.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اگر تولید ملی در جامعه ای رونق یابد، در آن جامعه اشتغال افزایش پیدا کرده، ارزش پول افزایش یافته، قدرت اقتصادی مردم و کشور مستحکم می شود. رونق تولید ملی یعنی برای حل مشکلات اقتصادی دل به بیگانگان نمی بندیم(يادداشت)
اگر تولید ملی در جامعه ای رونق یابد، در آن جامعه اشتغال افزایش پیدا کرده، ارزش پول افزایش یافته، قدرت اقتصادی مردم و کشور مستحکم می شود.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: متأسفانه از ابتدای وقوع سیل در گلستان دو کودک جان خود را از دست دادند. ۲ کودک در سیل گلستان جان باختند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: متأسفانه از ابتدای وقوع سیل در گلستان دو کودک جان خود را از دست دادند.(ادامه)
محسن رضایی: دولت وضعیت اضطراری اعلام کند
(ادامه)
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود. رهبرانقلاب: امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود/ سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از آسیب دیدگان سیل پشتیبانی کامل کنند(خبر)
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز تاسف عمیق از خسارات وارده، بر کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به امداد مردم آسیب دیده تاکید کردند. پیام رهبر انقلاب درمورد حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران/ همه وظیفه داریم به یاری سیل‌زدگان بشتابیم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز تاسف عمیق از خسارات وارده، بر کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به امداد مردم آسیب دیده تاکید کردند.(ادامه)
شمال نیوز: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مناف هاشمی استاندار گلستان را برکنار کرد.
استاندار گلستان برکنار شد/ انتصاب سرپرست جدید
شمال نیوز: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مناف هاشمی استاندار گلستان را برکنار کرد. (ادامه)
پس از آنكه وزير كشور صراحتاً اعلام كرد "استاندار گلستان بخاطر مشكلات خانوادگي راهي خارج از كشور شده"، مناف هاشمي در ادعايي جديد كه آن را در اختيار رسانه ها براي درمان جراحات ناشی از شیمیایی به خارج رفته بودم!!/ حالا بخاطر مردم، درمانم را نيمه كاره رها كردم و برگشتم!
پس از آنكه وزير كشور صراحتاً اعلام كرد "استاندار گلستان بخاطر مشكلات خانوادگي راهي خارج از كشور شده"، مناف هاشمي در ادعايي جديد كه آن را در اختيار رسانه ها(ادامه)
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت: برای بهره‌مندی اقتصادی از راه‌آهن قزوین - رشت و در راستای تکمیل این کریدور ، منطقه آزاد انزلی باید به راه‌آهن سراسری متصل شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهوری: منطقه آزاد انزلی سریع‌تر به راه‌آهن سراسری متصل شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت: برای بهره‌مندی اقتصادی از راه‌آهن قزوین - رشت و در راستای تکمیل این کریدور ، منطقه آزاد انزلی باید به راه‌آهن سراسری متصل شود.(ادامه)
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد که برای کاهش آلام مردم و استمرار و تقویت هماهنگی های لازم بین دستگاه های عمل کننده تا زمان اطمینان از روند عادی شدن اوضاع، در مناطق سیل زده حضور خواهد داشت. وزیر کشور تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل زده می ماند
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد که برای کاهش آلام مردم و استمرار و تقویت هماهنگی های لازم بین دستگاه های عمل کننده تا زمان اطمینان از روند عادی شدن اوضاع، در مناطق سیل زده حضور خواهد داشت.(ادامه)
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تمامی سیمان مورد نیاز برای بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب در مازندران به صورت رایگان در اختیار خسارت‌دیدگان و بنیاد مسکن قرار می‌گیرد. رئیس بنیاد مستضعان:سیمان رایگان در اختیار سیل‌زدگان مازندرانی قرار می‌گیرد
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تمامی سیمان مورد نیاز برای بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب در مازندران به صورت رایگان در اختیار خسارت‌دیدگان و بنیاد مسکن قرار می‌گیرد.(ادامه)
انقلاب اسلامی؛ وقوع، پیامدها، و راهکارهایی برای آینده تألیف مصطفی ملکوتیان و کیامرث جهانگیر به همت دفتر نشر معارف در زمستان سال ۱۳۹۷ به بهای ۱۷ هزار تومان منتشر شد. انقلاب اسلامی؛ وقوع، پیامدها، و راهکارهایی برای آینده منتشر شد
انقلاب اسلامی؛ وقوع، پیامدها، و راهکارهایی برای آینده تألیف مصطفی ملکوتیان و کیامرث جهانگیر به همت دفتر نشر معارف در زمستان سال ۱۳۹۷ به بهای ۱۷ هزار تومان منتشر شد.(ادامه)
تصاویر/ تداوم خدمات رسانی بسیجیان به سیل زدگان گلستانی
در پی وقوع سیل در چند شهرستان استان گلستان و آسیب جدی به منازل ، از همان ساات اولیه نیروهای بسیجی شهرستان در کنار تیم های مردمی به ارائه خدمات به مناطق آسیب پذیر کردند. این خدمات رسانی هنوز ادامه دارد و نیروهای بسیج در حال کمک رسانی، پاکسازی معابر و منازل شهروندان از گل و لای خاصل از سیلاب و توزیع غذا در برخی مناطق هستند. (ادامه)
رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران درجمع خبرنگاران مستقر در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی تعداد کل مأموریت های انجام شده از ابتدای طرح نوروزی تاکنون را بیش از 2هزار مورد اعلام کرد و گفت: تعداد مراجعین خسارت دیده بر اثر سیل به بیمارستان‌ها 21مورد است که تاکنون گزارشی از بیماری های گوارشی در استان نداشتیم.
بازدید رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از ستاد اجرایی سفر نوروزی
رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران درجمع خبرنگاران مستقر در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی تعداد کل مأموریت های انجام شده از ابتدای طرح نوروزی تاکنون را بیش از 2هزار مورد اعلام کرد و گفت: تعداد مراجعین خسارت دیده بر اثر سیل به بیمارستان‌ها 21مورد است که تاکنون گزارشی از بیماری های گوارشی در استان نداشتیم. (ادامه)
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده نوروز ۹۸، پرباران خواهد بود. استان‌های گلستان و مازندران درگیر سیل هستند و احتمال وقوع سیلاب در دیگر استان‌ها نیز وجود دارد. در چنین شرایطی نکات ایمنی مربوط به سیلاب را مرور می‌کنیم. توصیه‌های ساده و مهم سیلابی(ديدگاه)
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده نوروز ۹۸، پرباران خواهد بود. استان‌های گلستان و مازندران درگیر سیل هستند و احتمال وقوع سیلاب در دیگر استان‌ها نیز وجود دارد. در چنین شرایطی نکات ایمنی مربوط به سیلاب را مرور می‌کنیم.(ادامه)
رییس کل بانک مرکزی با تشریح برخی برنامه های اساسی نظام بانکی در سال ۹۸، از تلاش دولت برایی بهبود شرایط زندگی مردم در سال جدید خبر داد. سیاست‌های جدید نظام بانکی در سال ۹۸
رییس کل بانک مرکزی با تشریح برخی برنامه های اساسی نظام بانکی در سال ۹۸، از تلاش دولت برایی بهبود شرایط زندگی مردم در سال جدید خبر داد.(ادامه)
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از معدوم سازی بیش از 525 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی خبر داد. معدوم سازی بیش از 525 تُن مواد غذایی غیر بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از معدوم سازی بیش از 525 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی خبر داد.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر به سیل‌زدگان و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم. وزیر کشور: خسارت‌ سیل‌زدگان گلستانی در کوتاه‌مدت جبران خواهد شد
وزیر کشور با بیان اینکه تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر به سیل‌زدگان و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم.(ادامه)
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است. ۲۵۱ واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ۲۵۱ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: ۷ مرکز برای راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نیز راه اندازی شده است.(ادامه)
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران از آسیب سیل به 700 سردهنه زراعی این استان خبرداد و گفت که اکثر این سردهنه ها سنتی و تعداد کمی از سردهنه های آسیب دیده از نوع مدرن و بتنی بودند.. سیلاب به 700 سردهنه زراعی مازندران آسیب زد
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران از آسیب سیل به 700 سردهنه زراعی این استان خبرداد و گفت که اکثر این سردهنه ها سنتی و تعداد کمی از سردهنه های آسیب دیده از نوع مدرن و بتنی بودند..(ادامه)
بخشدار یانه سر بهشهر گفت: در پی بارش شدید باران، برف و طوفان یکشنبه شب هفته گذشته با وجود تلاش اکیپ های عملیاتی و امدادی، برق 10 روستای کوهستانی این شهرستان همچنان قطع است. برق 10 روستای کوهستانی بهشهر همچنان قطع است
بخشدار یانه سر بهشهر گفت: در پی بارش شدید باران، برف و طوفان یکشنبه شب هفته گذشته با وجود تلاش اکیپ های عملیاتی و امدادی، برق 10 روستای کوهستانی این شهرستان همچنان قطع است.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران عصر امروز به این دو استان سفر می‌کند. جهانگیری به استان‌های گلستان و مازندران سفر می‌کند
معاون اول رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران عصر امروز به این دو استان سفر می‌کند.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است. اقامت بیش از 3میلیون نفر در مازندران/استقبال مسافران در بازدید از موزه‌های استان
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد. آقای رئیس جمهور! گلستان را دریابید/ ضرورت سفر فوری رئیس جمهور به استان گلستان(خبر)
شمال نیوز: امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.(ادامه)
سفرهای نوروزی باعث خالی‌ماندن خانه‌ها می‌شود و این فرصت بزرگ برای سارقان است تا نقشه‌های خود را اجرا کنند.. چگونه از سرقت خانه‌ها در نوروز پیشگیری کنیم؟
سفرهای نوروزی باعث خالی‌ماندن خانه‌ها می‌شود و این فرصت بزرگ برای سارقان است تا نقشه‌های خود را اجرا کنند..(ادامه)
چند گروه و خواننده موسیقی پاپ طی ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۸ مجموعه موسیقی های زنده را در برخی شهرهای استان مازندران برگزار می‌کنند. کنسرت خوانندگان برای مسافران نوروزی در مازندران
چند گروه و خواننده موسیقی پاپ طی ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۸ مجموعه موسیقی های زنده را در برخی شهرهای استان مازندران برگزار می‌کنند.(ادامه)
علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد. عیدی یک میلیارد تومانی «ارشاد» برای «سینماگران» به چه کسانی رسید؟
علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
دیگر اجازه ندهید گرد و غبار برنامه شما را مختل کند.برای اینکه از هر ثانیه برنامه مورد علاقه تان لذت ببرید، نیاز به صفحه نمایشی از تلویزیون دارید که عاری از هرگونه گرد و غبار، کثیفی و اثر انگشت باشد. چگونه صفحه نمایش تلویزیون را تمیز کنیم؟
دیگر اجازه ندهید گرد و غبار برنامه شما را مختل کند.برای اینکه از هر ثانیه برنامه مورد علاقه تان لذت ببرید، نیاز به صفحه نمایشی از تلویزیون دارید که عاری از هرگونه گرد و غبار، کثیفی و اثر انگشت باشد.(ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «غلامرضا تختی» را نمادی از پهلوانی و پهلوی‌ستیزی معرفی کرده و فیلم سینمایی او را روایتی دلنشین از این اسطوره ایرانی دانسته است. نظر وزیر ارشاد درباره فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «غلامرضا تختی» را نمادی از پهلوانی و پهلوی‌ستیزی معرفی کرده و فیلم سینمایی او را روایتی دلنشین از این اسطوره ایرانی دانسته است.(ادامه)
«مایکل چرچ» کارشناس فوتبال آسیا بعد از پیروزی کلمبیا مقابل ژاپن، از این مسابقه به عنوان دیدار انتقام‌گیری کارلوس کی روش یاد کرد. کارشناس فوتبال آسیا: کی‌روش انتقام ایران را از ژاپن گرفت
«مایکل چرچ» کارشناس فوتبال آسیا بعد از پیروزی کلمبیا مقابل ژاپن، از این مسابقه به عنوان دیدار انتقام‌گیری کارلوس کی روش یاد کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است. 3چهره ای که رهبر انقلاب از آنان نام بردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.