.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنگوی سازمان اورژانس به مسافران نوروزی توصیه‌هایی را برای سفر بهتر در مسیرهای طولانی ارایه داد. نکاتی که رانندگان باید در طول سفر رعایت کنند
سخنگوی سازمان اورژانس به مسافران نوروزی توصیه‌هایی را برای سفر بهتر در مسیرهای طولانی ارایه داد.(ادامه)
معمولا شهروندان مازندران و مسافران نوروزی بخشی از اوقات فراغت تعطیلات خود را در سینماها می گذرانند و اطلاع از نام فیلم ها برای برنامه ریزی آنان اهمیت دارد. معرفی فیلم‌های نوروزی سینماهای مازندران
معمولا شهروندان مازندران و مسافران نوروزی بخشی از اوقات فراغت تعطیلات خود را در سینماها می گذرانند و اطلاع از نام فیلم ها برای برنامه ریزی آنان اهمیت دارد.(ادامه)
معمولا شهروندان مازندران و مسافران نوروزی بخشی از اوقات فراغت تعطیلات خود را در سینماها می گذرانند و اطلاع از نام فیلم ها برای برنامه ریزی آنان اهمیت دارد. معرفی فیلم‌های نوروزی سینماهای مازندران
معمولا شهروندان مازندران و مسافران نوروزی بخشی از اوقات فراغت تعطیلات خود را در سینماها می گذرانند و اطلاع از نام فیلم ها برای برنامه ریزی آنان اهمیت دارد.(ادامه)
آسمان مازندران  از امروز تا پنجم فروردین ماه  همراه با نوسانات  از وضعیت ابری  تا بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. وضعیت هوای مازندران تا روز پنجم فروردین چگونه است؟
آسمان مازندران از امروز تا پنجم فروردین ماه همراه با نوسانات از وضعیت ابری تا بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
وام مسکن روستایی ۴۰ میلیون تومان شد
با تصویب هیات وزیران و به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی در سال ۱۳۹۸پرداخت می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروز ۹۸ در جاده‌های استان از خبر داد. اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه مازندران در نخستین روز سال ۹۸
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروز ۹۸ در جاده‌های استان از خبر داد.(ادامه)
شبکه افق به مناسبت آغاز سال نو، ویژه برنامه‌ای را با اجرای الهام چرخنده روی آنتن می‌برد الهام چرخنده مجری شبکه افق شد
شبکه افق به مناسبت آغاز سال نو، ویژه برنامه‌ای را با اجرای الهام چرخنده روی آنتن می‌برد(ادامه)
به نظر می‌رسد محمدرضا گلزار راه دشواری در سال هزار و سیصد و نود و هشت برای تصحیح روابطش را با اهالی صداوسیما خواهد داشت؛ گروهی بزرگ که تصور می‌کنند این سلبریتی با استعداد متوسط به آنها توهین کرده و حد خود را نگه نداشته و طبیعتاً دور از انتظار نیست که تلاش کنند تا به صورت عملی به گلزار نشان دهد چه خطای محاسباتی بزرگی کرده است! گاف بزرگ محمدرضا گلزار که در حاشیه حذف فردوسی‌پور گم شد
به نظر می‌رسد محمدرضا گلزار راه دشواری در سال هزار و سیصد و نود و هشت برای تصحیح روابطش را با اهالی صداوسیما خواهد داشت؛ گروهی بزرگ که تصور می‌کنند این سلبریتی با استعداد متوسط به آنها توهین کرده و حد خود را نگه نداشته و طبیعتاً دور از انتظار نیست که تلاش کنند تا به صورت عملی به گلزار نشان دهد چه خطای محاسباتی بزرگی کرده است!(ادامه)
شمال نیوز: محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد صریح نسبت به دولت و رئیس جمهور نسبت به بی توجهی دولت به حادثه سیل مازندران واکنش نشان داد ..... آقای رئیس جمهور ؛ واقعا نشنیده اید در مازندران چه اتفاقی افتاد؟ / به جای پیامک تبریک سال نو اعلام کنید که حوادث مازندران را دیده اید/ این چه رسم اداره کشور است، این چه رسم مدیریتی است؟!
شمال نیوز: محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد صریح نسبت به دولت و رئیس جمهور نسبت به بی توجهی دولت به حادثه سیل مازندران واکنش نشان داد .....(ادامه)
خبر خوش نوروزی/ ۴ مرزبان ربوده شده ایرانی، آزاد شدند
(ادامه)
بازیگر مشهور ایرانی پدرش را در روز پدر از دست داد
عباس جمشیدی‌فر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از مرگ پدر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است، گفت: سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است.

سال جدید، سال مهار تورم و متعادل کردن قیمت ارز است
شمال نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است، گفت: سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.



رهبر انقلاب سال۹۸ را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند/ کلید حل مشکلات اقتصادی توسعه تولید ملی است/ اولویت و مسئله فوری و جدی کشور، مسئله اقتصاد است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند. (ادامه)
قبلي 1 ... 30 31 32 33 34 35

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.751 seconds.