.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وضعیت حضور یا عدم حضور استانداران و شهرداران مراکز استان‌های سراسر کشور در محل خدمتشان این روزها در فضای مجازی خبرساز شد. ادعا شد که استانداران و شهرداران در ایران در خارج از کشور و محل خدمت استانداران و شهرداران اصلی کشور، نوروز 98 کجا بودند؟ + جدول
وضعیت حضور یا عدم حضور استانداران و شهرداران مراکز استان‌های سراسر کشور در محل خدمتشان این روزها در فضای مجازی خبرساز شد. ادعا شد که استانداران و شهرداران در ایران در خارج از کشور و محل خدمت(ادامه)
دستور تخلیه روستای «حاجی آباد دشت» کردکوی صادر شد
فرماندار کردکوی گفت: دستور تخلیه روستای حاجی آباد دشت کردکوی صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز: حسن روحانی، رئیس جمهور در بخشی از جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به حضور وزیر کشور در استان گلستان و مدیریت شرایط در این منطقه از سوی واکنش روحانی به عزل استاندار گلستان توسط جهانگیری
شمال نیوز: حسن روحانی، رئیس جمهور در بخشی از جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به حضور وزیر کشور در استان گلستان و مدیریت شرایط در این منطقه از سوی(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان با هدف ایجاد تفرقه میان ملت ، گفت: خداوند بر خلاف خواست دشمنان، کاری کرد که وحدت و عظمت ملت ، نیروهای مسلح، امدادی، بهداشتی و درمانی و مدیران ما به رخ جهانیان کشیده شود.....

روحانی: سرعت بازساری مناطق سیل زده مازندران افزایش می یابد/ استاندار: وفاق کامل مدیران در امدادرسانی به سیل زدگان/ انتقاد آیت الله طبرسی از جوسازی علیه رئیس جمهور
شمال نیوز : رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان با هدف ایجاد تفرقه میان ملت ، گفت: خداوند بر خلاف خواست دشمنان، کاری کرد که وحدت و عظمت ملت ، نیروهای مسلح، امدادی، بهداشتی و درمانی و مدیران ما به رخ جهانیان کشیده شود..... (ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی گفت : من فکر می‌کنم در کشور ما چه در حکومت و چه درون احزاب ضعفی وجود دارد که فقط دنبال رجال می‌گردند، درصورتی‌که این رجال باید از درون نخبگان برآیند. یک چیز ثابت نیست و باید دانشگاهیان و افراد از بخش‌های مختلف حضور داشته باشند. این افراد بخشی از رجال سیاست هستند.... از اصلاحات ساختاری و مجلس سنا تا احمدی‌نژاد و انتخابات در کشور
شمال نیوز : لاریجانی گفت : من فکر می‌کنم در کشور ما چه در حکومت و چه درون احزاب ضعفی وجود دارد که فقط دنبال رجال می‌گردند، درصورتی‌که این رجال باید از درون نخبگان برآیند. یک چیز ثابت نیست و باید دانشگاهیان و افراد از بخش‌های مختلف حضور داشته باشند. این افراد بخشی از رجال سیاست هستند....(ادامه)
تصاویر/ بازدید روحانی از مناطق سیل‌زده در گلستان
رئیس‌جمهور با حضور در روستای چن‌سبلی از توابع شهرستان آق‌قلا از این منطقه سیل‌زده بازدید و با مردم از نزدیک گفت‌وگو کرد. (ادامه)
هشدار وزیر ارتباطات درباره سیل دوباره در گلستان
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سیلاب در گلستان طی روزهای آینده هشدار داد.(ادامه)
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس علیه بازیکن استقلال!
باشگاه پرسپولیس، با توجه به اظهارات منتشر شده از سوی بازیکن پیشین خود که به دلیل عدم توانمندی لازم از این تیم جدا شد، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ متن توافق‌نامه فسخ قرارداد را بعد از دربی منتشر خواهد کرد.(ادامه)
۱.۷ میلیارد دلار از دارایی ایران رفع توقیف شد
دادگاه لوکزامبورگ استدلال خانواده قربانیان 11 سپتامبر علیه ایران را نپذیرفت و بدین ترتیب رای به نفع ایران صادر شد.(ادامه)
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.(ادامه)
فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه هرگونه اظهارنظر و اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر فوت آیت الله نظری خادم الشریعه را کذب محض اعلام کرد. فوت آیت‌الله نظری تکذیب شد‌
فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه هرگونه اظهارنظر و اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر فوت آیت الله نظری خادم الشریعه را کذب محض اعلام کرد.(ادامه)
خبری که روحیه استقلالی‌ها را پیش از دیدار پرسپولیس افزایش داد
کادرفنی استقلال می‌تواند روی حضور مهره اصلی خود در دیدار دربی حساب باز کند.(ادامه)
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری عصر چهارشنبه عازم بخش مرکزی شهرستان ساری شد و با حضور در روستای «کردخیل» با سیل زدگان این روستا دیدار و صمیمانه گفت و گو کرد.سپس وی به همراه چند تن از وزیران و مدیران اجرایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران شرکت کرد. تصاویر/ بازدید رئیس جمهوری از مناطق سیل زده مازندران(خبر)
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری عصر چهارشنبه عازم بخش مرکزی شهرستان ساری شد و با حضور در روستای «کردخیل» با سیل زدگان این روستا دیدار و صمیمانه گفت و گو کرد.سپس وی به همراه چند تن از وزیران و مدیران اجرایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران شرکت کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جمع رسانه های مستقر در محل ستاداجرایی خدمات سفر استان از افزایش بازدیدهای نظارتی اماکن اقامتی و رفاهی استان خبرداد و گفت: تعداد3 هزارو 260 مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان ستاد و شهرستانی از مراکز اقامتی صورت گرفت تعداد بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و رفاهی به بیش از 3هزار مورد رسید
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جمع رسانه های مستقر در محل ستاداجرایی خدمات سفر استان از افزایش بازدیدهای نظارتی اماکن اقامتی و رفاهی استان خبرداد و گفت: تعداد3 هزارو 260 مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان ستاد و شهرستانی از مراکز اقامتی صورت گرفت (ادامه)
هاری یک بیماری ویروسی است که به دنبال گازگرفتگی یا خراشیدگی توسط پستانداران وحشی و اهلی به­ خصوص سگ، گربه و وحوش مانند روباه، شغال و گرگ و حتی گاو و الاغ به انسان منتقل می‌شود نکات بهداشتی که باید درباره هاری بدانید
هاری یک بیماری ویروسی است که به دنبال گازگرفتگی یا خراشیدگی توسط پستانداران وحشی و اهلی به­ خصوص سگ، گربه و وحوش مانند روباه، شغال و گرگ و حتی گاو و الاغ به انسان منتقل می‌شود(ادامه)
دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ابلاغ شد. زمان ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی
دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ابلاغ شد.(ادامه)
مسؤول حوزه گردشگری شهرداری ساری از آغاز تورهای ساری گردی خبرداد و گفت: تاکنون 70نفر برای شرکت در این تورها ثبت نام کردند. آغاز تورهای رایگان ساری گردی
مسؤول حوزه گردشگری شهرداری ساری از آغاز تورهای ساری گردی خبرداد و گفت: تاکنون 70نفر برای شرکت در این تورها ثبت نام کردند.(ادامه)
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی در کشور ما برعکس جهان موفقیت نداشته است، گفت: وقتی قانون می‌نویسیم اما به درستی اجرا نمی‌شود یا تفسیر به رای صورت می‌گیرد، نتیجه خصوصی‌سازی، اخراج‌های گسترده و سوله‌های خالی از کار و تولید می‌شود. یک نماینده مجلس:خصوصی‌سازی با رانت و فساد همراه بود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی در کشور ما برعکس جهان موفقیت نداشته است، گفت: وقتی قانون می‌نویسیم اما به درستی اجرا نمی‌شود یا تفسیر به رای صورت می‌گیرد، نتیجه خصوصی‌سازی، اخراج‌های گسترده و سوله‌های خالی از کار و تولید می‌شود.(ادامه)
قرار است یک بانک خصوصی ایرانی در هند دایر شود و در همین راستا سفیر جدید هند در تهران در دیدار با رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر تسریع برای تاسیس شعبه این بانک تاکید کرد. یک بانک خصوصی ایرانی در هند شعبه دایرمی کند
قرار است یک بانک خصوصی ایرانی در هند دایر شود و در همین راستا سفیر جدید هند در تهران در دیدار با رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر تسریع برای تاسیس شعبه این بانک تاکید کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه "با یاری هم تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم"، از سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از بنیاد مسکن، سازمان برنامه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به تسریع امور برای جبران  در برابر غیرت و مهربانی مردم استان گلستان تواضع می کنیم / تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم هستیم / پیش بینی حوادث اصل است؛ اقدامات سازمان هواشناسی با دقت زمانی و مکانی بیشتر همراه شود(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه "با یاری هم تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم"، از سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از بنیاد مسکن، سازمان برنامه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به تسریع امور برای جبران (ادامه)
یک دادگاه در لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای پرداخت غرامت 1.6 میلیارد دلاری به خانواده قربانیان 11 سپتامبر از محل داراییهای ایران را رد کرد. دادگاه لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای توقیف دارایی‌های ایران را رد کرد
یک دادگاه در لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای پرداخت غرامت 1.6 میلیارد دلاری به خانواده قربانیان 11 سپتامبر از محل داراییهای ایران را رد کرد.(ادامه)
فرماندار نکا در جمع رسانه‌های مستقر در ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی میزان خسارت کلی سیل اخیر را182میلیارد تومان مطرح کرد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان آماده استقبال از مسافران است. آمادگی شهرستان نکا برای استقبال از مسافرین/نکا 182میلیاردتومان خسارت دید
فرماندار نکا در جمع رسانه‌های مستقر در ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی میزان خسارت کلی سیل اخیر را182میلیارد تومان مطرح کرد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان آماده استقبال از مسافران است.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه به منظور بازدید از مناطق سیلزده مازندران از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد این استان شد.
رئیس جمهور از مناطق سیلزده مازندران بازدید کرد
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه به منظور بازدید از مناطق سیلزده مازندران از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد این استان شد. (ادامه)
آمریکا 9 فرد و 14 نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد (+اسامی)
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه از تحریم ۹ فرد و ۱۴ نهاد مرتبط با ایران خبر داد.(ادامه)
تداوم بارش‌ها در کشور/ اعلام اسامی استان‌های پربارش امروز و فردا
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان هرمزگان و جزایر خلیج فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و بخش‌های جنوبی کرمان و خراسان رضوی و فردا در جنوب و شمال شرق خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی باران شدید است.(ادامه)
جسد سومین سرنشین قایق واژگون شده پیدا شد
شمال نیوز: جسد سومین سرنشین قایق واژگون شده در گمیشان پیدا شد.(ادامه)
ما و پس از بحران(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و دیدار با مردم این‌ مناطق وارد فرودگاه گرگان شد. رئیس‌جمهور وارد گلستان شد
شمال نیوز: رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و دیدار با مردم این‌ مناطق وارد فرودگاه گرگان شد.(ادامه)
رونق اقتصادی(ديدگاه)
(ادامه)
ورود مجلس شورای اسلامی به بحث اصلاح نظام انتخاباتی و تصویب کلیات و بخشی از جزییات افزایش محدوده حوزه های انتخاباتی از شهرستانی به استانی در انتخابات مجلس، صاحب نظران زیادی را متوجه موضوع کرد چالش کشور در تکمیل نظام انتخاباتی مجلس
ورود مجلس شورای اسلامی به بحث اصلاح نظام انتخاباتی و تصویب کلیات و بخشی از جزییات افزایش محدوده حوزه های انتخاباتی از شهرستانی به استانی در انتخابات مجلس، صاحب نظران زیادی را متوجه موضوع کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.