گذشته در کشور را 23 نفر اعلام کرد.(ادامه)
یک رسانه صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داده نخست‌وزیر این رژیم طرحی را درباره سوریه به رئیس‌جمهور آمریکا ارائه داده است. نتانیاهو طرحی درباره سوریه به آمریکا ارائه داد
یک رسانه صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داده نخست‌وزیر این رژیم طرحی را درباره سوریه به رئیس‌جمهور آمریکا ارائه داده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.