.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست با خبرنگاران استان مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران، گفت:از روز شنبه واگذای تسهیلات به مناطق سیل زده آغاز می شود..... شنبه ؛ آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض و 4درصدی به خسارت دیدگان سیل
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست با خبرنگاران استان مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران، گفت:از روز شنبه واگذای تسهیلات به مناطق سیل زده آغاز می شود.....(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میزان مسافرین مقیم نوروزی از روز 27اسفندماه سال گذشته تا ساعت 8 صبح امروز 2میلیون و 370هزار و 560نفر عنوان کرد و گفت:در حال حاضر 80درصد واحدهای اقامتی استان اشغال شده است. اقامت بیش از 2میلیون مسافر از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا صبح امروز
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میزان مسافرین مقیم نوروزی از روز 27اسفندماه سال گذشته تا ساعت 8 صبح امروز 2میلیون و 370هزار و 560نفر عنوان کرد و گفت:در حال حاضر 80درصد واحدهای اقامتی استان اشغال شده است.(ادامه)
 شمال نیوز : همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در دو روز پایانی ماه اسفند، سه میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۲۲ «نفر شب اقامت» در سراسر کشورثبت شد..... نخستین آمار رسمی ثبت سفرهای نوروزی اعلام شد / مازندران در صدر استان ها
شمال نیوز : همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در دو روز پایانی ماه اسفند، سه میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۲۲ «نفر شب اقامت» در سراسر کشورثبت شد.....(ادامه)
شمال نیوز : وی خاط نشان ساخت : سونامی زمانی شروع می‌شود که حجم عظیمی از آب دریا به‌سرعت براثر زمین‌لرزه بلند شود و به خانه‌ها و تأسیسات حاشیه‌ای آن آسیب بزند..... جزئیات احتمال سونامی دریای خزر در گیلان و مازندران
شمال نیوز : وی خاط نشان ساخت : سونامی زمانی شروع می‌شود که حجم عظیمی از آب دریا به‌سرعت براثر زمین‌لرزه بلند شود و به خانه‌ها و تأسیسات حاشیه‌ای آن آسیب بزند.....(ادامه)
گلایه صریح رهبر انقلاب از مجلسی ها
(ادامه)
پایان یک احتمال: میثاقی نود را اجرا نخواهد کرد/ عکس
محمدحسین میثاقی قرار نیست جانشین عادل فردوسی پور در ۹۰ شود. (ادامه)
شمال نیوز: زمین لرزه ای به قدرت ۴.۹ ریشتر منطقه‌ای از دریای خزر را لرزاند.
زلزله ۴.۹ ریشتری دریای خزر را لرزاند
شمال نیوز: زمین لرزه ای به قدرت ۴.۹ ریشتر منطقه‌ای از دریای خزر را لرزاند. (ادامه)
شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود، بیان کرد: مهم‌ترین مساله ما در حوزه سیاست داخلی در سال ۹۸، برگزاری این انتخابات است..... وزیر کشور: روزشمار انتخابات مجلس از فروردین شروع می‌شود
شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود، بیان کرد: مهم‌ترین مساله ما در حوزه سیاست داخلی در سال ۹۸، برگزاری این انتخابات است.....(ادامه)
تصاویر هوایی از مناطق سیل زده در «گلستان»
بارش شدید باران در روزهای اخیر در منطقه آق قلا استان گلستان موجب جاری شدن سیل در زمین های کشاورزی و آبگرفتگی جاده ها شد.(ادامه)
سیل اخیر مازندران خسارت‌های مالی و زیربنایی بسیاری به بخش‌های مختلف استان وارد کرده‌است. روستاهای استان بیش از نقاط شهری تخریب شده‌اند، روستای حسن‌آباد از توابع میاندرود، تقریباً به‌طور کامل زیر آب رفت و بخش‌های بسیاری از کشاورزی و دامداری روستاییان از بین رفته‌است. چندین رأس گوسفند و طیور روستاییان که بخش زیادی از معیشت و اقتصاد خانواده‌های حسن‌آباد به آنها وابسته بود در جریان سیل نابود شدند، روستاییان در روزهای ابتدایی پس از سیل از قایق برای تردد استفاده می‌کردند. در بخش‌هایی قطعی برق و به صورت گسترده قطعی آب آشامیدنی در کنار خسارت گسترده به منازل مسکونی مشکلات عمده روستاییان پس از سیل اخیر است‌. اولین روز نوروز سیل زدگان مازندران(خبر)
سیل اخیر مازندران خسارت‌های مالی و زیربنایی بسیاری به بخش‌های مختلف استان وارد کرده‌است. روستاهای استان بیش از نقاط شهری تخریب شده‌اند، روستای حسن‌آباد از توابع میاندرود، تقریباً به‌طور کامل زیر آب رفت و بخش‌های بسیاری از کشاورزی و دامداری روستاییان از بین رفته‌است. چندین رأس گوسفند و طیور روستاییان که بخش زیادی از معیشت و اقتصاد خانواده‌های حسن‌آباد به آنها وابسته بود در جریان سیل نابود شدند، روستاییان در روزهای ابتدایی پس از سیل از قایق برای تردد استفاده می‌کردند. در بخش‌هایی قطعی برق و به صورت گسترده قطعی آب آشامیدنی در کنار خسارت گسترده به منازل مسکونی مشکلات عمده روستاییان پس از سیل اخیر است‌.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا اشاره کردند و گفتند: این کانال مالی بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است و هیچ معنایی ندارد.

نباید از تحریم‌ها بنالیم/ سال ۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش برای ملت ایران خواهد بود
شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا اشاره کردند و گفتند: این کانال مالی بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است و هیچ معنایی ندارد. (ادامه)
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت: یک فرد برای سرمایه‌گذاری در کشور باید هزاران خوان مقرراتی، بخشنامه و دستورالعمل های متعدد را پشت سر بگذارد، لذا در اصلاح ساختار بودجه باید رفع این موانع و رونق تولید دیده شود. مقررات زائد سرمایه گذاری با اصلاح ساختار بودجه حذف می شود
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت: یک فرد برای سرمایه‌گذاری در کشور باید هزاران خوان مقرراتی، بخشنامه و دستورالعمل های متعدد را پشت سر بگذارد، لذا در اصلاح ساختار بودجه باید رفع این موانع و رونق تولید دیده شود.(ادامه)
در زندگی کودکان سلبریتی اینستاگرام فرصت های طلایی سنین کودکی که باید صرف بازی ، نشاط و سرگرمی های کودکانه شود، به سادگی به زمانی برای درآمدزایی والدین تبدیل شده است. وقتی عواطف کودکانه قربانی کسب سود می‌شود
در زندگی کودکان سلبریتی اینستاگرام فرصت های طلایی سنین کودکی که باید صرف بازی ، نشاط و سرگرمی های کودکانه شود، به سادگی به زمانی برای درآمدزایی والدین تبدیل شده است.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است،گفت: عدم پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی خدمات رسانی به بیماران در مراکز درمانی- دولتی را با مشکل روبرو کرده است. بدهکاری دولت به تامین اجتماعی مانع ارائه خدمات کیفی درمانی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است،گفت: عدم پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی خدمات رسانی به بیماران در مراکز درمانی- دولتی را با مشکل روبرو کرده است.(ادامه)
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با وجود تلاش های انجام شده، برق ۴۰ روستا، آب ۵۰ روستا و ارتباط مخابراتی ۸۰ روستاهای استان گلستان همچنان قطع است. برق، آب و ارتباط مخابراتی چند روستای گلستان همچنان قطع است
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با وجود تلاش های انجام شده، برق ۴۰ روستا، آب ۵۰ روستا و ارتباط مخابراتی ۸۰ روستاهای استان گلستان همچنان قطع است.(ادامه)
مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به حجم بالای خسارات سیلاب به شهرها و روستاهای مناطق مرکزی استان، گفت: شهرداری‌های مازندران به کمک روستاهای سیل‌زده استان رفتند. شهرداری‌های مازندران به کمک روستاهای سیل‌زده استان رفتند
مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به حجم بالای خسارات سیلاب به شهرها و روستاهای مناطق مرکزی استان، گفت: شهرداری‌های مازندران به کمک روستاهای سیل‌زده استان رفتند.(ادامه)
مطابق قانون تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت ۲۴ امشب اول فروردین، ساعت یک ساعت جلو کشیده می‌شود. امشب؛ ساعت رسمی کشور یک ساعت جلو کشیده می‌شود
مطابق قانون تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت ۲۴ امشب اول فروردین، ساعت یک ساعت جلو کشیده می‌شود.(ادامه)
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ایجاد بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان خبرداد و گفت: در این بازارچه‌ها غرفه‌هایی برای فروش محصولات صنایع دستی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد. بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در سطح استان ایجاد می شود/ بازدید مسافران نوروزی از 25کارگاه برند استان
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ایجاد بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان خبرداد و گفت: در این بازارچه‌ها غرفه‌هایی برای فروش محصولات صنایع دستی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.(ادامه)
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به انتشار کلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص ریختن عمدی گازوئیل در جاده هراز، این خبر را تکذیب کرد.

ریختن گازوئیل در جاده هراز تکذیب شد
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به انتشار کلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص ریختن عمدی گازوئیل در جاده هراز، این خبر را تکذیب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رونق تولید ، حاصل نخواهد شد مگر با ایمان و اعتماد به ظرفیت های بومی و چشم پوشیدن از بیگانگان و ایجاد روحیه خودباوری و امید در دل مسوولین و متولیان اقتصادی کشور و در نهایت پرهیز از پذیرش غیر عالمانه تئوری ها و نظریه های تاریخ گذشته و غیر بومی اقتصادی. درباره سال رونق تولید ؛ از مجلس و مردم تا دولت و قوه قضائیه
شمال نیوز: رونق تولید ، حاصل نخواهد شد مگر با ایمان و اعتماد به ظرفیت های بومی و چشم پوشیدن از بیگانگان و ایجاد روحیه خودباوری و امید در دل مسوولین و متولیان اقتصادی کشور و در نهایت پرهیز از پذیرش غیر عالمانه تئوری ها و نظریه های تاریخ گذشته و غیر بومی اقتصادی.(ادامه)
خدمات رسانی به 6هزار و 391 نفر / امدادرسانی به هزار و ۸۱۰ خانوار سیل زده
نماینده کمیته امدادو نجات خدمات سفر استان مازندران از خدمات رسانی به شش هزار و ۳۹۱ نفر از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبرداد.(ادامه)
عباس رمدانی نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه اصناف و بازاریان و فعالان حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبریک گفت.
پیام تبریک نایب رئیس سازمان نصر کشور به مناسبت فرا رسیدن سال نو
عباس رمدانی نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه اصناف و بازاریان و فعالان حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبریک گفت. (ادامه)
استاندار گیلان با اشاره به آمادگی نهادهای خدمات‌رسان در استان برای پذیرایی از گردشگران گفت: با تلاش مسؤولین و ستاد خدمات سفر دو هزار واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، متل، مسافرخانه و واحدهای بوم گردی آماده ارائه خدمات اقامتی برای 17 میلیون مسافران هستند. استاندار گیلان:آمادگی نهادهای خدمات رسان استان برای ارائه خدمات به 17 میلیون مسافر
استاندار گیلان با اشاره به آمادگی نهادهای خدمات‌رسان در استان برای پذیرایی از گردشگران گفت: با تلاش مسؤولین و ستاد خدمات سفر دو هزار واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، متل، مسافرخانه و واحدهای بوم گردی آماده ارائه خدمات اقامتی برای 17 میلیون مسافران هستند.(ادامه)
فرماندار گمیشان گفت: در سیلاب اخیر به 55 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گمیشان خسارت وارد شد سیلاب به 55 هزار هکتار از اراضی گمیشان خسارت زد/ احتمال تخلیه 7 روستای در معرض سیل گمیشان
فرماندار گمیشان گفت: در سیلاب اخیر به 55 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گمیشان خسارت وارد شد(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: وضعیت تردد خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین در برخی مقاطع شنگین است. تردد سنگین خودروها در محورهای مازندران/ ممنوع بودن تردد ماشین‌های سنگین از محور هراز
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: وضعیت تردد خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین در برخی مقاطع شنگین است.(ادامه)
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: سیل به هزار و 500 واحد مسکونی در مازندران ازسیمرغ تا شرق استان خسارت وارد کرده است. مدیرکل بنیاد مسکن: سیل به 1500 واحد مسکونی در مازندران خسارت وارد کرد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: سیل به هزار و 500 واحد مسکونی در مازندران ازسیمرغ تا شرق استان خسارت وارد کرده است.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با بیان اینکه در ایام نوروز و حتی در طول سفرهای نوروزی مصرف شیرینی، شکلات و آجیل بسیار متداول است، گفت: رعایت نکردن تعادل در مصرف آنها مقدار زیادی کالری وارد بدن می کند که نتیجه آن چاقی و اضافه وزن خواهد بود. مصرف زیاد آجیل منجر به اضافه وزن و چاقی می شود
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با بیان اینکه در ایام نوروز و حتی در طول سفرهای نوروزی مصرف شیرینی، شکلات و آجیل بسیار متداول است، گفت: رعایت نکردن تعادل در مصرف آنها مقدار زیادی کالری وارد بدن می کند که نتیجه آن چاقی و اضافه وزن خواهد بود.(ادامه)
مرکز آمار ایران اعلام کرد که نرخ تورم دوازده‌ماهه منتهی به اسفند ماه ١٣٩٧ به ۹.۲۶ درصد رسید که نسبت به دوازده ماهه منتهی به بهمن (٢٣.٥درصد) ٣.٤ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. مرکز آمار ایران اعلام کرد:تورم سال ۹۷ حدود ۲۷ درصد/ تورم نقطه‌به‌نقطه اسفند ۴۷.۵ درصد شد
مرکز آمار ایران اعلام کرد که نرخ تورم دوازده‌ماهه منتهی به اسفند ماه ١٣٩٧ به ۹.۲۶ درصد رسید که نسبت به دوازده ماهه منتهی به بهمن (٢٣.٥درصد) ٣.٤ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.(ادامه)
سازمان هواشناسی، شرایط جوی کشور در اولین روز از سال نو را اعلام کرد. جاده‌های کوهستانی امشب یخ می‌زند/ بارندگی داریم
سازمان هواشناسی، شرایط جوی کشور در اولین روز از سال نو را اعلام کرد.(ادامه)
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه آمریکا در پیام هایی نوروز را تبریک گفتند. موگرینی و پمپئو نوروز را تبریک گفتند
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه آمریکا در پیام هایی نوروز را تبریک گفتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.