.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویری منحصر به فرد از اصلاح موى امام توسط سید احمد خمینی
(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد. تصمیم علی مطهری برای بعد از نمایندگی مجلس در دور دهم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد.(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه می دهد:دیروز 3تا لجن کش ، 15هزار تا نان لواش و برنج و مقداری از مایحتاج اولیه میان مردم توزیع کردند،این‌ها کمک‌های مردمی است و  در مدتی کوتاهی می تواند نیازمندی‌های حداقلی را تامین کند.... انتظار مردم سیل زده برای همدردی مسؤولان /کمبود لجن‌کش در روستای رکن کلا
شمال نیوز : وی ادامه می دهد:دیروز 3تا لجن کش ، 15هزار تا نان لواش و برنج و مقداری از مایحتاج اولیه میان مردم توزیع کردند،این‌ها کمک‌های مردمی است و در مدتی کوتاهی می تواند نیازمندی‌های حداقلی را تامین کند....(ادامه)
انصراف يك نماینده از حضور در انتخابات مجلس
نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.(ادامه)
حجت الاسلام محمود نظری آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری خادم الشریعه پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد. آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری
حجت الاسلام محمود نظری آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری خادم الشریعه پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت : وی افزود: مردم زمانی از نظر روحی می شکنند که احساس کنند کسی به فکر آنها نیست و به جای اینکه مشکلات آنها را حل کنند سرگرم دعوا با یکدیگر هستند. .... در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت : وی افزود: مردم زمانی از نظر روحی می شکنند که احساس کنند کسی به فکر آنها نیست و به جای اینکه مشکلات آنها را حل کنند سرگرم دعوا با یکدیگر هستند. ....(ادامه)
شایعه اظهارات افشاگرانه استاندار سابق گلستان
به تازگی و پس از برکناری مناف هاشمی از استانداری گلستان به دلیل عدم حضور در این استان، نقل قولی از وی منتشر شد که ادعا می‌کرد که استاندار گلستان افشاگری کرده که 20 استاندار دیگر و 100 نماینده مجلس هم در خارج از کشور به سر می‌برند.(ادامه)
"عمق فاجعه رو میتونید در این عکس ببینید."
سرزمین من ترکمن صحرا زیر آب است و من عید نوروز ندارم. در این شب باید برای مردمانم خون گریه کنم ...(ادامه)
عکس/ باز شدن اهرم درب كارگوى جلوى فوكر١٠٠ هواپيمايى آسمان
باز شدن اهرم درب كارگوى جلوى فوكر١٠٠ هواپيمايى آسمان در پرواز تهران-شيراز (ادامه)
جمعی از نیروهای بسیج، سپاه و ارتش با بحرانی شدن شرایط در مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران، خود را برای خدمت‌رسانی به این مناطق رساندند. بازهم بسیج در میدان کمک به مردم + تصاویر
جمعی از نیروهای بسیج، سپاه و ارتش با بحرانی شدن شرایط در مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران، خود را برای خدمت‌رسانی به این مناطق رساندند.(ادامه)
ارتفاع آب عجیب در شهر «آق‌قلا» +تصاویر
بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در استان‌های مازندران و گلستان شده است. شدت سیل به گونه‌ای است که بسیاری از روستاهای این دو استان شمالی کشور دچار آبگرفتگی شد. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان صادر شده و کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد. (ادامه)
در حالی که این روزها سیل در مازندران و گلستان رخ داده، خاطره‌ای از شهید مهدی باکری در زمان شهرداریش و نحوه برخورد با سیل شنیدنی است تا مسوولان آن را الگوی خود قرار دهند. خاطره شنیدنی از شهید مهدی باکری و سیل ارومیه
در حالی که این روزها سیل در مازندران و گلستان رخ داده، خاطره‌ای از شهید مهدی باکری در زمان شهرداریش و نحوه برخورد با سیل شنیدنی است تا مسوولان آن را الگوی خود قرار دهند.(ادامه)
نظر علی مطهری درباره حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود
علی مطهری مطلب زیر را درباره حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود به اشتراک گذاشته است.(ادامه)
تکذیب حضور تعدادی از استانداران و فرمانداران در خارج از کشور
سخنگوی وزارت کشور خبر حضور تعدادی از استانداران و فرمانداران در خارج از کشور را تکذیب کرد.(ادامه)
هدیه تهرانی، به عنوان یکی از اعضای داوطلب سازمان هلال احمر ایران، در منطقه سیل‌زده استان گلستان حاضر شد. تصاویر / هدیه تهرانی در استان سیل‌زده گلستان
هدیه تهرانی، به عنوان یکی از اعضای داوطلب سازمان هلال احمر ایران، در منطقه سیل‌زده استان گلستان حاضر شد.(ادامه)
ماجرای انفجار راه آهن آق‌قلا چه بود؟
خبرها حاکی از انفجار راه آهن آق‌قلا جهت تسهیل در خروج آب است.(ادامه)
سردار غیب پرور: فرمان حضرت آقا جهشی را در کار نیروهای امدادرسان ایجاد کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: فرمان حضرت آقا جهشی را در کار نیروها ایجاد کرد و حس قوی تری در افراد امداد رسان بوجود آورد(ادامه)
جلسه‌ویژه فرماندهان‌نیروهای‌مسلح برای سیل‌زدگان+ تصاویر
جلسه ویژه فرماندهان ستادکل نیروهای مسلح بدستور رهبر معظم انقلاب درگرگان برگزارشد.جانشین فرمانده‌کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از این جلسه از مناطق سیل زده بازدید کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مناف هاشمی شایعات مطرح شده از قول وی مبنی بر افشاگری در خصوص سفر خارج از کشور تعدادی از استانداران و نمایندگان را ....

مناف هاشمی شایعه جنجالی منتشر شده به نقل از خود را تکذیب کرد/عذرخواهی رسمی استاندار عزل شده از مردم
شمال نیوز: مناف هاشمی شایعات مطرح شده از قول وی مبنی بر افشاگری در خصوص سفر خارج از کشور تعدادی از استانداران و نمایندگان را .... (ادامه)
جاده چالوس خطرناک است/ از مسیر جایگزین به شمال بروید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ناپایداری هوا، شرایط نامساعد جوی و احتمال بارش‌های متناوب در استان البرز و همچنین احتمال وقوع بهمن و ریزش کوه، با درنظر گرفتن شرایط خاص محور کرج-چالوس، مسافران مناطق شمالی کشور سایر محورها را برای سفر به شمال انتخاب نمایند.(ادامه)
 «ویکی‌وارد»، روزنامه‌نگار آمریکایی اخیراً کتابی گفتگومحور با عنوان «شرکت خصوصی کوشنر؛ طمع، جاه‌طلبی و فساد» منتشر کرده است که در آن نوشته ایوانکا، دختر ترامپ می‌خواهد نخستین زن رئیس‌جمهور آمریکا باشد. دختر ترامپ می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود
«ویکی‌وارد»، روزنامه‌نگار آمریکایی اخیراً کتابی گفتگومحور با عنوان «شرکت خصوصی کوشنر؛ طمع، جاه‌طلبی و فساد» منتشر کرده است که در آن نوشته ایوانکا، دختر ترامپ می‌خواهد نخستین زن رئیس‌جمهور آمریکا باشد.(ادامه)
1083 منزل شهید به حسینیه تبدیل شده است
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یک هزار و ٨٣ حسینیه شهید در سطح کشور داریم به این شیوه که پدران و مادران شهدا منزل خود را به یک حسینیه تبدیل کرده اند و فعالیت های فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در این حسینیه ها انجام می دهند.(ادامه)
135نفر از متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور تحت عنوان یک برنامه توانستند در مدت 3سال نسبت به راه اندازی 70استارت آپ اقدام کنند که سبب اشتغال زایی بیش از 1هزار جوان ایرانی شد. راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی ۲۰ دانشگاه برتر دنیا
135نفر از متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور تحت عنوان یک برنامه توانستند در مدت 3سال نسبت به راه اندازی 70استارت آپ اقدام کنند که سبب اشتغال زایی بیش از 1هزار جوان ایرانی شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با امضای یک فرمان اجرایی حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی را به رسمیت می‌شناسد. ترامپ فردا فرمان اجرایی به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان را امضا می‌کند
رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با امضای یک فرمان اجرایی حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی را به رسمیت می‌شناسد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس طلب زیادی از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دارد و هنوز موفق نشده این مبلغ را دریافت کند. طلب پرسپولیس از فیفا چه قدر است؟
باشگاه پرسپولیس طلب زیادی از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دارد و هنوز موفق نشده این مبلغ را دریافت کند.(ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارسال کمک های مردمی گیلانیان به مناطق سیل زده استان گلستان، گفت: ۱۵ تن انواع مواد غذایی به این مناطق ارسال شده است. کمک های مردمی گیلان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارسال کمک های مردمی گیلانیان به مناطق سیل زده استان گلستان، گفت: ۱۵ تن انواع مواد غذایی به این مناطق ارسال شده است.(ادامه)
قاضی سراج: استاندار سابق گلستان باید پاسخگو اعمالش باشد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: استاندار سابق گلستان قطعا باید پاسخگو اعمال خود باشد و سازمان بازرسی این موضوع را پیگیری می‌کند، زیرا یک روز قبل از عید استاندار در استان بوده و سیل هم جاری شده، اما می‌گوید چیزی نیست و اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
شمال نیوز: چند روز مانده به عید قرار بود سید مناف هاشمی رئیس سازمان مالیاتی شود اما این تصمیم به اصرار اسحاق جهانگیری تا بعد از عید متوقف شد چون معاون اول با سابقه سال‌ها استانداری می دانست .... چرا جهانگیری جلوی حکم جدید مناف هاشمی را هم گرفت؟
شمال نیوز: چند روز مانده به عید قرار بود سید مناف هاشمی رئیس سازمان مالیاتی شود اما این تصمیم به اصرار اسحاق جهانگیری تا بعد از عید متوقف شد چون معاون اول با سابقه سال‌ها استانداری می دانست ....(ادامه)
تازه‌ترین تصاویر ماهواره‌ای از ۵ منطقه سیل‌زده
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصاویر ماهواره ای ۵ منطقه سیل زده را منتشر کرد.(ادامه)
وزیر نیرو: سد "شهید رجایی ساری" جلوی یک تراژدی غم‌بار انسانی را گرفت
وزیر نیرو کنترل سیلاب را یکی از اصلی‌ترین کاربردهای مخازن سدهای بزرگ در دنیا دانست و گفت: در صورت نبود سد شهید رجایی ممکن بود ده‌ها میلیون متر مکعب آب ناشی از سیلاب که در مخزن این سد آرام گرفته، در منطقه جاری شود و یک تراژدی غم‌بار انسانی را در آستانه سال نو برای استان مازندران ایجاد می‌کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.